¹⁰

888 28 2
                                    

Došli jsme domů, a já se šla převléct do pyžama (média)
Payton už ležel v posteli. Lehla jsem si na kraj postele, ale on mi i tak dal na pas ruku „můžeš oddělat tu ruku?“ zeptala jsem se ještě v klidu, ale odpovědi jsem se nedočkala. otočila jsem se, a on spal. Oddělala jsem jeho ruku, a otočila jsem se k němu zády, ještě to tady sním ty dva necelý dva měsíce budu muset vydržet. Usnula jsem, můj sen. Jedeme autem, ale teď to není s paytonem, ale s Jacobem, to je jeden paytonuv kamarád, má ruku na mém stehně, a já se na něj usmívam jako sluníčko. Dojeli jsme na pláž. Vystoupily jsme, a šli tam,procházeli jsme se, ale najednou se rozběhl, a já sním. Doběhli jsme na jedno molo, a on mě políbil „miluji tě ell“ řekl. Chytla jsem ho za tvář, a on mě za bok, začal se mi dívat do očí, a já jemu taky....vzbudila jsem se, nebo mě spíš někdo začal budit„ell“ mluvila na mě ta osoba. Otevřela jsem oči, a viděla paytona jak nade mnou stojí, a budí mě „mmmm“ zabručím. „vem si plavky, jdeme s rodičema na pláž“ řekl, a odešel. Já se protáhla, a šla ke skříni, a vytáhla plavky, a vzala si

 Já se protáhla, a šla ke skříni, a vytáhla plavky, a vzala si

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

oblečení co si na to vezmu, šla jsem do koupelny, a oblékla si to

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


oblečení co si na to vezmu, šla jsem do koupelny, a oblékla si to. Vylezla jsem z koupelny, a už tam čekal Payton. Odstoupila jsem od dveří, a on beze slova vešel  do koupelny. Já šla dolů, a tam už všichni byli, akorát teda ten Payton„to jsi takovej ospalec?“ zeptal se mě paytonuv táta, a já jen kývla,moc se mi nikam nechce. Když přišel Payton, tak jsem si vzala žabky. Odešli jsme, a naši rodiče šli před nami „ell?“ zeptala se mě osoba vedle, a já se na něj podívala„nesnašíš mě kvůli našemu rozchodu, ale myslím si že v tom ještě něco je, protože se někdy chováš hezky, a pak zase zle“ řekl, a sklopil hlavu. Zastavila jsem se, a on taky„protože nevím jestli ti mám odpustit nebo ne“ řekla jsem, a zase se rozešla, a on zamnou „tak mi prostě odpusť, a když to znovu poseru, tak se na mě už vyser“ řekl. Chytl mě za ruku, a otočil si mě k sobě, a podíval se mi do očí. V jeho očích jsem viděla smutek, a vášeň „rozmyslim si to“ řekla jsem. Vyvlikla jsem se z jeho sevření, a šla na před. mám mu to odpusť ?. Vždyť jsem byla jen sázka. Určitě je to další sázka. Co když mu odpustim a on mi zase ublíží?. Tyhle otázky, se mi honili hlavou. Došli jsme k pláži, a já si dala ručník na písek, a lehla si na ní. Vzala jsem si sluneční brýle, a už jen relaxovala. Někdo mi zašeptal něco do ucha„ellinko pojď do vody“ řekla mi ta osoba. A mě došlo že to je Payton, taky kdo by to byl?„nechce se mi“ řekla jsem, a myslela že mě nechá, ale on ne. Vzal mě do náruče, a šel semnou k vodě. „pusť mě“ řekla jsem, a čekala kdy mě pustí, ale on mě místo toho hodil do vody. Vynořila jsem se, a začala ho vraždit pohledem, on zamnou skončil, a plaval ke mě. Když ke mě připlaval, dal mi pramen vlasů za ucho, a zašeptal „už jsi si to rozmyslela ?“ zeptal se, a zadíval se mi do očí. Já se snažila se do nich nedívat ale nešlo to„ještě ne“ zašeptala jsem, on se začal přibližovat, a já byla jako přikována, nehýbala jsem se, jen čekala co se stane. Políbil mě. Začal mě líbat, a já spolupracovala. Potom jsem si uvědomila. Ell ne je to tvůj ex!. Řeklo mi svědomí, a já se od něj rychle odtrhla. On nechápal, ale to mi bylo jedno, plavala jsem k břehu, a šla za mamkou „mami“ řekla jsem jí, a ona se na mě podívala „ano?“ „půjdu domů, není mi moc dobře“ „dobře,kdyby něco volej mi“ řekla a já jen kývla, zbalila jsem si věci, a šla na chatu. Teď už vůbec nevím jestli mu odpustit, dělá mi to těžký ještě víc. Celou dobu jsem o tomhle přemýšlela, ale nevím jestli mu odpustit nebo ne. Bojim se že mi znovu ublíží.



Napiš do comm další 🔥✨

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat