³⁸

489 14 2
                                    

Ráno jsem se vzbudila, zázračně v posteli, ale nebyla to ta ani z hotelu. „neboj se, přespali jsme u Justina“ řekl rozespale Payton, a já kývla. Lehla jsem si payovi na hruď, a on mě začal hladit po zádech. „se nám to blíží, za chvíli pojedeme domů" řekl, a povzdechl si. „ale s tebou to byli ty nejlepší měsíce ze všech" řekla jsem. On se usmál, a dal mi pusu na čelo. „miluji tě" „ja tebe taky chůjo"

____________odpoledne___________

Ležíme na hotelu, a koukáme na nějaký horor, absolutně mě to nebaví, tak si radši hraju z payovíma vlasama. „tě to nebaví co?" Zeptal se Payton, a podíval se na mě. „moc ne, ale klidně koukej, já si budu hrát s tvými vlasy" řekla jsem, a namotala si pramen na prst. „a nedáme rychlovku?" Zeptal se, a já se zasmála. „neni brzo ?" Dodala jsem, ale to on už byl nade mnou.
„do večera to stihnem" řekl. Sundal mi mé tričko, a s tričkem i podprsenku. Začal mi oblizovat prsa, a potom se mi přisál na bradavky. Já mu jen vzdychala do ucha, a toho dělalo dost nadrženým. Sundala jsem mu tílko, a přetočila jsem si ho pod sebe, on si dal ruce za hlavu, a tím jsem na něm poznala, že si můžu dělat co chci. Svlékla jsem mu kalhoty, a moji ruku jsem mu dala na jeho penis. On vzdychl, a já se mu přisála na bříšáky, ale furt jsem měla ruku na jeho chloubovi. Začala jsem mu sát jeden bříšák, až ho měl takový červený, až do fialova. Měla jsem ještě tak tři, a on si mě přetočil zpátky pod sebe. „si děláš srandu ne?" Řekla jsem, a on mi sundal sukni, pod kterou jsem nic neměla. „zlobíš lásko" řekl. Posunul se dolů, roztáhl mi nohy, a začal mi ji lízat, ale tak mučícim tempem, že to nešlo. Vzdychala jsem tak nahlas, že nás museli slyšet, i v druhém pokoji. „zrychli "ahh" prosím" zavzdychala jsem, a on zrychlil. Začal jet jazykem hlouběji do mě, a já už to nedávala, udělala jsem se na něj, a on to slizal, a spolknul. Postavil si mě na kolena, a já si udělala culík, pomalu jsem mu sundala boxerky, dělala jsem to naschvál, protože mě zajímalo jak dlouho to vydrží. „ell" zakňoural, a já ho přestala trápit, boxerky jsem sundala, a hodila ke dveřím. Začala jsem mu sát špičku, a pomalu si ho začala strkat celého do pusy. Začala jsem jet po malé tempo, a bylo na něm vidět že se mu to moc nelíbí. „ zrychli prosím" zakňoural, a já mu vyhověla. Začala jsem mu ho sát, a jakkoliv kousat. To se mu líbilo, ale i tak mě chytl za hlavu, a začal si určovat tempo sám. Udělal se mi do pusy, a já to spolkla. Zašmatral v šuplíku a vytáhl kondom, rozbalil si ho, a nasadil, položil si mě na záda, a pomalu do mě vjel. Začal se pomalu hýbat, a to se mi nelíbilo, protože to bylo hrozně mučící tempo. „jestli nezrychlíš-" nedořekla jsem to protože mě přerušil. „žadný sex?to by jsme nedali oba, takže tichučko" řekl, a já jen překroutila oči, a on začal přirážet. Oba jsme se po chvíli udělali, a on udýchaně lehl vedle mě. „kdy pojedeme na tu večeři?" Zeptala jsem se udýchaně, protože bylo už šest. „asi v sedm, teď budeme odpočívat"řekl, a já jen kývla. Lehla jsem mu na hruď, a jen odpočívala. .


_____________v sedm______________
Vstali jsme. Já si vzala šaty ze skříně, a odešla do koupelny se převléct(média)přišla jsem do pokoje, a Payton mě chytl za prdel, a přisál se mi na krk. Udělal mi tam cucak. „ty jsi mi udělal cucak, tak já ti ho můžu udělat taky" řekla jsem, a on otočil krkem tak, abych měla dobrý přístup. Já mu začala sát krk, až se mu na něm udělal flek. „pojedeme ?" Zeptala jsem se, a on kývl, chytl mě za ruku. Vyšli jsme z hotelu, a nastoupily do auta. Máme ho půjčený od Justina. On zařadil, a vyjel. Cestou mi dal ruku na stehno, a začal ho hladit. „těšiš se?" Zeptal se. „ani nevíš jak, jsem ráda, že můžeme někam jet, ale už se těším domů.“ řekla jsem. Dojeli jsme k vážně hodně hezké restauraci, on obešel auto. Otevřel mi dveře, a pomohl mi ven. Chytl mě za ruku, a došel k číšníkovi. „váš stůl je támhle pane moormeier" řekl, a ukázal na stůl, s krásným výhledem na krajinu. „objednej si co chceš" řekl mi, když mi zasouval židli. „ale já nechci, aby jsi za mě platil tolik" řekla jsem, a on se mi podíval do očí. „je mi jedno kolik za tebe zaplatím peněz" řekl, a políbil mě. Vzali jsme si menu, a vybírali si. Vybrala jsem si salát, a k tomu bylo maso. Payton si objednal steak a k tomu byli hranolky. „ my jsme si objednali dobrý jídlo" řekl Payton ze smíchem, a já jenom ze smíchem kývla. Dojedli jsme, a já myslela že pojedeme domů, ale ještě jsme někam jeli. „kam to jedeme?" Zeptala jsem se, ale on byl ticho, bylo mi jasný že to neřekne. Dojeli jsme k pláži, byl skoro západ slunce. On mě vzal za ruku, a šel semnou na pláž, já si sundala lodičky. A procházela se bos„půjdeme si sednou na lavičku ano?" Řekl Payton, a já jen kývla. Sedli jsme si na lavičku, a on mi dal ruku kolem ramen. Koukali jsme se na moře, a na západ slunce. Můžu vám říct, že to bylo krásný, seděla jsem vedle člověka kterého miluji nejvíc na světě. „neni ti zima?" Zeptal se, protože viděl jak se trochu klepu. „ne to je dobrý" odpověděla jsem. Ale on si sundal sako, a dal mi ho přes ramena, já se opřela o jeho rameno, a on si dal hlavu na tu moji. „miluji tě" řekla jsem. „taky tě miluji princezno" řekl.




Hello tenhle příběh se blíží ke konci, a já nemám ještě napsanou ani dvojku takže nice😩jinak víš co napsat do comm

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat