⁴⁴

382 14 3
                                    

                         Ráno
„konečně Štědrý den" řekla jsem si pro sebe. Šla jsem do skříně, a vzala si tam ňake vánoční oblečení.(média) šla jsem dolů, a tam byla mamka. „vem si cukroví" řekla, a já jen kyvla. Vzala jsem si perníčky, a šla si s němi sednout na gauč. Pustila jsem si televizi. A dala si tam ňake vánoční filmy, aby to byla taková ta vánoční atmosféra, ale moc nebyla, protože jsem chtěla mít vedle sebe paya. Mamka si vedle mě sedla. „tak jak se těšíš?" Zeptala se. „ale jo, těším se hodně" řekla jsem, a vzala si perníček. Seděli jsme na gauči, a koukali na filmy, taťka si k nám sedl taky, a koukali jsme se všichni tři na film, a přiběhla ještě lili, lehla mi na nohy, a já ji drpkala na hlavě. Byl čas oběda, a mamka nás vyslala ke stolu, já dala ještě lili kapsičku, a šla si sednout, moje mamka nám dala polévku. „dobrou Chuť" popřál nám táta, a my s mamkou mu popřáli na zpět. Začali jsme jíst. Potom nám dala druhé, a my to snědli. Řekla jsem si že vezmu lili na procházku, tak jsem se teple oblékla legíny na to tepláky dlouhý tričko mikinu a bundu. Lili jsem dala vodítko, a šla s ní ven. Krásná zima, sníh až pod boty, a lili se to líbí. „tak kam půjdem lili" zeptala jsem se, ale bylo mi jasný že mi neodpoví. Procházeli jsme se všude, až bylo čtyři, a my se rozhodli jít domů. Přece jen jsou ty Vánoce, tak ať je trávím s rodinou. Vrátili jsme se domů, a já si šla vzít, zase rifle s mikinou. Šla jsem dolů, a tam byli rodiče, sedla jsem si vedle nich na gauč, a koukala s němi na film.

                        Večer🧩
Je večer, a já si vzala tyto krásné šaty

                        Večer🧩Je večer, a já si vzala tyto krásné šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A k tomu podpatky. Šla jsem dolů, a u stolu už čekali rodiče. „nechci nám kazit vánoce, ale ty nám vysvětlíš tohle" řekl táta, a ukázal video kde jsem já, ještě s oslavy narozenin, piju tam, a dělám všemožný sračky to kde vzali. „kde jste to vzali?" Zeptala jsem se. „to je jedno, ale to děláš takovou ostudu?" Zařval otec, až jsem se lekla. „nedělám, ale slavila jsem narozeniny, tak jsem se trochu zlila" řekla jsem, a mykla rameny, nemá cenu řvát. „tohle je trošku?" Zařval znovu, a já nevím co ode mě chce slyšet. „tohle není trošku, udělala jsi ostudu" řekl už trošku v klidu, ale furt v něm převládal vztek.
„tam byli jenom kámoši" řekla jsem. „tak asi nebyli, když nám to poslaly, to se neumíš chovat nebo co?takhle jsme tě vážně nevychovali, myslel jsem že budeš hodnější, zklamala jsi nás" řekl táta, a já se na něj jen podívala. „oslavila jsem své narozeniny, jak jsem chtěla, bylo jasný že se zliju jak prase, a budu dělat ňaký kraviny, ale tohle si fakt říkat nemusel." Řekla jsem, a odešla.„kam jdeš?nikam nepůjdeš jsou Vánoce! Takže tu budeš! " Zakřičel na mě otec, ale to už já byla venku, a šla směrem k payovímu domu. Došla jsem tam, a zazvonila. Otevřel mi pay, a já ho obejmula. „co se stalo princezno?" Řekl, a vtáhl mě dovnitř. „paytone kdo to je?" Zeptala se jeho máma z kuchyně. „ell" řekl, „rodičum někdo poslal video, jak jsem slavila narozeniny, a zlila se tam" řekla jsem, a začala brečet. „ a táta na mě byl hnusnej, že dělám ostudu, a že jsem ho zklamala " dodala jsem, a on mě vtáhl do objetí. „to je mi líto, ale měla by jsi jít domů, s něma jít oslavit ty Vánoce" řekl.„payi já tam nechci, nemá to cenu" řekla jsem, a začala víc brečet. „ell...vážně by jsi měla jít domů oslavit vánoce z rodinou, pohádali jste se, ale jako rodina by jste ty svátky oslavit měli. " Řekl.„nepůjdu tam ahoj když ani ty o mě nestojíš" řekla jsem, a odešla. Odešla jsem do parku, a sedla si tam na lavičku, a začala brečet ještě víc. Někdo si ke mě sedl, a já se podívala, byl to pay. Dal mi bundu přes ramena. „nemyslel jsem to tak, omlouvám se, pojď klidně k nám jestli nechceš domu, mamka to nějak domluvi" řekl, a posadil si mě na klín. „dobře, děkuji" řekla jsem, a dala mu pusu. „a už neplakej ano?" Řekl, a já jen kývla. Utřel mi slzy, a usmál se. „a neber si to tak, byl určitě jen naštvaný" dodal. Zvedla jsem se a on taky. Chytl mě za ruku, a šli jsme k nim. Došli jsme tam, a Payton šel za jeho mamkou, já šla jen za ním. Paní moormeierova si očividně všimla mých očích. „co se stalo?" Zeptala se. „no o tom si chci s tebou promluvit, mohla by tu s námi ell oslavit vánoce, pohádala se s rodičema, a nechce tam být." Řekl za mě pay. „mně to vadit nebude, ale aby tvoji rodiči nebyli naštvany" řekla, a podívala se na paya.„určitě nebudou" řekl. „dobře, já jim po večeři zavolám" řekla a my dva kyvli. Pay mě chytl a šel semnou do kuchyně, paní moormeierova všechno vysvětlila panu moormeierovy a on souhlasil. Přidali talíř, a já si sedla vedle paya. Začali jsme jíst. Když jsme to dojedli, tak jsme si šli dávat dárky. „chtěl jsem ti ten dárek dát zítra, ale budiž" řekl, podal mi krabičku já ji rozbalila a byli tam naše fotky, náušnice. „děkuji" řekla jsem a obejmula ho. „ráda bych ti dala i ten můj pro tebe, ale je doma" řekla jsem. „to je dobrý" řekl. Dostal dárky i od rodičů, a já od nich dostala taky. Byla jsem ráda, že na mě nezapomněli. Potom jsme šli nahoru do pokoje, a usnuli.
.


Brácho předposlední část, mám vydat i tu poslední?

I fell in love with my ex💸🥀Kde žijí příběhy. Začni objevovat