13.BÖLÜM "DENİZ ALEMDAĞLI"

316 28 0
                                    

✨Bol bol yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın sizleri çok seviyorum✨

✨Bol bol yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın sizleri çok seviyorum✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

12.BÖLÜM "DENİZ ALEMDAĞLI"

"Vazgeçmek o kadar kolaysa, neden insan acı çekiyor"

"Geçmişini unutmadan geleceğini yaşayamazsın Deniz, bunu kafana sok!" dedi. Hafiften dişlerini göstererek güldü ve elini sallayarak uzaklaştı. Elimle şakaklarımı ovaladım. Emir, istekleri ve çıkarları olan kişilere yaklaşırdı. İstekleri olmadığında gözünü kör eder ve kimseyi tanımazdı. Oflayarak koltuğa oturdum.

Arkasından gitsem ne değişecekti. Duymak istemediğim şeyleri söyleyip beni herkes gibi kandıracaktı. Şimdi bunları duymanın zamanı değildi.

"Babanın ölümüyle alakalı işin içinde parmağı olan adamla evleniyorsun, farkında mısın?"

Bu gerçek değildi. Böyle bir şey asla olamazdı. Babamın ölümüyle alakalı işin içindeyse neden bana yardım etsin ki. En az benim kadar katilin bulunmasını istemezdi. Bu saçma düşüncelerden sıyrılıp koltuğa oturdum.

Emir'in sözüne inanıp yanlış bir şey yapmayacaktım. Onun ne kadar iğrenç bir insan olduğunu biliyordum.

Amcam, oğlu Sancaklı veliahtı olsun diye benimle evlenmesini çok istemişti. Babam bunu asla kabul etmediği için sürekli tartışıyorlardı. Emir'in sinirlendiğinde gözünün nasıl döndüğünü ve herkese zarar verdiğini görmüştü. Benden ne kadar uzak tutmaya çalışsa da bu mümkün olmamıştı. Emir isteğini elde etmeden asla durmazdı.

Ayağa kalktım ve elbisenin eteklerini tutarak merdivenlerden yukarı çıktım. Odama gidip elbiseden kurtulmak için can atıyordum. Kapıyı açıp başımdaki duvağı yatağın üzerine koydum. Dolaba yöneldim ve kıyafet seçmeye başladım.

Ellerimi başıma koydum ve sakinleşmeye çalıştım. Bu gece her şey için sondu. Betül güvenli bir yere görüldükten sonra video kayıtlarını ve ses kayıtlarını herkese gösterecektim. Yaptığı pislikler artık cezasız kalmayacaktı. Dolaptan siyah dekolteli elbisemi çıkardım ve yatağın üzerine koydum. Siyah topuklularımı çıkardım ve yere attım. Dolabın kapağını kapatıp üzerimi değiştirdim. Aynanın karşısına geçip dudaklarımda olan ruju sildim. Fazla makyaj yapmaya gerek yoktu. Yeteri kadar zor bir gece olacaktı.

Saçlarımı taradım ve kulağımın arasından arkaya doğru açık bıraktım. Çantamın içindeki flaş belleğin varlığını kontrol ettim. Tuğrul'u ilk araştırdığım zamanlar bulduğum dosyaları kasadan çıkardım ve çantama koydum. Tüm yediği haltları bu gece dökecektim ortaya. Kabanımı aldıktan sonra aşağı indim. Bahçeye çıktığımda gözlerim Cihangir'i aradı. Arabanın hemen arkasında sigara içtiğini görünce son iki basamağı indim. Beyaz gömleğini çıkarmış yerine siyah gömleğini giymişti. Topuklu ayakkabılarımla bile boyuna yetişemiyordum. Yavaşça merdivenleri indim ve yanına gittim.

KARANLIK HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin