✨ Bol bol yorum yapmayı ve yıldızlamayı unutmayız ✨
11.BÖLÜM "FEDAKARLIK"
"Sevdiklerim için fedakarlık yapmak ne zamandan beri korkaklık oldu"
Sessizliği Tuğrul'un ses kaydı bozdu ve dinlemeye başladık. Eve geldikten sonra Ali'ye tüm kayıtları ve gece aldığım ses kaydını dinledik. Elimize böyle bir fırsat geçmişken bu sefer Tuğrul'un işini bitirmek ve bu oyuna son vermek istiyordum.
"Masaya ihanet ettiğini kimse bilmiyordur umarım"
"Merak etme, hiç kimse anlamıyor masaya ihanet ettiğimi"
"Herkes öyle bir inandı ki, hiç biri sormadı bile bu kamera görüntüleri gerçek mi diye"
Ali şaşkınlıkla ses kaydını dinledi. Kamera kayıtlarını izledikten sonra Cihangir ağızının içinden küfürler etti.
"Ben onu yarın akşam o masada sikmezsem adımda Cihangir değil!" elini masaya vurdu ve ayağa kalktı. Bilgisayarı kendime çektim ve videoları kaydettim.
"Yarın gece işi biticek o şerefsizin!" dedim ve bilgisayarı kapattım. Cihangir'in telefonu çaldı ve odadan ayrıldı.
"Ali kardeşimden bir haber var mı?" koltuğa oturdum ve Ali'ye çevirdim bakışlarımı.
"En son Beykoz ormanında gösteriyor telefon sinyalleri, ben arkadaşlarımı yönlendirdim ama kardeşine ait bir şey bulamadık" ellerimi saçlarıma götürdüm. Ormanda ne işi olabilirdi?
Yurt dışına gideceğini söylemişti en son ama neden gitmemişti?"Ali lütfen bu işin peşini bırakma" gözlerim doldu ve kafamı başka bir tarafa çevirdim. Sırtımda Ali'nin elini hissettim.
"Söz veriyorum kardeşini en kısa sürede bulup sana getireceğim, bana güven" göz yaşlarımı sildim ve ayağa kalktım. Ali'ye el salladım ve dışarı çıktım. Saçlarımı düzelttim ve arabamın yanına yürüdüm.
"Neredesin Betül, neredesin?" dudaklarımı birbirine bastırdım ve arabaya bindim. Derin nefes aldım ve yola çıktım.
Hayatta en son ayağına geleceğim insanın evinin önüne geldim. Basamakları birer birer çıktım ve kapıyı çaldım. Etrafa bakınırken kapı açıldı ve aynı sert bakışlarıyla Nilüfer Hanım karşıladı.
"Sen niye geldin bu eve?" sakin kalıp Betül'e ne olduğunu öğrenmem lazımdı. Bu yüzden cevap vermedim ve sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYATLAR
Fiksi RemajaBabasının yerine geçen bir kadın ne kadar ileri gidebilir. Karanlık dünya onu en derinlerine aldıysa nasıl kurtulur? "Ben bu masada sürtük bir kadın kabul etmem!" adam elini masaya vurdu ve ayağa kalktı. Babamdan ilk öğrendiğim şeyi yapacaktım. Lide...