Otthon felvettem egy fekete feszülős farmert és hozzá egy kivágott fekete bodyt. Fel dobtam az alap sminkem hozzá most egy vörös rúzst választottam, hajamat kibontva hagytam, kiegészítőnek a szokásos gyűrűimet vettem fel egy cickó közé be eső hosszú nyaklánccal és a szokásos fehér adidasomat vettem fel. Fújtam magamra a parfűmömből és táskámat magamhoz kapva vettem utam Desh lakására ahol már javában folyt a buli. Este hatra lett mindenki hívva és most van este kilenc óra. Nem volt kedvem amúgy sem menni szóval inkább stílusosan kések jó sokat. A piák meg nasik még ott voltak nála így csak a közbe eső dohányboltba mentem be két doboz cigit venni és kettő passio gyümölcsös burnért. Aztán már csak Desh lakásának ajtajában eszméltem fel, hogy nincs menekülés. Bent szólt a zene és viszonylag sokan voltak. A szokásos Fészek Zsombi Ati Desh társaság valami Sofi meg Nemazalány (Fanni) Polla voltak még ott.
-Na buzikáim megérkezett az ünnepelt!- kiabált be a nappaliba Desh és beljebb tolt a többiekhez. Én a fiú kezébe nyomtam a burnt aki fintorogva nézett a kezében tartott dobozra.- Hallod Ati kaptál ajándékot!- vágja az említetthez a dobozt aki szerencsére el is kapja mintha már megszokott lett volna, hogy mindent így kap meg a fiútól. Az pedig egy nagy mosollyal bontotta fel és kortyolt bele. Az én kezembe meg a szokásos kezdő Heinekkenem került. Mindenkinek köszöntem a fiúknak egy egy puszit adtam egyedül Ati vont egy ölelésbe amit vonakodva de viszonoztam. A lányok pedig kedvesen be mutatkoztak.
-Honnan ismered a fiúkat?- kérdezte kedvesen Fanni, talán ő volt a legszimpatikusabb az összes lány közül. Készségesen válaszoltam neki, hogy Desh a múltam meghatározó eleme csak nem akartam a rivaldafénybe kerülni.- De sosem gondoltál bele abba, hogy ez egy idő után elkerülhetetlen lesz?- vonta össze a szemöldökét értetlenül.- Mármint ne értsd félre okos lánynak tűnsz, de ha ennyire Desh körül forog a fél életed akkor valószínűleg sosem úsztad volna meg, hogy ne kerülj te is abba a figyelem körbe amiben ő van.- fejti ki bővebben.
-Kedvellek.- vigyorodok el mire hangosan felnevet és belém karolva visz ki cigizni.- Dehogynem tudtam, de azért jó sokáig akartam húzni, nem gondoltam volna, hogy ennyire hamar be következik. Már nem lesz ugyan az mint eddig, hogy be megyek a kis szalonomba és egész nap órákon át csak tetoválok és beszélgetek random idegenekkel akiknek egy életen át ott marad az alkotásom a testén ezzel akaratlanul is egy kapcsolatot ki alakítva közöttünk. Most már az időm nagy részét velük fogom tölteni és távmunkában végzem a szalon munkaügyeit és nagy ritkán jutok el oda hogy én magam is tetováljak.- sóhajtok egyet miközben rá gyújtok.
-Ha ez számít engem bármikor ki varrhatsz.- kacsint rám szélesen vigyorogva. Nevetve vettem tudomásul hogy egy nagyon jó barátság kezdődött most el. Nevetve mentünk vissza éppen azt meséltem neki amikor Desh oviban hogy pisilt be játék közben. Fanni visítva a röhögéstől vetette le magát legjobb barátom mellé és valamit motyogott arról, hogy mennyire látni akarja őt amikor kicsi volt.
-Hallod buzi minek mesélsz rólam cink dolgokat?- fintorodik el én pedig engesztelésül egy hatalmas cuppanós puszit nyomtam az arcára aztán le vágódtam Ati mellé. -Ez nem ér te tök normális gyerek voltál. Bár van egy két szaftos sztori.- húzza sunyi mosolyra az ajkait. Polla szemeit forgatva ült Zsombor mellett. Na ő már az elejétől fogva nem volt szimpi nekem. De ha Desh kedveli felőlem aztán maradjon.
-Keversz nekem olyan piát mint amilyet a legutóbb?- fordul felém Ati én pedig már állok is fel és veszem elő a hozzávalókat. Közben töltök mindkettőnknek egy egy feles finlandiát amit koccintva le is húzunk. Át adom neki és megkerülve a pultot vissza ülök mellé. - Hol tanultad ezt ki keverni?- kortyol bele majd be nedvesíti az alsó ajkát amit nem tudom miért néztem ennyire végig és miért váltott ki belőlem érdekes érzéseket de hamar el kaptam róla a tekintetem mintha mi sem történt volna.
YOU ARE READING
Mi lett volna ha
FanfictionDesh volt a mindenem. De sosem szerettem a fényben úszni vele. Amikor a másik Ati is be lépett az életembe, tulajdonképpen én az övébe már nem volt választásom.