11

351 16 1
                                    

A szállodába érve körbe néztünk a recepción és el állt mindannyiunk szava. Hihetetlenül jól nézett ki az egész épület hát amikor megkaptuk a szobákat és le cuccoltunk. Gyönyörű volt minden tiszta és annyira családias. Az egész építmény kicsit ilyen faház szerűhöz hasonlított csak kurva nagyban. Zsombiék szobája lett a törzshely mert az volt a legnagyobb az összes közül. A szobában mindenki elkezdett ki pakolni a bőröndökből csak én nem mert tudtam hogy Desh úgy is felhoz magához valami gárét így feleslegesnek tartottam ki szedni bármit is.
-Desh!!!- ülök fel hirtelen ezzel egy időben kopognak az ajtón is akit az előbb említett ki is nyit és Azi suhan be rajta.
-Mond!- huppan vissza mellém az ágyra de én azonnal fel pattanok és a kocsi kulcsom után kezdek el kutatni. - De gyorsan mert a többiek most írták a csoportba hogy lent a wellnes részen tali 20 perc múlva.- dobja el a telefont hogy neki tudjon állni öltözni.
-Lent hagytam a kocsiban Pufit!- esek kétségbe hiszen nem találom a táskában a kulcsom pedig úgy emlékeztem oda raktam.
-Itt van a kulcs gyere.- ragad karon Azi és húz magával az ajtó felé.
-Ki az a Pufi? Hogy ennyire kétségbeesetten kell neked most azonnal?- dől neki a lift falának hogy is mondjam elég szexin. Mivel vagy másfél fejjel magasabb nálam határozottan fel kell néznem ahhoz hogy a szemébe tudjam mondani.
-Pufit még a nagypapámtól kaptam négy éves koromban és azóta nem tudok megszabadulni tőle. Tíz voltam amikor meghalt és ő egy olyan személy volt az egész életemben akit soha nem fogok elfelejteni. Soha senki nem szeretett rajta és Deshen kívül így engem. Tetoválásom is van az emlékére pontosan a szívem fölött.- bökök a póló fölött arra a helyre ahol valóban található a mű.
-És akkor gondolom mindenhova is magaddal viszed.- mosolyodik el kedvesen.
-Pontosan.- biccentek egy aprót és előbb én lépek ki a lift ajtaján. A kocsiig néma csöndben tesszük meg az utat. Ott ki veszem Pufit a csomagtartóbol. És mostmár boldogan szinte be szökkenek a liftbe ahol Azi megint neki támaszkodik a falnak de most olyan máshogy néz rám. És csak mosolyogva néz engem.- Mi az?- jövök zavarba tőle pedig abszolút nem szoktam zavarba jönni.
- Olyan aranyos tudsz lenni ilyenkor.- löki el magát a faltól és a kócos kontyból ki hullott tincset gyengéden el tűrte a szememből. Olyan mérhetetlenül közel jött hogy az összes levegő a tüdőmbe szorult de nem csókolt meg. Várt hogy én tegyem meg az első lépést. Szóval egészen addig nem történt semmi amíg ki nem nyílt a szintünkön az ajtó.
-Tényleg nem fogom én megtenni az első lépést most.- hátrálok ki abból a bűvkörből amit csinált körénk.
-Reméltem hogy ezt mondod.- rántott vissza magához be csukta a lift ajtót megnyomta a legfölső gombot és tarkómat megragadva hívott egy olyan csókba hogy Pufit elejtve kellett megkapaszkodnom a karjaiba. Egyik kezével a hajamba túrt bele a másikkal pedig az arcomat simogatta gyengéden de mellette olyan durván szenvedélyesen csókolt hogy rendesen bele szédültem. Mikor szét váltunk hogy levegőt tudjka venni neki kellett dőlnöm a falnak mert alig álltam a saját lábamon. Hogy a picsába képes valaki így csókolni? Ő csak elégedetten nyomta meg a szobánk szintjének a gombját és Pufit fel véve a földről túrt bele a hajába. Azi ajtaja előtt megvártam hogy felkapja a furdőruháját magára onnan mentünk a Deshel közös szobámba hogy én is át tudjak öltözni. Bent szobatársam már nem volt sehol gondolom jól el basztuk az időt azzal hogy vissza szerezzem Pufit a kocsiból.
-Melyik legyen?- tűnök el szerintem derékig a bőröndben hogy megtaláljam a két fürdőruhát amit hoztam magammal. Az ágyra dobtam őket és oda fordultam Azihoz aki ismét a falnak volt támaszkodva. Ez a gyerek direkt idegel ki engem?
-Olyan válasz van hogy egyik sem?- harapja be az alsó ajkát hogy nekem bizseregjen minden egyes porcikám ettől a tettétől.
-Nem nudista strandra megyünk és örülnék neki ha nem bámulná az összes ember a pucér testem akár hiszed akár nem.- fintorodok el és direkt a piros szettet veszem magamhoz mert tudom hogy a vörös színnel egészen sokáig lehet húzni az agyát. Ilyenkor olyan tud lenni mint egy be vadult bika aki előtt lengetik a vörös anyagot.
-Elég ha csak én bámulom.- huppan le a fotelba és onnan nézi végig ahogy le veszem az összes ruhám és fel a bikinit.- Tudod elég nagy hiba volt azt most fel venned.- sóhajt egy nagyot olyan színpadiasan hogy nekem az egekbe szalad a szemöldököm.
-Parancsolsz?- teszem csípőre a kezeim. Azi lassan feláll le dobja magáról a fürdő köntöst és elém állva meleg nagy tenyereit a derekamra helyezi és egészen hallkan a fülembe kezd potyogni mély és szexi hangon.
-Mert sajnos ez itt...-kapcsolja ki hátul a melltartót ami ezzel egy időben halk puffanással esik le a földre.-..sajnos le fog kerülni.-simítja kezét a tartkómra. Az én kezeim a mellkasáról a nyakára onnan a hajába vándorolnak majd vissza le egészen a nadrágja száráig. Nagyot sóhajtva kezdem el tolni az ágy felé ahol le döntöm a puha anyagra és a csípőjére ülve hajolok rá az ajkaira.
-Mindjárt megnézem.- hallom meg Desh hangját aki abban a pillanatban be is nyit.- Basszátok már meg bírjátok már ki estig.- vágja hozzám röhögve a melltartómat.
-Menj már ki buzi!- vágok hozzá én egy párnát ami elől sikítva el rohan azaz ki az ajtón és jó hangosan közli gondolom a többiekkel hogy éppen közösülni próbáltunk. Egyszerre szitkozódva és röhögve vettem magamhoz egy karton üveges Heinekkent és egy üveg Berentzent amit lent a jakuzzinal fogunk elfogyasztani. Szerencsére Csődör már jártas itt így nem lesz ebből probléma.
-Akkora köcsög vagy és ha éppen akció van?- vágja kint tarkón Azi a legjobb barátomat.
-Kit érdekel? Mindkettőtöket láttam már meztelenül és képzeld pornót is láttam már. - vihog fel hangosan én meg szememet forgatva csapok egyet a karjára. -De legközelebb buzi nálatok álljatok már neki az ilyeneknek.- vereget minket vállon és előre sasszézik szó szerint.- Azért örülök nektek!- pillant hátra vigyorogva és eltűnik a szemünk elől. Mivel a wellnes részhez egy kis kert vezet kint előveszem a cigimet meg a gyújtómat és Azit is megkínálom.
-Tudtam el felejtettem valamit.-csap a homlokára. De megnyugtatom hogy nálam két doboz van. El szívjuk mindketten és bemegyünk a többiekhez akik idiótán vigyorognak ránk.- Ha minden egyes alkalommal ilyen fejet fogtok vágni hamar el fog fáradni a képetek.- ereszkedik bele a vízbe Azi. Én még le dobom a cuccaim bontok mindenkinek egy egy sört amit a kezükbe is adok csak utána ülök le Rebi mellé. A hangulat kurva jó még sok pia sem kellett hogy szarrá röhögjük magunkat bár azért érezte mindenki hogy ittunk. Vacsora előtt nemsokkal mindenki vissza ment hogy le fürödjön és át öltözzön valami kényelmesbe. Én egy melegítő nadrág haspulcsi szettet vettem fel mert nem volt annyira melegem. Bár az időjárás már egészen jóra fordult még nem volt tökéletes, estére még kellett a pulcsi. Lent egy jó nagy asztal volt megterítve nekünk ahova le is ültünk persze miután szedett vacsorát mindenki magának. Utána Zsombiék szobájában ültünk össze szintén inni meg beszélgetni. Zsombi és csődör az ágyon foglalt helyet, Rebi és Fészek egy fotelban totálisan össze bújva Desh természetesen állt és úgy mutogatva beszélt vagy táncolt néha le ült egyszer kétszer az ágyra mi meg Azival a kanapén teljesen szét terpeszkedve. Néha ki is kellett löknöm a lábát az arcomból. Szarrá röhögtük magunkat Desh hülyeségein néha még Zsombi is bele csapódott.
-Most mondjátok meg hogy fogok így nőt találni magamnak? A legjobbat el lőttem legjobb barátnak.- akadt ki amikor elő jött a szerelmi téma.
-Én is téged cigány.- küldök felé egy puszit amit el játszik hogy elkap és jó látványosan a szájára tesz.- Álmodban muci.- nevetek fel hangosan. - Amúgy meg nem tudom mit sír a szád te akarsz állandóan más lánnyal kefélni. - tárom szét a kezeim unottan.
-Joo de azok a lányok csak erre valóak de mikor fogok valami szép kedves intelligens de ugyanakkor olyan nagy barmot találni mint amilyen én vagyok?- konyul le a szája szomorúan.
-Mert nem létezik ilyen lány.- húzom le a felesem Rebivel aki unottan rám néz és közli hogy de igen én vagyok az.
-Tudom hogy Napsi ilyen de Napsi olyan mintha a nővérem lenne csak nem baszom meg a nővérem fúj. Bár nem azt mondom halál dögös vagy de azért mégis fúj.- rázza ki a hideg én meg a hasamat fogva nevetek rajta.
-Nyugi Desh most még fiatal vagy éld ki magad ha jönnie kell ilyen lánynak majd jönni fog.- veregeti kedvesen hátba Fészek a fiút én pedig egyet értek vele.
-Akkor holnap kis bulika?- csillannak fel a szemei lelkesen. Mind bele egyeztünk így az este további részében mindenki el vonult aludni bár reméltem hogy Azival folytatjuk amit elkezdtünk de annyira ki merített a vezetés és a korán kelés hogy amint be tettem a szobába a lábam Deshel az ágyba borulva már aludtunk is. Pufit magamhoz szorítva nyakig be takarózva Deshel a legjobb barátommal az oldalamon kicsit részegen merültem olyan mély álomba hogy reggel fel se tűnt mi történik körülöttem.

Mi lett volna haWhere stories live. Discover now