8

344 16 2
                                    

Zoéval ketten indultunk el a bulira. Nagyon jót beszélgettünk út közben egész sok mindent megtudtam róla ő is rólam bár én kevesebbet beszéltem. Ki derült totálisan szerelmes az én legjobb barátomba. Nem is csodálom. A szórakozó helyhez érve láttuk a fiúk már kint várnak minket és amint oda értünk döbbenten nézték Zoét aki természetesen volt gyönyörű és ezt mindegyik egytől egyig észre vette. Döbbenetemre Ati egy csókkal köszöntötte, Zsombi össze zavarodva nézett rám mert én út közben le írtam neki mindent hiszen csak ő tudta hogy nekem közöm van valamilyen szinten a fiúhoz. És mivel a többiek nem voltak meglepődve csak mi ketten gyanítom a fiú nem mesélte el senkinek, hogy mi a szitu ahogy én azt kértem tőle. Számat össze préselve néztem őket és azt, hogy Zoé hagyja magát. Lehet mégsem olyan kurva kedves mint amilyennek mutatja magát. Egy cigit a számba véve faszkodtam a gyújtómmal ami az istenért nem akart volna működni.

-A mocskos kurva faszba már.- hajítottam neki idegesen a falnak a gyújtóm amire a kis párosunk is méltóztatott el válni egymástól és döbbenten nézni rám.- Mi a faszomat bámultok bazdmeg?- szólok oda nyersen amire a többiek is döbbenten néznek rám.

-Édesem jól vagy?- gyújtja meg a cigim Desh aggódva és hátulról átölel mert azt tudja, hogy az esetek többségében meg szokott nyugtatni, ám most ez sem segített.

-Minden kibaszott tökéletes.- morgom két slukk között. Hátra hajtom a fejem a vállára és úgy fújom ki a füstöt.- Mire várunk amúgy?- nézek oldalra hogy lássam az arcát és azt kell észre vegyem hogy Zoén legelteti a szemét.

- Sofikáékra.- adja a rövid választ és ismét meggyújtja az elővett cigimet. Atiék ezek után már nem is mertek nyalakodni. Egész sokat vártunk kint és nekem kezdett ki lenni a faszom az egész helyzettel.

-Még öt percet várni kell én haza megyek a gecibe.- húzom még jobban össze magamon a kabátom és vacogva bontom ki az útközben kezembe adott energiaitalt.

-Kicsi buzim nagyon rossz kedved van. Nem jó ez így ezen változtatni kell. Majd én szerzek neked valami fullos palit estére.- pöcköli meg az orrom vigyorogva én meg gúnyosan felnevetek.

-Ne haragudj majom de most pont a kis ferde faszú egyedekre nincs szükségem.- sutyiban Ati felé néztem azért vegye az adást de annyira le foglalta Zoé, hogy még csak a társaságban sem voltak hajlandóak részt venni. Szem forgatva fordulok újra vissza a fiúk felé és az órámra nézve döntöttem el, hogy nekem itt elég volt.- Na jó le szarom bazdmeg vagy be megyünk vagy most haza megyek a bús faszba.- bontakozom ki Desh öleléséből és idegesen nézek végig mindenkin kivéve a kis párosunkon.

-Mi van veled majom?- húz vissza magához Desh én pedig előtte nem tudom leplezni sosem hazudtam neki de nem mondhattam el, hogy Ati mit művel most velünk. Fájdalmas fejjel néztem rá és tudta, hogy itt akkor most nem véletlenül vagyok idegbeteg.- Csak kettőnkre tartozik jól sejtem?- sóhajt fel halkan én pedig aprót bólintok neki.- Na jól van befelé emberek ide fagy a faszom is lassan majd jönnek a buzik.- heseget mindenkit befelé , ott pedig el foglaljuk a VIP szekciót és mindenki elkezd vetkőzni. Én még beszéltem a pultossal, hogy ki mit iszik a két gerlét direkt ki hagyva csak utána mentem vissza a többiekhez. Már mindenki cuccát fel akasztva ült le egy számára szimpatikus helyre így én is elkezdtem le venni a kabátom és rengeteg éles fütyülést kaptam.- Az igen bazdmeg forogjál csak körbe buzi!- kiált fel boldogan Desh én meg nagy vigyorral tettem amit kért tőlem. Egy fekete mini egybe ruha volt rajtam, az ujja hálós volt ezzel látni lehetett a legtöbb tetoválásom de a háta vitt mindent. A nyakánál össze kellett gombolni és szó szerint az egész háta ki volt vágva így a legtöbb embernek le esett, hogy nincs rajtam melltartó. A gerincem mentén így tökéletesen látni lehetett a tetoválásom. Az egy nagyon nagy szabású tökéletes tetoválás. A gerincem mentén egy minden részletben tökéletes gerinc minta fut végig. Az életem legnagyobb műtéte után csináltattam ezzel részben a heget is el takarta ami ott keletkezett és ez emlékeztet arra, hogy mennyire kurva sok szenvedésen mentem miatta keresztül.- Komolyan ha nem lennél a legjobb barátom ma este fixen az én ágyamban kötnél ki.- ölel magához nevetve és le ránt maga mellé szembe Atiékkal. Rá nézek a fiúra aki pislogás nélkül néz engem. Zoé pedig Deshre aki kacéran végig simít a gerincem mentén. Legalábbis sokaknak kacér lenne, de én tudom, hogy csak az emlék jut neki az eszébe. Végig ott volt mellettem és ő segített a legtöbbet a rehabilitáció alatt.- Örülök, hogy mostmár büszkén vállalod.- suttogja a fülembe és nyom egy puszit a homlokomra, én meg csak mosolyogva nézek rá.- Na ki mit iszik?- pattan fel de én utána kapok.

Mi lett volna haOnde histórias criam vida. Descubra agora