13

337 16 0
                                    

Desh egészen hamar vissza vonulót fújt a kislánnyal az oldalán, hogy mehessenek hancúrozni. Így mi akik még bírtuk éjfélkor is nagyban ittunk vagy táncoltunk vagy Rebiék esetében akik szintén készülődni terveztek vissza a szállásra menni huncutkodni öltöztek fel. Én Milánnal és Petivel az oldalamon ültem a kanapén velünk szemben Zsombi és Csődör röhögött rajtunk. Aziék valahol valami gusztustalan táncot próbáltak össze hozni legalábbis a kislány próbált valami gerjesztő mozdulatokat ki csikarni magából de ahogy Azi mögötte próbált nem hangosan a képében röhögni gyanítom nem jött össze neki. Mikor már szó szerint az egész társaságunk rajtuk nevetett Peti unszolására mentem megmenteni a bolond seggét a göndörnek. Azi ahogy meglátta hogy felé közeledek olyan hálás arcot vágott hogy mosolyognom kellett.
-Nem haragudj le kérhetem? Megmutatnám, hogy kell úgy táncolni ahogy próbálod csak az a baj hogy a tiéd mucikám inkább fasz lohasztó. - paskolom meg a fejét de már szerintem annyira részeg hogy fel sem tűnik neki rendesen le passzolom egy másik srácnak aki örömmel fogadja a vonagló lányt.
-Ti komolyan rajtam röhögtetek ilyen lelkesen?- simítja nagy tenyerét az oldalamra én meg lassú mozgással indítok.
-Te komolyan össze szedtél megint egy kislányt csak mert jóban vagyok a Petivel?- vágok vissza neki egyből közben ujjaimat bele vezetem a hajába.- Ezt hányszor fogjuk még eljátszani? - fordulok vele szembe és mélyen bele nézek azokba a gyönyörű barna csodákba.
-Próbálok nem féltékeny lenni de kibaszott nehéz. Minden hímneművel jóban vagy és olyan természeted van hogy flörtölsz is velük.- élesen be szívja a levegőt amikor olyan mozdulatot teszek ami nemhogy az ő tekintetét vonzza hanem körülöttünk mindenkiét.
-De tudod jól hogy az csak poén. Drága szívem nem lesz így köztünk semmi ha nem bízol bennem. És én honnan fogom majd tudni ha bajod van? Onnan hogy random megjelensz valami mini ruhás picsával. Tudod a kommunikáció igen fontos dolog néha élned kéne vele.- fordítok neki ismét hátat és úgy mozgok tovább.
-Ebben a helyzetben gondolkodni nem tudok nem hogy kommunikálni.- markol bele a csípőmbe közben ajkait a nyakamra nyomja hogy apró csókokat tudjon rá hinteni.
-Pedig jó lenne ha hozzá szoknál mert így nem sokáig csinálhatod ezt.- tépem ki magam a karjaiból és a kezét megragadva húzom a kanapéhoz hogy végre tudjak inni.
-Borzasztó egy nőszemély vagy te.- huppanunk le és a kezünkbe veszünk egy egy üveg sört.
-Tudom mondták már.- villantok egy colgate reklámban illő vigyort.
-Végre le koptattad azt az idegesítő Kittit.- sóhajt egy drámait Milán.
-Nem Niki volt?- ráncolom a szemöldököm totálisan össze zavarodva.
-Nem Petra?- kérdezi Azi körbe pillantva. Erre már mindenkiből ki szakadt a hangos röhögés. Senki nem tudta szegény kislány nevét. Mikor mentünk vissza a hotelbe már egymásba karoltunk a semmin akkorákat röhögve, hogy az oldalam fogtam annyira fájt.
-Te várjatok már az ott nem Desh gáreja?- állítom meg a fiúkat és mutatok egy padon ülő lányra akinek csak az arany csillogós ruháját a vörös hajával ismertem fel.
-Csak szépen csöndben menjünk el mögötte.- suttogja Peti amikor feleszmélt hogy valóban a kislány van ott és éppen sír. Szépen hallkan próbáltunk el osonkodni a lány mögött de hát könyörgöm takony részegek voltunk mindenen visítva röhögtünk. Petivel még kommandós bukfencet is csináltunk amit Csődör le videózott. Milán olyan szinten nevetett rajtunk hogy hasra esett tőle ettől már állni nem bírtunk a lábunkon nem hogy csendben el oldalazni a lány mögött.
-Ti vagytok Desh barátai?- botladozik oda hozzánk a magassarkújában.
-Ki az a Desh?- kérdezi Azi halál lazán és én nem bírom tovább ott mindenki előtt jön elő a röfögős röhögésem és ezen Peti annyira ki fakad hogy Milán mellé esik csorognak a könnyeik Zsombi nem bírja már szinte tartani a telefonját Csődör meg Zsombit úgy nevetnek. Azi meg fa pofával néz farkasszemet a lánnyal. Igazán érdekesen nézhetünk ki egy vadidegen számára.
-Nem hazudj te vagy Azahriah hol van a barátnőm?? - kezd el hisztérikusan Azi felé jönni és én itt hagytam abba a nevetést.
-Na ide figyelj kicsi csillag ne rajtunk merd keresni a ribanc barátnődet. Felelőtlenül el mentél egy idegennel hogy kefélj vele arra nem is gondoltál közben hogy egy részt nem egyedül jöttél másrészt nem fog veled aludni és másnap esküvőt szervezni. Szóval kurva gyorsan hord el innen magad és 17 évesen csikarj ki magadból egy lepke leheletnyi felelősség érzetet és takarodj megkeresni a halál részeg barátnődet akit otthagytál egy szórakozóhelynyi kanos részeg fasszal.- oltom le két másodperc alatt még mielőtt bele állt volna Aziba. Totálisan le döbbenve hagyott ott minket. Ez idő alatt már egyik barátom sem nevetett hanem ki tágult szemmel nézték a helyet ahol eddig a kislány állt.
-Honnan tudod hogy 17 éves?- töri meg a kialakult csendet Zsombi én meg csak vállat vonok.
-Megnéztem amikor ki mentek cigizni de a táskát ott hagyták. Az egyik 16 a másik 17 és egyikünk sem nyert mert Viki.- kuncogom el magam és fel szedem a földről először Milánt aztán Petit aki át is karolja a vállam hogy segítsek neki járni.
-Bazdmeg legközelebb úgy küldöm el Desht csajozni hogy első lépésnek személyit kérjen mindenkitől.- röhög fel Zsombi és utánunk ered.
-Miben fogadunk hogy te szedted össze őket.- adom át Petit Csődörnek és Azi mellé lépek.
-Kivételesen nem de lehet ez volt a probléma.- villant rám egy vigyort én viszont csak a szememet tudom forgatni rajta. - Jojo tudom el se kellett volna jönnöm Deshel de gecire féltékeny voltam.- morogja és elővesz egy szál cigit. Követem példáját és én is a számba veszek egy szálat.
-Na látod ezt mondani kéne az arcoddal és nem egyből valami gárét össze szedni. Mennyivel jobb lett volna ha azt mondod hogy te figyelj már kurva féltékeny vagyok arra hogy az összes barátoddal flörtölsz ami amúgy nem is igaz mert csak Desh és Peti akikkel ez rendszeres. Szóval ja jobb lett volna ha mondod. - hadarom el szinte egy levegővel.
-Akkor meg megsértődsz és még annyira sem beszélünk. - forgatja meg a szemeit.
-Bazdmeg Azi akarod te egyáltalán hogy együtt legyünk?- torpanok meg hirtelen és erre a mondatra mindegyik döbbenten hátra fordul. -Olyan szarsagokkal jössz amik még meg sem történtek vagy nem is úgy van ahogy mondod. Együtt sem vagyunk de te már féltékeny vagy és még a problémákat sem úgy kezeled ahogy kéne. Hónapok óta húzzuk ezt az egészet és nem miattam bassza meg hanem a hülyeségeid miatt. Ha meg nem bízol bennem akkor mi a lófaszról beszélünk?- dobom el idegesen a csikket és válaszra várva nézek a barna szemeibe.
-Mocskosul szeretlek!- ragadja meg két oldalról az arcomat és ajkait az enyémekre nyomja közben egyik tenyerét a hajamba vezeti hátul a tarkómnál. Én a derekára teszem a kezem és magam sem tudom hogy lökjem e őt el magamtól vagy bújjak inkább mégjobban hozzá. Hiszen a kérdésemre nem kaptam választ. De maga a mondat piszkosul tetszett. Csókunk nem tartott olyan sokáig.
-Nem kaptam választ te paraszt.- szuszogom félig a csók hatása alatt állva félig pedig dühösen. Ezen a többiek kurva jót nevetnek még Azi is elejt egy fél mosolyt.
- De igen bízom benned és igyekszem olyan párod lenni akit megérdemelsz.- suttogja majd ad egy újabb csókot.
-Ezt azt jelenti hogy most együtt vagytok?- kotyog bele Peti konkrétan kettőnk közé mászva.- Mert akkor meg kéne hogy fenyegesselek de az a baj hogy tőle jobban kéne tartanod.- int felém én meg csak nevetve tarkón vágom.
- Hagyd már őket bolond!- rántja el Milán tőlünk a részeg haverját.
-Nem nem így már merészebben megyek egy édes hármasba velük.- furakodik vissza közénk ez az elvetemült idióta.
-Akkor smárold le Azit.- teszem karba a kezeim és kihívóan nézek Marics szemeibe.
-Ne már asszony én nem akarok csávóval smárolni.- hőköl hátra Azi döbbenten.-Hallod tesó meg se próbáld.- kezdi el le beszélni és tesz egy lépést hátra.- Nem bánom az édes hármast na de nem palival. És azt sem szívesen nézném ha ti ketten bármit is csinálnátok ruha nélkül.- teszi hozzá fintorogva.
-Hallod ezt tesó?- fordul Milán felé ez a hülye.- Nem lesz édes hármas.- biggyeszti le az alsó ajkát szomorúan de miután a szájába adtam egy szál cigit hamar jobb kedve lett. Na igen egy részeg Maricsot ennyire egyszerű jobb kedvre deríteni.
A szállodához érve pedig ment mindenki a maga szobájába. Legalábbis ez volt a terv de mivel jöttek utánam mint a kiskacsák ezért mindannyian be furakodtunk Deshel közös szobánkba és a fiú mellé be feküdve annyian ahányan voltunk merültünk mély álomba.

Mi lett volna haWhere stories live. Discover now