6

360 18 0
                                    

Az autóban szinte már aludtam amikor Desh finoman felkeltett én pedig fél kábán szálltam ki a kocsiból és kabátban fagyoskodva gyújtottam rá. Megvártam amíg minden kamerát össze szereltek mindent össze raktak addig Zsombival egyeztettünk mindent össze beszéltük mit csinálunk ma és mit holnap mára mivel éppen kurva nagyon reggel volt még a nap sem kelt fel ezért egyenlőre a beltéri videókat vesszük fel neki. 

-Valaki nem dobna meg egy burnel?- kérdem csukott szemekkel és éreztem nagy hiba volt a kocsiban hagyni a túlélő italt. Egy finom érintésre nyitom ki a szemeim és Ati tartja felém a kedvenc ízű energia löketem. Hálásan pillantva rá bontom ki és egy cigire rá gyújtva érzem lassan én is éledezni kezdek. Zsombi tartva a frontot tette a dolgát amíg én úgy nem éreztem képes vagyok az emberi életre.- Na emberek felkeltem én is.- csapok a tenyerembe és Zsombi mellé lépve kezdek mindenkit terelgetni a helyére. Ati is csak háttér munkás volt most hiszen ebben a klipben csak a végén szerepelt a bulin. - Buzi repüljön az a póló.- lökdösöm az ablak elé a fiút akinek kétszer sem kellett mondani már vetkőzött is lefelé. A forgatás egész jól sikerült. Hamar megvoltunk mindennel már csak pár jelenet van hátra, de azokat majd csak holnap forgatjuk le, meg majd a holnapi koncerten.

-Akkor végre ott leszel a koncertünkön?- csillannak fel Desh szemei izgatottan én pedig csak egy nagyot sóhajtva bólintok és hagyom hogy felemelve pörgessen meg engem. Nevetve kapaszkodtam bele a nyakába és még akkor sem engedem el amikor méltóztatik le tenni mivel baromira szédültem.- Hallod ezt buzi?- kiált oda Atinak aki felénk kapva a fejét néz barátomra értetlenül.- Ez a kis szaros jön a koncertünkre.- bökdös meg amit vonyítva próbálok hárítani, rühellem, ha csikiznek.

-Ez a kis szaros még mindig idősebb nálatok kis taknyosok.- lököm el magamtól és inkább Zsombiban kapaszkodok meg nehogy felboruljak.- Picsába már ezzel a szédüléssel.- hunyom le szorosan a szemem hátha úgy elmúlik a pörgetés hatása.- Te miért nem szédülsz baszki?- morgom Deshnek aki csak röhögve odébb sasszézik szó szerint.-Mi mára még a terv?- fordulok támaszom felé aki csak kedvesen közli, hogy menjek haza aludni. Boldogan nyomok egy cuppanós puszit az arcára és Desht meg Atit magam után rántva ülök be a kocsiba.

-Mit csinálunk?- köti be magát Desh mellettem én pedig a gázba taposok és egyből magamhoz veszem az utat ott a fiúkat magam mögött hagyva egy ne mozduljatok kijelentéssel felrohanok a lakásomra össze szedni egy két cuccot egy nagyobb táskába rohantam is vissza hozzájuk és már csak Desh ágyán terültem el legközelebb.- Na mi a terv?- huppannak le mellém.

-A terv a következő.- emelem fel enyhén a fejem.- Ti azt csináltok amit akartok én pedig alszom egy kurva nagyot.- veszem le a szemüvegem és be takarózva fordítottam nekik hátat. Mindketten felnevetnek aztán Desh ad a homlokomra egy jó éjt puszit és ennyi kellett nekem ahhoz, hogy el merüljek az alvásban.

Néha felébredtem arra amikor hangosan nevettek valamin vagy véletlen hangosra sikerült a zene, de sosem adtam élet jelet arról, hogy felkeltem volna. Nem is akartam hiszen sokadjára ugyan de rájöttem, hogy éppen liveolnak amiben nem akartam részt venni. Így is biztos voltam benne, hogy látszódom mert az ágy mögöttük volt közvetlen. De már brutálisan kellett pisilnem, nem volt választási lehetőségem. Vagy be pisilek vagy benne leszek. Le dobom magamról a takarót és kínkeservesen félre csúszott ruhákban, kócos hajjal és félig csukott szemekkel botorkáltam el a mosdóba. Csodálom nem ültem félre. Vissza érve már mindegy volt ezerrel magyarázták a fiúk, hogy ki vagyok ezért még az ajtóban le lapítottam a hajam felvettem a szemüvegem és be hajoltam Ati feje mellett a kamerába aki annyira magyarázott, hogy majdnem infarktust kapott amikor észre vett.

-Oooo bazdmeg Napsi itt halok meg geci.- nevetve mászok ki az arcából és ülök le közéjük, hát akkor ismerjenek meg a rajongók.

-Jó borzongást buzi.- paskolom meg a combját Desh pedig hangosan röhögve le pacsizik velem.-Na milyen teóriák születtek már meg rólam?- hajolok bele a képernyőbe, hogy egy pár commentet el tudjak gyorsan olvasni.- Jó még mennek a tippek kinek a nője vagyok.- alig bírom olvasgatni bár a legtöbbje inkább csak értetlen, van egy két rosszindulatú de ők nem érdekelnek.- Nem vagyok egy aranyásó picsa mielőtt nagyon bele lendülnétek. Desht 16 éve ismerem és vele nőttem fel, ha akartam volna már rég bele kerültem volna én is ebbe a mókuskerékbe.- forgatom meg a szememet az egyik kislány szövegén miszerint csak a hátukon akarok én is híres lenni.- És nem tagadott le engem én kértem ne mutogasson, de szerintem ez érthető.- dőlök hátra unottan. Aztán szépen lassan kezdtek hozzászokni, hogy én is ott vagyok és minden ment a megszokott módon.Zenéket dúdolgatva ültem a két fiú között és hallgattam, hogy miről beszélgetnek, néha én is bele tudtam szólni, de amúgy nem szívesen szólaltam bele a dolgokba.- Ki megyek cigizni.- Desh bólintott Ati pedig úgy döntött jön velem. Kint esélyem sem volt elővenni a cigimet, mert Ati a falnak nyomva kezdett el vadul csókolni. Döbbenetemben elejtettem a cigis dobozom de feleszmélve viszonoztam heves csókját. Kezemet a hajába vezettem ő az ölébe kapva préselt hozzá a falhoz engem.- Baszki.- sóhajtok fel amikor nyakamat kezdi el csókolgatni.- Na jó most állj le.- tolom el magamtól a felsőtestét lihegve. Egymás szemébe néztünk és borzasztóan nehezemre esett őt most el lökni magamtől, Desh nem jöhetett rá semmire. Úgy szívtuk el a cigieinket, hogy még csak az öléből sem volt hajlandó lerakni. Amint el dobtam a csikket újra csak egy csókba hívott, de ez most nem volt olyan vad mint az előző. Közben óvatosan le rakott a lábaimra én pedig szorosan húztam magamhoz. Fogalmam sincs mi művelünk mi ketten, de nincs elég erőm megszakítani ezt.

-Na mi van buzikáim le nyomtatok egy gyors mentet?- röhög fel Desh ahogy vissza érünk én csak szimplán tarkón vágom őt. Ha tudnád te azt fiam mi ketten mit csinálunk kettesben lehet nem lennél ilyen vidám.- Történés van gyerekek a rajongók is azt hiszik mindkettőnket fűzöd.- unottan huppanok vissza a helyemre és közelebb hajolva valóban megint erről pörgött a chat pedig már egyszer elmagyaráztam, bár ahogy nézem ezek újonnan belépett követők és a többiek éppen magyarázzák, hogy mi a történés.

-Nem is kellünk mi ide magyarázkodni.- kuncogok és elveszem a felém nyújtott üveg sört Desh is így tesz aztán Ati huppan le mellém.- Nem is tudnék rajtuk keresztül híres lenni olyan szar hangom van gyerekek.- vigyorodok el szélesen. A live további részében sírva röhögtem ezen a két hülyén, amennyi baromságot ott össze hordtak nem is tudom szerintem brutális izolázzal fogok ébredni holnap.

-Na jól van srácok tipli von jön egy fullos gáré. - kezd el minket ki paterolni Desh mi csak szimplán be mutatunk neki én még meg is jegyzem neki hogy úgy volt nála alszom de hát örülök hogy a farka fontosabb. - Jobban örülnél téged pakolnálak meg? - vágja csípőre a kezeit buzisan.

-Mehetünk. - taszigálom ki az ajtón Atit aki hangosan fel röhög a szőkével együtt. Desh egy nyálas puszit nyom mindkettőnk arcára búcsú képpen és már bassza is ránk az ajtót. Ati egy büdös szó nélkül kulcsolja ujjait az enyémekre így én kénytelen vagyok követni őt a lakására. Ahha akkor így se úgy se otthon alszom.

-Megyünk fürdeni? - segíti le rólam a kabátot amit fel is akaszt a helyére majd kezeit a derekam köré fonja. Álla vonalán végig simítva megyek el mellette ezzel ki bontakozva az öleléséből és magam után húzva megyek be a fürdőbe. Egymást csókokkal el halmozva szabadulunk meg a felesleges ruha daraboktól és be állunk a zuhany alá Ati meg is nyitja én pedig sikítva ugrok ki a vízsugár alól. - Csak nem hideg? - pöccinti meg a mellbimbóm én erre reflexből megcsavarom az övét. Röhögve állítja át melegre a vizet így már én is alá merészkedek. - Szóval hol is tartottunk? - hajol rá a nyakamba amit puszilgatni kezd.

-Ott hogy nem bántjuk a mellem mert ez a pc kurvára lassan gyógyul. - túrok bele sóhajtva a hajába oldalra fordítva a fejem hogy minél közelebb ferkőzhessen a nyakamhoz. Ám ő amint ki ejtem ezeket a szavakat a számon lejjebb kezd el haladni és puszikkal lepi el a mellemet.
Hát az ágyig ugyan nem jutottunk el viszont azt kell mondjam, hogy fejben én sem haladtam túl sokat abban hogy akkor most mi is van pontosan közöttünk. Mások előtt úgy viselkedünk mint a barátok kettesben meg mint a kiéhezett vádak vetjük egymásra magunkat. Jó nem azt mondom hogy nem élvezem mert az ágyban nyújtott teljesítménye brutálisan jó és érzelmileg is köt valami hozzá na de hogy kettesben jóformán alig beszélgetünk csak szexelünk azért az furcsa pláne hogy amúgy meg én úgy gondolom jóban vagyunk. De még túlzottan élvezem ezt a helyzetet ahhoz hogy rá kérdezzek. Félek akkor ennek a varázsa el tűnne.

Mi lett volna haWhere stories live. Discover now