Másnap reggel közel ugyan úgy keltem ahogy álomba merültem. Pufit görcsösen szorítottam magamhoz nyakig be voltam takarózva és a kócos kontyom meg kócosabb volt mint bármikor. Viszont egy elég hangos társaság nem hagyott aludni és valószínűleg ösztönből de egy hangot megismertem.
- Marics kussolj már el korán reggel erre kell kelnem.- fordulok át a másik oldalamra ahol egy mellkasba ütköztem. Azt hittem Deshé de az illat határozottan nem hozzá tartozott.- Marics??- pattannak ki a szemeim és a mellkas tulajdonosa valóban ő volt az. Nagy vigyorral a fején kezdett el bólogatni és ki tárva a kezeit hagyta hogy oda bújjak hozzá egy ölelésre.
-Hé hé engem se hagyj ki!- vetődött ránk teljes testtel Milán aminek hála hangosan nyögtünk fel mindketten Petivel.
-Mi ez a gruppen?- lépnek be az ajtón a többiek hangosan nevetve.
-Szedjétek le rólam ezeket a majmokat!- motyogom bele Peti pólójába alig érthetően.
-Mit mondtál Kiscsillag? Sajnos nem hallom ha bele beszélsz a mellkasomba.- röhög Peti de ezzel egy időben le löki magunkról Milánt.
-Buzik!- morgom miközben át mászom a röhögő Milánon akinek közben nyomok egy puszit az arcára hogy azért neki is köszönjek. Be megyek a fürdőbe hogy felvegyek egy szürke mackó nadrágot egy fekete has trikóval hozzá a szürke fehér Jordan cipőmet választottam. Enyhe smink a hajam maradt a kócos kontyban ma úgy is megmosom még a buli előtt. Fogmosás után be fújtam magam és vissza mentem a többiekhez ám csak Azi maradt ott.- Többiek?- veszem magamhoz a telefonom azt zsebre vágom és fel húzom a fiút a kanapéról.
-Le mentek reggelizni én meg mondtam hogy megvárlak.- von vállat lazán. A liftben rá veszem hogy lőjjünk egy képet ami egész jól sikerült direkt ki takartam mindkettőnk arcát az enyémet a telefonommal Azi meg a sapkájával takarta magát de azért elég nyilvánvaló volt hogy ő van a képen. Lent mi is le ültünk a szabad helyekre én Peti és Milán közé Azi meg Desh mellé a szélére.
-Hoztam neked reggelit!- int Peti az asztalra ahol egy tányér vár engem rajta bundás kenyérrel és uborkával meg paradicsommal hozzá egy pohár narancslé.
-Köszönöm!- nyomok egy puszit az arcára és neki látok enni. Egész hangos kis társaságra sikerültünk így hogy a Valmar duo csatlakozott hozzánk.- Mi mára a terv?- dőlök hátra a székben nagyon is jól lakva.
-Gondoltuk el megyünk sétálni. Legalábbis Rebiék biztos mennek de ők külön tőlünk mi nekünk nincs konkrét terv Desh csajozna picit. Ti fiúk?- néz Zsombi a két Valmar srácra.
-Pihenni jöttünk de még van egy két elintézni való munka terén. Szóval mi a mai napot inkább hagynánk.- húzza el a száját Milán szomorúan.- Azi Napsi ti?- néz hol rám hol a göndörre a magas fiú.
-Nekem is dolgozni kell el kell küldenem a lányoknak három tervet.- rázom a fejem hogy a mai nap nekem sem jó az estén kívül.
-Én szerintem csatlakozom Deshez.-von vállat Azi lazán.
-Csajozni vagy segíteni neki csajt találni?- nevet fel Csődör ám a válasz még őt is meglepi.
-Talán mindkettő.- közli hanyagul amire nekem az egekbe szalad a szemöldököm. Össze nézek Deshel és a szemem sarkából látom hogy Peti is engem néz így ki toltam a székem és felálltam.
-Előtte kénytelen vagyok dohányboltba menni valakinek valami?- nézek körbe és fejben jegyzetelek kinek mi kell habár már tudom ki milyet szív.
-Megyek veled.- karolja át a vállam Peti így mi ketten elindulunk a szobámba hogy magamhoz tudjam venni a táskámat. -Brúnóék sajnálják hogy nem tudtak jönni de lehet utolsó este le néznek.- mosolyog rám kedvesen amikor már a liftben voltunk. Szinte oda sem figyelve bólintottam neki aminek hála egy nagyot sóhajtott.- Ne emészd magad. Azi egy paraszt te pedig túl jó vagy ahhoz hogy miatta rágódj. Ha ekkora idióta hogy a kocsiban hallottak után még képes elmenni csajozni csak azért mert látja hogy mi milyen jóban vagyunk akkor menjen. Senki nem fog sírni utána.- veszi két keze közé az arcom és nyom egy puszit a homlokomra. Egy halvány mosolyt eresztek meg felé és már kicsit jobb kedvvel lépünk ki a többiekhez akik még csak most terveznek a szobájukba indulni.
-Ra jöttünk hogy mire ti vissza értek addigra mi indulunk szóval a dohot csak magatoknak intézzétek nekünk nem kell.- állít meg minket Fészek. Tudomásul vettem és Desht egy jó szoros ölelésbe vontam.
-Aztan valami igazán fullos gárét kaparj össze aki lehetőleg ne olyan legyen mint Zoé. Bár ha te is mész sanszos hogy egy olyan lány is jönni fog.- vigyorgok gúnyosan Azira aki csak a szemét forgatja. Petivel az oldalamon hagyom ott őket és kint mindketten egyből rá is gyújtunk. - Az én kocsimmal megyünk!- ragadom meg a kezét és rohanni kezdek a jármű felé. A kocsiban egy jó messzi dohányboltot keresek hogy végig tudjuk üvöltve énekelni az ő dalaikat. Vissza felé ugyan így tettünk. A hotelba érve pedig mind a hárman bontottunk egy egy üveg sört plusz én egy energiaitalt is egy görögdinnyés monstert és magamhoz vettem a rajzos füzetem ami egy ilyen jó nagy kemény kötéses fekete spirál füzet vastag lapokkal mert szeretek akvarell ceruzával festeni. És mivel ma is három tervből kettő ilyennel kell hogy készítsek ezért ehhez is minden hozzá valót át cipeltem a Petiék szobájába. Ők el voltak a kis dalaikkal amiből egy igazán nagyon megtetszett amit Peti a Laciékkal fog készíteni valami paranoiás de kurva fülbe mászó lett. De egy idő után untam amit csinálnak ezért be dugtam a fülesem és mivel alkotás közben imádok reggea zenét hallgatni így a kedvenc lejátszási listámat indítottam el.
Nagyon el merülhettem a rajzolásba mert Milán és Peti huppant le mellém két oldalt és fingom nincs mióta nézhették mit csinálok de csak akkor tűnt fel minden amikor Milán kuncogva adogatta nekem a színeket amikre éppen szükségem volt.
-Nem vagy éhes?- kérdezi az előbb említett amikor ki rántom a fülemből a zenét.
-De igazából tudnék enni.- pillantok le korgó pocakomra. Így össze szedve magunkat baktattunk el a legközelebbi helyre ahol tudunk enni venni és három hambival a kezünkben tértünk vissza a szállodába. Kajálás után pedig folytattuk a dolgunkat egészen addig amíg Desh fel nem hívott. - Mond buzi!- szólok bele félre téve a füzetem hogy had száradjon az utolsó kész tervem is. Petiék már régen kész lettek a saját dolgukkal így ők már egy ideje vagy telefonoztak vagy azt nézték én mit csinálok.
-Vissza értünk gyertek készülődni az esti bulira. Nálunk készülődik mindenki annyi hogy fürödjetek ott le és csak a ruhát meg más szarokat hozzák a fiúk alapozunk egy kicsit öltözés közben.- nem látom de hallom hogy egy olyan vigyor van a képén hogy az már nekem fáj.
-Oké akkor mindjárt megyünk.- bólintok és a fiúkat be avatva küldöm el először Petit fürdeni aki egész hamar ki jön a fürdőből aztán Milán megy el.- Hagyjam így a hajam vagy vasaljam ki?- kezdek el csavargatni egy göndör tincset mivel gyorsan megmostam még akkor amikor vissza értünk Petivel a szállásra.
-Szerintem mindkettő kibaszott dögös de most az egyszer szerintem hagyd így nekem nagyon tetszik amikor göndör. Plusz elég ritkán látni így.- huppan le mellém hogy ő is a kezébe tudjon venni egy tincset.
-Ja mert vagy ki van vasalva vagy fél van kötve egy kócos kontyba.- vigyorgok rá.
Milán után én is a fürdőbe vonulok egy nagyon gyors zuhanyra és mivel nincs itt semmi ilyen cuccom ezért Peti tusfürdőjét választom meg ugye vissza veszem az eddigi ruháimat. A fiúk viszont magukhoz veszik a fontos dolgokat és át is caplatunk a mi szobánkba ahol már mindenki ott van. Rebi éppen hajat vasal a többiek öltöznek bár elég vicces látvány hogy egy szál alsóban és ingben parádézik az összes közben egy egy ital van a kezükben. Oda mentem Rebihez hogy át vegyem a hajvasalót és én csináljam a haját.
-Bent van két gáré a fürdőben.- suttogja hogy csak én halljam.- Már vagy két órája és tudom hogy bent van a sminked de legyél kicsit kedves velük. Nem olyan rossz arcok.- néz a szemembe én meg vállat rántok és a fürdő felé veszem az irányt de az fel tűnik hogy a többiek amikor ezt észre veszik elhallgatnak.
- Vagy most ki jöttök a fürdőből vagy én megyek be de az egész életeteket megbánjátok.- dőlök neki az ajtó mellett a falnak ami szinte abban a pillanatban ki is nyílik. Kettő mini ruhás agyon sminkelt parfüm felhőben úszó kislány robog ki onnan a vörös hajú Desh mellé iparkodik a szőke pedig Azi mellé. Vállat vonva be lépek a sminkes dolgaimért de meggondolom magam és be viszem a ki válogatott ruhákat is a fürdőbe és mielőtt magamra csuknám Peti suhan be a résen mondván neki hajat kell csinálnia. Felvettem a tiszta fehérneműket ami közben Peti el fordult de mikor a ruhákat vettem fel arra már kényelmesen vissza nézett. Egy fekete bővebb sok zsebes nadrágot választottam ami olyan mint valami fasza TEK-es nadrág hozzá egy fekete elől fűzős pántos haspólót és egy ezúttal nem a hosszú szárú Jordan cipőmet vettem fel hanem a boka villantós sima fehéret aminek az oldalán láncok lógnak. Sminknek húztam tus vonalat alapozót kentem fel megigazítottam a szemöldököm kentem fel egy nagyon szép meggy piros rúzst és szempillaspirállal hosszabbítottam az amúgy is szép pilláimon. Hajammal nem csináltam semmit csak egyik oldalra át dobtam egy jó nagy haj kupacot és fújtam magamra a kedvenc parfümömből. Felvettem a kiegészítőimet és késznek nyilvánítottam magam. Ez mind nem telt bele fél órába sem. Közben Peti is kész lett a hajával fel öltözött ő is így tudtunk közös képet csinálni. Én fel ültem a csapra Peti pedig a két lábam közé be állva tette egyik kezét a derekamra másik kezét a combomra és ezúttal olyan közel jött hogy az ő fejét a telefonommal takartam ki az enyémet pedig a hajammal. A kép kurva dögös lett és Peti sem távolodott el egy ideig.
-Azi igazán nagy hülye ha nem tudja értékelni mit tarthatna a kezében.- suttogja közel az ajkaimhoz amibe bele remegek még így ülve is.
-Majd értékeli más.- villantok rá egy csábos mosolyt. Puszit nyom az orromra majd segít le szállni a csapról. Kint mindenki döbbenten közli mennyire jól nézünk ki mert közel egyformán nézünk ki annyi hogy petin fehér póló van de ugyan olyan nadrágot sikerült választanunk. Hát így indultunk el. A plusz két fővel egy féltékeny Azival egy enyhén ittas Deshel. Érdekes este lesz ez már érzem.
YOU ARE READING
Mi lett volna ha
FanfictionDesh volt a mindenem. De sosem szerettem a fényben úszni vele. Amikor a másik Ati is be lépett az életembe, tulajdonképpen én az övébe már nem volt választásom.