Pár nappal később a szokásos kis társaság ott ült a kanapén szét szóródva és csak léteztünk mint a gombák. Mindenki nyomta a telefont vagy a mi esetünkben Rebivel ketten vízipipáztunk ezzel füsttel be borítva az egész szobát Desh nagy örömére. Olyan szinten el bambultam, hogy az sem tűnt fel mindenki engem bámul és Ati a képembe hajolva várja a válaszom valamire. Összezavarodva vettem ki egyszerre Rebi kezéből a pipát és Ati kezéből a telefonját amin egy hotel volt megnyitva.
-Mit kezdjek ezzel?- kérdezem a füstöt ki fújva Atitól amin mindenki felnevet. Közlik velem, hogy közel tíz perce azt beszélik, hogy így heten el kéne menni egyet nyaralni nagyjából egy hétre.- Felőlem mehetünk. Le foglaljam a szállást? - veszem ölembe a laptopom amiről szólt a zene.
-Na akkor ki kivel alszik?- kérdezi Fészek és Csődör szinte teljesen egyszerre. Ösztönösen szóltam, hogy Rebivel de ő inkább Fészekkel akart lenni amin fel húztam a szemöldököm. Nem is tudtam, hogy ők ketten alakulnak. Mondta hogy ismerem a csávót akivel kavarni kezdett, de fingom nem volt róla, hogy ő az. Csődör le stoppolta Zsombit mert állítása szerint a többiek trehány gecik és nem hajlandó senki után pakolni.
-Na Desh édes szívem egyedül ne merj hagyni.- fordulok a fiú felé aki röhögve közölte, hogy ne aggódjak egy szobában leszünk. Majd azért azt is hozzá tette, hogy ha talál valami gárét simán le tud passzolni Atinak aki ezek szerint egyedül fog aludni. - Akkor kérlek szépen négy szoba francia ágyakkal.- pillantok fel a fiúkra nevetésemet vissza fogva akik hőbörögtek egy ideig de aztán el viccelve kezdtek buzulni én meg azt hittem össze pisilem magam a röhögéstől. - Két nap múlva megyünk és egy hétre igaz?- vonom fel a szemöldököm fel sem nézve, de szerencsémre Rebi hangosan mondja, hogy jól írom a dolgokat.- Akkor kész is. Rebi szólj rám ha ma haza értünk egy sos mosást be kell indítanom.- sóhajtok fel fáradtan.
Ez így is lett bár Rebi nem jött velem haza mondta, hogy ezek szerint neki is mosnia kéne és pakolni i el akart már most kezdeni. Viszont Ati jött velem haza bár nem értettem minek.
-Komolyan a mosás miatt jöttetek haza?- huppan le a kanapéra amíg én mindent össze szedtem nagyjából amit vinni akarok. Amolyan nem látsz a szemedtől hülye gyerek tekintettel néztem rá.- Jó na!- teszi maga elé vigyorogva a kezeit. Szememet forgatva kutattam elő a bőröndöm meg egy háti zsákot amit majd teli pakolok minden szarral ami kell egy hétre. - Mi ez a hang?- kapja fel a fejét.
-Milyen hang?- ráncolom értetlenül a szemöldököm és én is fülelni kezdek, de semmi érdekes vagy szokatlan hangot nem hallok.
-Ez kaparászás? Patkányok vannak a falban?- fülel még jobban és mikor végre rá jövök mire gondol hangosan röhögni kezdtem. - Az nem patkány hanem Guszti akivel eddig sajnos nem tudtatok találkozni, mert anyunál volt, de a napokban hoztam haza.Úgy ahogy Hádészt is.- húzom széles vigyorra az ajkaim.
-Elképesztően ijesztő ez a mosoly. Mik ezek?- áll fel lassan és kezd el haladni a szobám felé.
-Nem ezek te paraszt hanem ők. És nézd meg magad.- bent a szobámban ahol eddig üresen állt két szekrény most két hatalmas terrárium. Az egyikben Guszti kaparta az üveget a másikban Hádész bámészkodott lelkesen Guszti felé.
-Uram ég!- kap a szívéhez de a kezdeti döbbenet után lelkesen indult meg a kissé eleven Gusztika felé.- Ki lehet venni?- fordul felém csillogó szemekkel.
-Hát ha ő is úgy akarja.- vonok vállat és Hádészhoz veszem az utamat. Gyönyörű szép banán pitonomat ki szedve a helyéről hagytam, hogy a nyakamhoz kússzon és onnan nézze mit szerencsétlenkedik Ati aki elől folyton el rohant Guszti. Nevetve figyeltem egy ideig ahogy másik kedvencem hülyét csinál szegény gyerekből aztán oda mentem és Ati kezére kulcsolva az enyémet tartottam oda Guszti orra elé aki végre ennek hála megállt és érdeklődve nézte az idegen kezet amit végül megnyalt és innentől már tudtam, hogy engedi magát. Ati ki is vette a kezébe és Guszti mint aki jól végezte dolgát le vágta Ati tenyerébe a hasát és le hunyta a szemeit.
YOU ARE READING
Mi lett volna ha
FanfictionDesh volt a mindenem. De sosem szerettem a fényben úszni vele. Amikor a másik Ati is be lépett az életembe, tulajdonképpen én az övébe már nem volt választásom.