-Szép jó reggelt buzikáim! Nincs lustulás ezen a varázslatos napon. Gyerünk keljetek már fel!- vágott hozzám egy burnt amit szerencsére nem sikerült el kapnom így az akkorát koppant a fejemen, hogy először fel sem fogtam. Kis fázis késéssel ugyan de olyan fájdalmas arccal néztem fel Deshre, hogy azonnal ölbe kapott mint valami vigasztalandó gyereket és sok sok puszit nyomott a seb helyére.- Baszki jól el kezdett dagadni.- húzza el a száját és már csak annyit veszek észre, hogy egy hideg kést kezd el szorítani a puklira ami kurvára fájt.
-Normális vagy bazdmeg?-szisszenek fel és rondán felnézek rá.- Remélem élvezed, hogy fájdalmat okozol.- forgatom meg a szemeim utalva egyébként ezzel Zoéra.
-Na nem kell Zoéra utalgatni buzi.- szólal meg meglepetésemre legjobb barátom. Ennyire azért nem üthetett meg annyira az a doboz, vagy mégis?- Ati elmondott mindent a buli után.- az említett csak nagyban bólogatott.- Szerintem is köcsög húzás volt tőlük, de attól még nem kéne rá ennyire haragudnod az én nevemben.- mondja és át akarja venni a kést Ati kezéből de nem engedi.
-Ahha szóval a sztori felét sikerült el mondani. Ügyes vagy haladunk.- mosolyodok el gúnyosan.- De ha már bele kezdtél mondjunk el szépen mindent.- Ati nemlegesen kezdte el rázni a fejét, de engem már nem érdekelt.- Tudod Desh Ati és én már egy párszor össze akadtunk szép volt jó volt, de egészen addig tartott ameddig a kurva nagy Azahriahnak kedve volt hozzá és amint nem volt már időm semmire a munka mellett hamar le váltott valami picsára aki nekem bevallotta, hogy szerelmes beléd ennek ellenére Atival baszatta magát. Szívesen, hogy én őszinte vagyok.- lököm el magamtól Ati kezét és ki mászok Desh öléből. Ő megkövülten nézett rám aztán társára végül Zsombira aki csak bólint egyet.
-Egyrészt örülök, hogy legalább a szex ötletemet megfogadtátok a többi meg lesokkolt.- motyogja le huppanva a kanapéra. A konyhában kerestem egy kis zacskó fagyasztott valamit és azt nyomtam a homlokomnak.- Szóval Zoé szerelmes belém?- vigyorodik el szélesen amin felháborodtam.
-Tényleg ennyi jutott el? Hogy össze feküdtünk és Zoé szerelmes beléd? A haverod farka járt benne!!!- fintorodok el a gondolatra is, ha az egyik barátnőm exével kéne nekem bármit is csinálnom. Ati a nyers fogalmazásomra unottan forgatta a szemeit.
-Nem feküdtem le vele.- közli halál nyugalommal amire én nézek rá unottan hiszen Zoé elmondott mindent.
-Ne hazudjál már baszki Zoé elmondott mindent. És szerintem nem tudtam volna ha hazudik? Minden részlet stimmel, te arrogáns köcsög.- sziszegem indulatosan a szemeibe nézve. Desh teljesen össze volt zavarodva én meg hihetetlenül mérges voltam.- Mégis miért akarod le tagadni? Amúgy is egyértelmű volt.- igazítom meg a fejemen a szart mert kezdett olvadni így végig csorgott egy vízcsepp az arcomon keresztül a nyakamig onnan pedig a két mellem között tűnt el. És ennek a cseppnek a vonalát végig követte a szemével Ati is.
-Mit vársz tőlem? Nem akarom, hogy ne jöjjenek össze e miatt.- mondja idegesen én meg arcon röhögök és felállva oda hajolok a képébe.
-Erre akkor kellett volna gondolnod amikor gerincre vágtad Zoét. És azzal, hogy hazudsz erről nem fog változtatni a tényeken. Megbaszatta magát veled majd jön Desh és utána szépen sorban mindenki. Szerinted mire ment ki ez az egész? Jaj sajnáld mert egy másik fiú nem veszi észre még vigasztald is nem? Nem Desh kell neki hanem a flexelés, hogy neki mennyi sztár megvolt. És én ennek Desht nem teszem ki mert többet jelent nekem az életemnél is és nem akarom, hogy akkora idióta legyen mint te. - morgom egyenesen a szemeibe amiben egy mérhetetlen nagy felismerést látok.
-Hogy dőlhettem be ennek a picsának?- kérdi magától, de mivel közben a szemeimbe néz úgy érzem részben tőlem is kérdezi.- De komolyan miért nem vettem észre én ebből semmit?- ezt most már határozottan tőlem kérdezte.
YOU ARE READING
Mi lett volna ha
FanfictionDesh volt a mindenem. De sosem szerettem a fényben úszni vele. Amikor a másik Ati is be lépett az életembe, tulajdonképpen én az övébe már nem volt választásom.