14

535 21 2
                                    

Reggel valakinek a könyöke a bordámban volt egy térd az arcomban és azt hiszem a lábujjam valakinek az orrában volt. Legalábbis gyanúsan szűk lukban volt benne és nagyon remélem hogy csak egy orr az és nem egyéb más területek.
-Ez mi a faszom?- hallom meg Desh hangját valahol a kupac alljáról.
-Ssshhh kicsi Desh azt hiszem Napsi segge van az arcomban had élvezzem ki.- motyogja Peti olyan rekedt hangon hogy szinte nem is értettem mit beszél.
-Az az enyém Marics és lassan fingani kell szóval maradj nyugodtan hátha el szívod a többiek elől.- vihog fel az ágy végéből Milán és ezzel egy időben borult három ember köztük én is és Peti már talpon is volt.
-Bazdmeg magad Marics és hagyd a seggem nem neked van.- rugom ki a lábát így rám zuhan pontosabban a mellemre arccal előre.
-Nekem így is tökéletes. Bár lehet Azi mindjárt le tépi a tökeim.- morogja bele az ikreimbe de én röhögve le lököm magamról.
-Pontosan haver.- hajol le hozzánk a göndör feje.- Reggelt!- nyom egy puszit a számra és vissza fekszik Desh mellé.
-Neked is!- mászok vissza közé és Desh közé.- Mond csak buzika mi lett a kislánnyal?- ficergem magam oldalra és hagyom hogy a takaró alatt Azi hozzám bújjon.
-Mi lett volna? Ki kotyogta hogy kiskorú szóval el küldtem a rákba.- von vállat és mi hangosan fel röhögünk.
-Az jó mert Napsi is el küldte a gecibe este.- közli Zsombi. Még maradtak egy kicsit a fiúk aztán mindenki ment fürdeni és fel készülni a mai napra. Most egy fekete mackó nadrágra esett a választásom egy fehér crop toppal hajamat mivel tegnap csak kócos lett ki fésültem és hagytam úgy ahogy volt enyhe sminket tettem fel és kész is voltam. Kint össze kapartam Desht és együtt mentünk le a többiekhez. Ma egy kis séta volt tervben be vásárolni estére onnan meg csak a wellnes részleg vonzotta mindenkinek a kis testét.
-Végre már baszki mit csináltatok ennyi ideig?- pattan fel Rebi és szorosan magához ölelt.
-Ez a cigány több ideig készülődik mint egy menyasszony bazdmeg.- boxolok bele Desh vállába.- Na menjünk mert ölni tudnék egy áfonyás fánkért.- kezdek indulni az ajtó felé. Azi egyből mellém jött és ujjait az enyémekre kulcsolta közben adott a halántékomra egy puszit.
-Hohooo ez mi a pina volt?- áll meg közvetlen előttem Rebi és hol rám hol Azira néz.- Komolyan abban a hitben voltam hogy Marics ágyából kell össze szedjelek miután ez a nyomorult össze szedett egy kislányt.- int dühösen a magas göndör felé.
-De jó hogy mindenki ekkora picsának néz de tényleg.- háborodok fel azonnal.-Egyrészt köszi szépen nem kellett volna senki ágyából ki rángatnod másrészt igen én is örülök hogy örülsz nekünk.- veszek a számba egy szál cigit.
-Jó na tudod hogy örülök annak ha boldog vagy de annyi szarságot csinált már veled biztos vagy benne hogy bele mész ebbe?- hát igen Rebit kibaszottul nem érdekli hogy Azi éppen a kezemet fogta közben.
-Asszem igen. Tudom hogy rengeteget fogunk veszekedni de igen megéri.- bólintok határozottan. Én ugyan nem mondtam ki hogy szeretem bár határozottan szeretem csak nem akarom ennyire az elején el mondani ezt neki. Oké hónapok óta húzzuk de akkor sem az első nap fogok neki szerelmet vallani.
A kis csapatra már a Tesco parkolóban csúnyán néztek nem hogy bent az üzletben. Annyi szerencsénk volt hogy szét széledtünk mindenki szerezze be a saját dolgát majd a piás részlegen találkozunk címszó alatt. Mi be szereztük a régen vágyott áfonyás funkomat és áfonyás burnt hozzá pár nasit is raktunk a kosárba meg citromot a tequilahoz amit este tervezek itatni a göndörrel. A piás részlegen is mindent bele tettünk a kosárba és fizetés után battyogtunk is hogy végre bele merülhessünk a vízbe.
-Komolyan nem lehetek ennyire balfasz nők terén. Most mondjátok meg mit baszok el?- fordul körbe Desh már a jakuzziban kezében egy whiskey colaval.
-Azt hogy ezt a majmot viszed mindig magaddal.- bökök Azira aki először döbbenten aztán mérgesen nézett rám a többiek meg hangosan fel röhögtek.
-Nehogy már!- ad hangot nem tetszésének és bár aranyos amikor kamu mérges azért remélem tudja hogy igazam van.
-Egyébként meg Zoé, és nem a mostani hülye kurva Zoéról van szó, na azóta nem találtál senkit mert mindenkiben őt keresed. És az nem jó. Tudom hogy négy év sok idő és én is bírtam de nem véletlen lett vége. És most valami újat kéne ki próbálnod. Olyat ami nem ő.- sokszor megfogalmazódott ez már bennem és végre hogy ki adtam magamból és Desh gondolkodó arcát néztem nem is bántam hogy ki csúszott ez a számon végre.
-Lehet igazad van. Buzi nem is vagy te olyan nagyon buta mint hittem.- nyom egy hatalmas nagy cuppanós puszit az arcomra.
- Kettőnk közül drága szívem te vagy az ostobább nem én. És ezt bölcsességnek és élet tapasztalatnak hívják.- villantok egy ezer wattos mosolyt neki. Röhögve koccintottunk és berentzen körrel ennek örömére.
- Cigi?- kérdezi a fülembe suttogva Azi én pedig aprót bólintok neki. A többieknek szólunk hogy ki megyünk és aprón örülök neki hogy most senki nem akar velünk jönni. Felvesszük a fürdő köntöst és ki battyogunk a kertbe.- Végre egy picit kettesben!- karolja át finoman a derekam és lejjebb hajolva hiszen jóval magasabb nálam egy édes és szenvedélyes csókba hív engem. Én boldogan viszonzom neki és egyik kezem a hajába vezetem a másikat pedig az arcára rakom. Imádom a birostát ami az arcát fedi, az erős állkapocs vonalát amit előszeretettel puszilgatok és simogatok,a göndör haját amivel van hogy baszik foglalkozni és szanaszét áll, a kicsit nagyobb orrát ami mutatja hogy ő sem tökéletes de ennek ellenére mégis annak tűnik, a nőket megszégyenítően hosszú pilláit és az azokat rejtő elképesztően gyönyörű barna szemeit amiben az ember ha akarja ha nem el tud veszni órákra, és akkor még nem említettem a hangját amibe az első kurva pillanattól kezdve olyan szerelmes voltam mint még azelőtt soha egy hangba sem. Életem végéig képes lennék csak az ő hangját hallgatni mert egyszerűen a lelkemet simogatja és aki azt mondja hogy nem tehetséges vagy szar hangja van az csak irigy mert ő is pontosan tudja hogy az angyalok énekelnek ennyire gyönyörűen. Sosem gondoltam volna ezelőtt hogy valaha bárkibe is ennyire bele tudok szeretni de ő annyira más és annyira úgy érzem hogy mellém lett teremtve és soha senkit nem akarok az életemben csakis őt. Minden kapcsolatomban nézelődtem mert úgy gondoltam hogy hűséget fogadtam nem vakságot. De mellette nincs ilyen érzésem, magasról szarok a többi csávóra az sem érdekel ha olyan tökéletes hogy maga isten sem tudna ilyet teremteni, mert számomra Azi több mint tökéletes. A maga hibáival együtt érzem úgy hogy érte megéri az a sok veszekedés és konfliktus és azt hiszem érte még azt is megtenném hogy a flörtölős énemet ki basszam a picsába. Tudom hogy az ő stílusa sem tökéletes hiszen maga az arrogancia és cinizmus jellemzi az egész lényét fűszerezve jó sok káromkodással, nem véletlenül imádom a pule videóit de éppen ezért imádom ennyire mert ő egy személyiség egy egyedi valaki akit nem lehet utánozni és ezt is nagyon imádom benne. Hogy ő Ő!
-Nagyon el gondolkodtàl.- simít végig az arcomon lágyan szinte alig érezhetően én mégis bele borzongok az érintésébe.
-Szeretlek!- csúszik ki a számon önkéntelenül is ez a szó ami ezek után a gondolatok után a fejemben pörög le újra és újra.
Egy ideig szótlanul néz rám és nem tudom mi zajlik le a fejében de végül egy hihetetlenül aranyos mosolyra görbül az ajka és csók helyett egy olyan szinten bensőséges és minden érzelmet bele adó ölelésbe von hogy úgy érzem sosem akarok innen ki szakadni.
-Tudod azok után hogy annyi mindent el basztam nem gondoltam volna hogy valaha ezt fogom hallani tőled. Viszont így méginkább tudom értékelni ezt a szót mert tudom hogy tényleg az összes hibámmal együtt szeretsz. És nem azért mert én vagyok Azahriah hanem mert én vagyok Attila.- tol el magától annyira hogy a szemembe tudjon nézni közben.
-Tulajdonképpen azt mondanám hogy Pule mert én inkább azokból az időkből kezdtelek megkedvelni mert imádom a videóid.- vigyorgok rá szélesen és vallom be egy titkom amit Desh sem tudott.
-Te komolyan nézted a Pule csatornám? Mármint azóta nézed? Még mielőtt Azahriah lettem volna?- hadonászik a kezével előttem amit nevetve le fogok.
- Pontosan és igen a szemetesláda sorozat a kedvencem.- nevetek fel hiszen vagy ötezerszer néztem vissza azokat a videókat és mindannyiszor halálra röhögtem magam rajta.
-Lehetek még ennél is jobban szerelmes?- sóhajt egy nagyot aztán egy hosszú csókot ad nekem. Végül csak el szívtuk a cigieinket és vissza mentünk a többiekhez. Vacsiig ott voltunk a vízben aztán ment mindenki a maga szobájába össze készülődni a vacsira. Én át cuccoltam Azi szobájába és ott mentünk el fürdeni aztán én felvettem egy feszülős fekete farmert egy fekete bodyval hozzá a kiegészítőim és a megbeszélt időpontig volt arra is időm hogy ki vasaljam a hajamat is. Azi is felöltözött egy kényelmes melegítő szettbe én meg el kunyiztam tőle közben az egyik pulcsiját amit fel is vettem egyből.
Evés után Zsombiék szobájában ültünk össze beszélgetni meg iszogatni de a tegnapi buli után kicsit vissza fogtuk magunkat. Ma inkább ilyen pihenősre vettük a figurát.
Ma este pedig végre Ati mellett jobban mondva vele össze bújva aludtam el. Úgy öleltük egymást magunkhoz mintha nem lenne holnap. És eddig ő az egyetlen aki ennyire ki tudja belőlem hozni a romantikust. De nagyon remélem hogy ez csak ideiglenes mert már undorodom magamtól olyan nyálas vagyok.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mi lett volna haWhere stories live. Discover now