Laressa menekan pedal minyak dengan laju sekali. Wajahnya kelihatan ketat sekali.
Laressa memakir kereta dipekarangan rumah. Dia mengeluarkan bagasinya lalu membawa bagasinya dihadapan pintu.
"Maaf cik siapa? Kalau tak de urusan sila keluar." Kata pengawal itu.
"Bila kerja sini?" Tanya Laressa.
"Maaf cik. Sila keluar." Kata pengawal itu. Lalu menghalang jalan Laressa.
"Tepi." Kata Laressa lalu menekan butang Yang berada dipintu rumahnya.
"Laressa Arabella." Kata Laressa lalu pintu rumah tersebut dibuka.
"I'm miss Laressa. Anak kedua arwah Agustin Mark." Kata Laressa lalu masuk ke Dalam rumah tersebut. Pengawal itu tergamam.
"Ok so sampai sini sahaja." Kata Louis lalu menutup komputernya.
Laressa jalan masuk ke Dalam rumah tersebut lif rumah itu dituju. Lorong ruang tamu dilalu. Abangnya tidak dihiraukan langsung.( Faham tak? Tak faham baca lagi sekali. Kalau tak faham jugak tak payah faham Kan)
"Ressa?" Panggil Louis namun Laressa mengabaikan. Rayden, Gabriel,Carl,Gary Dan Kashaff hanya memandang.
"Ressa abang panggil ni." Kata Louis dengan nada tegas.Namun Laressa tidak menghiraukan louis
"Bro siapa Tu?" Tanya Carl.
"Adik Aku." Kata Louis.
"What? Aku tak tahu pun kau Ada adik lagi." Kata Rayden.
"Dia belajar luar negara." Kata Louis.
ARGHHHHHHH AKU PENAT LA SIAL.
Jeritan Laressa membuat Kan keenam-enam lelaki tersebut tergamam.
Laressa menuruni anak tangga, abangnya Masih lagi tidak dihiraukan.
"Laressa Arabella binti Agustin Mark." Kata Louis dengan tegas.
Laressa lalu keluar Dari rumah itu. Enjin motor milik Laressa kedengaran Dan meluncur keluar.
"Erm gais jom monopoly." Kata Rayden. Lalu mereka bermain kecuali Louis Dan Kashaff.
Laressa ke kedai seven eleven lalu membeli makanan dengan sangat banyak. Tiba-tiba dia terlanggar seorang perempuan.
"Erk sorry." Kata Laressa.
"Jalan pakai Mata tauu. Bukan pakai hidung." Kata perempuan itu lalu beredar. Laressa hanya menjeling.
Kaunter bayaran dituju lalu membayar semua makanan Yang diambil. Dia bergerak pulang.
Pintu dibuka perlahan. Kelihatan abangnya sedang duduk santai bersama kawan-kawannya. Louis Yang perasan Akan kehadiran Laressa, terus memandang tajam ke arah Laressa. Dengan langkah berat Laressa menuju ke arah abangnya. Punggungnya dilabuhkan disebelah abangnya.
"Hey cite why? Abang bukan nak marah Ressa tapi abang nak tahu why ni?" Kata Louis dengan lembut. Makanan Yang dibeli diletak disebalah kirinya.
Laressa bangun Dari duduk sebelah Louis lalu melabuhkan punggungnya diatas riba Louis. Wajahnya disembamkan pada dada Louis. Louis menepuk perlahan punggung Laressa seperti mendodoikan bayi.
"Shhh cerita sekarang why?" Kata Louis. Tangan Laressa Yang memegang rumpai laut Di buka Dan dikunyah. Posisi mereka kekal Sama.
"Zafran dah kahwin. Dia janji dengan Ressa nak kahwin dengan Ressa Lepas Ressa habis belajar." Kata Laressa dengan kunyahannya. Louis Yang berada disitu tergelak kecil melihat kecomelan adiknya.
YOU ARE READING
THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 1 [C O M P L E T E] (Follow tiktok luvie:@prettygirlluviee Any spoiler or info will update there.) "Always be mine angel." Siapa sangka ketua kumpulan mafia diketuai oleh seorang gadis bernama Laressa Arabella. Suatu Hari dia meninggalk...