Zafran memandang satu wajah isterinya Yang Masih belum sedar. Tangan isterinya diusap.
"Sayang. Abang Minta maaf sangat-sangat. Kalau abang tak pergi culik Ressa. Mesti semua tak jadi Kan." Ujar Zafran. Air Mata dia jatuh perlahan-lahan. Tak guna dah nak menyesal Zafran.
Zafran: author diam.
Author:k.
Melissa menggerakkan jarinya. Zafran Yang tersedar Akan sentuhan ditangannya terus mengangkat wajah memandang wajah Melissa.
"Sayang!? Jap abang panggil doktor." Baru sahaja Zafran ingin keluar memanggil doktor, Melissa menahan.
"No need. Nak air." Ujar Melissa dengan suara Yang serak. Zafran segera menuang air untuk Melissa lalu memberi kepada Melissa.
"I'm so sorry sayang. Abang Minta maaf sebab hancurkan keluarga Kita abang janji Lepas ni abang tak buat lagi. Abang janji abang Jaga balik keluarga Kita. Abang bodoh sayang abang bodoh sangat abang-
"Abang dah. Sayang dah lama maaf Kan abang." Ujar Melissa lalu mengusap wajah Zafran.
Bam
"Mama! papa! I'm here!" Jerit Zairel dengan teruja.
"Hey Prince mama. Sape hantar pergi sini?" Tanya Melissa lalu mengusap rambut anaknya.
"Dengan daddy and mummy." Kata Zairel.
Laressa Dan Kashaff masuk ke Dalam wad tersebut bersama dengan anak-anak heaven.
"How are you?" Tanya Laressa. Melissa tersenyum.
"Better." Jawab Melissa.
"Lissa. Abang nak Minta maaf sebab TERtembak Lissa. Abang nak tembak jembalang ni terkene Lissa. And abang Minta maaf sebab mungkir janji." Kata Kashaff.
"Tak pe. Lissa faham." Kata Melissa.
"Bang Aku Minta maaf." Kata Zafran menunduk.
Kashaff memeluk tubuh Zafran lalu mengusap kepala Zafran. Perlahan-lahan Zafran membalas pelukkan Kashaff.
"Aku maafkan kau." Bisik Kashaff.
"Hey uncle Tua kerepot bole tak jangan kacau Kita." Jeritan Zairel menyentakkan mereka Yang sedang membuat jejak kasih.
"Eh uncle Tua kerepot kau panggil Aku? Aku Yang hot ni kau panggil Tua kerepot? Hey budak tak Sunat. Kau Tu sedar tak tengah duduk atas riba siapa? Dasar tak sedar diri." Ujar Davis dengan bengang.
"Kau sunat ke Dav?" Tanya Hanif.
"Diam Nif diam." Jeling Davis pada hanif.
"Hey uncle Tua kerepot Kita ni dah Minta izin tau nak duduk kat sini. Lepas Tu uncle cakap uncle hot? Kalau uncle hot kenapa uncle single hah?" Ujar Zairel dengan lantang. Membulat Mata Davis mendengar kata-kata Zairel.
"Heyy pasal single jangan main ea. Kau Tanya la author kenapa Aku single halah-halah. author sendiri cakap Aku hot. Author suka aku kau ape tahu?" Kata Davis Masih tidak puas hati.
"Ishh. Kakak author Yang cantik. Kenapa uncle Tua kerepot ni single? And betul ke uncle Tua kerepot ni hot?" Tanya Zairel pada author.
Author: hye boy. First memang akak author sengaja nak bagi dia single biar merana. HAHAHAHA second haah uncle ni memang hot sebab Tu akak author suka dia rawr.
"Ha kau dengar Tu author pun suka Aku. Loveyou author." Ujar Davis lalu mengenyit Mata pada author. Author mengmalu.
Author: ingat la Kita beza agama.
Davis tersentap.
"Dah la kau ni dengan budak pun nak gaduh." Kata Hanif lalu mengambil Zairel Dari riba Davis.
YOU ARE READING
THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 1 [C O M P L E T E] (Follow tiktok luvie:@prettygirlluviee Any spoiler or info will update there.) "Always be mine angel." Siapa sangka ketua kumpulan mafia diketuai oleh seorang gadis bernama Laressa Arabella. Suatu Hari dia meninggalk...