Kashaff mengambil langkah untuk bergerak ke markasnya. Rayden Dan Gabriel sedang sibuk mencari maklumag tentang serangan semalam. Carl Pula meneliti setiap senjata Yang dia dapat kutip Dari musuh semalam. Peluru juga diambil untuk dikaji.
"Dapat apa-apa tak?" Tanya Kashaff pada mereka.
"Saya Rasa ni anak buah Verde. Sebab dia tahu tuan dah balik dia serang laa." Kata Gabriel.
"Dia masuk ikut mana?" Tanya Kashaff. Rayden Pula menunjukkan skrin komputernya.
"Dia masuk ikut pagar nii. Dia pecah Kan password and dia hack." Jelas Rayden.
"Tuan. Ni memang anak buah Verde." Celah Carl. Kashaff menghadap Carl lalu mengangkat kening.
"Peluru ni ade Nama Verde. Senjata ni dibekal Kan dari US. Kita semua tahu senjata Dari US memang dia punya." Kata Carl. Kashaff termenung seketika.
"Motif serang rumah Bini Aku?" Tanya Kashaff dengan dingin.
"Dia nak bunuh Ressa. Supaya boss Tarik diri Dari dunia mafia." Jelas Rayden. Kening Kashaff bertaut.
"Haih Bodo jugak boss Aku ni." Kata Gabriel.
"Kau cakap lagi sekali." Ujar Kashaff lalu mengacukan pistol pada Gabriel.
"Hehe tak tak. Kan kelemahan boss Ressa. So dia nak boss lemah lepas Tu boss keluar Dari dunia mafia. So dia jadi la mafia paling digeruni ha gituu." Jelas Gabriel panjang lebar. Kashaff mengangguk beberapa Kali.
"Aku nak Korang ketatkan lagi keselamatan kat rumah Bini akuu." Ujar Kashaff lalu beredar.
.
.
.
.
.
.
Kashaff duduk pejabatnya dia menyiapkan semua tugasan Yang ada.Tok tok tok
Pintu pejabat Kashaff diketuk menyentakkan Kashaff Yang sedang fokus tadi. Terpancul wajah Oliv Yang buruk lagikan hauk itu.
"Kau buat apa kat sini?" Tanya Kashaff dengan dingin.
"I nak u bertanggungjawab." Kata Oliv. Kening Kashaff bertaut.
"Apa benda kau mengarut ni?" Tanya Kashaff Yang bingung.
"I nak you bertanggungjawab atas baby Dalam perut I ni. Here's the pregnancy test." Ujar Oliv lalu menunjukkan pregnancy test itu kepad Kashaff. Kashaff tersenyum sinis.
"Apa bukti anak kau Tu anak Aku? Cuba check betul-betul ntah ntah anak dato' Kamal." Ujar Kashaff dengan sinis.
"Anak ni anak you. Kalau you tak nak tanggung jawab then I terpaksa bagi tahu isteri you." Ugut Oliv. Kashaff Masih lagi tenang.
"Okey go ahead." Kata Kashaff lalu sambung kerjanya. Oliv Yang geram terus keluar Dari situ menghentakkan kakinya.
"Kau tunggu laa. Aku Akan pasti Kan kau jadi hak akuu!" Ujar Oliv lalu mengorak langkahnya. Tiba-tiba bahunya dilanggar oleh seseorang.
"KAU BUTA KE?!" Jerkah Oliv. Lelaki itu hanya beriak tenang.
"Kau Olivia Viviana Kan?" Tanya lelaki itu. Terus Oliv memandang wajah lelaki itu.
"Zafran?" Tanya Oliv. Zafran mengangguk.
"Kau buat ape kat office Kashaff?" Tanya Zafran.
"Aku nak suruh dia tanggungjawab pasal anak Dalam perut Aku ni." Jawab Oliv.
"Anak Kashaff?" Tanya Zafran dengan sinis. Oliv menggeleng.
"Anak dato' Kamal. Tapi Aku tak nak la orng Tua kerepot Tu jadi laki Aku memang tak la." Ujar Oliv sambil membetulkan rambutnya Yang sedikit serabai.
YOU ARE READING
THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 1 [C O M P L E T E] (Follow tiktok luvie:@prettygirlluviee Any spoiler or info will update there.) "Always be mine angel." Siapa sangka ketua kumpulan mafia diketuai oleh seorang gadis bernama Laressa Arabella. Suatu Hari dia meninggalk...