Kini Laressa Dan Kashaff pulang ke Malaysia. Mereka membuat keputusan untuk tinggal dirumah agam Laressa bersama Yang lain. Keselamatan mereka lebih terjamin.
Laressa Dan Kashaff meneruskan perjalanan mereka sehingga sampai dirumah agam Laressa.
Pintu rumah dibuka lalu terdengar la jeritan-jeritan manusia.
"ARGHHH BABI BABI BABIII. HEY HANIF BUNUH LA SENGAL." Kata Davis sambil menolak-nolak tubuh Hanif.
"TAKUT LA SIALL. RAYDEN BUNUH LAA." kata Hanif pada Rayden Yang sedang berdiri diatas meja.
"BAPAK KAU LAA SIAL. KENE SAMAK AKU NANTI KALAU DIA TERBANG. GABRIEL BUAT LAA." Kata Rayden pada Gabriel Yang berdiri diatas sofa.
"EUWWW NO A BIG NO ARGHHH DIA TERBANGG. LOUIS SPRAY LA BANGANG." Kata Gabriel pada Louis Yang berdiri disebelahnya.
"NO NO NO ARGHHH BLAH KAU BABIII. BABYGIRL BUNUHLAA"
"JANGAN HARAP LA WOYYY. KORANG TU LAKI PATUT KORANG SELAMATKAN KAUM HAWA BETUL TAK RYSHAA?!" Farysha mengangguk sambil memeluk Haira.
Lipas itu terbang menuju ke arah Kashaff. Kashaff sudah pun menjerit. Dengan berlindungkan Laressa dia menjerit lagii.
"ANGEL BUNUH BABI TU DIA NAK PERKOSA I." kata Kashaff. Laressa sudah tidak tahan lagi. Akhirnya lipas itu berhenti terbang Dan jatuh dihadapan Laressa. Laressa memijak lipas tersebut.
Semua Yang berada disitu tergamam. Lalu mereka semua turun Dari memanjat sofa Dan meja.
"Badan punya la besar,dengan binatang kecik ni pun takut?penakut baik mati jela." Ujar Laressa lalu menarik tangan Kashaff dan mendaki anak tangga.
"Fuh nasib ade Ressa." Kata Gabriel.
"Jay, Carl korang tengok je Kitaorang bertarung nyawa tadi?" Tanya Davis. Jay Dan Carl segera mengangguk.
"Binatang Tu tak perlu nak takut pun korang Yang over." Ujar jay lalu beredar. Begitu juga dengan Carl.
"Eh Jap ma'am balik ke tadi?" Tanya Davis Yang sedang blur.
"Ehh yela bongok patut nya Kita amik dia kat airport mesti tengah marah tuu." Kata Hanif sambil menepuk dahinya.
"Sir! Sir! Sir!" Jerit Salah seorang pengawal itu.
"Kau kenapa?" Tanya Louis dengan pelik.
"Rumah kita kena serang." Kata pengawal itu.
"Shit." Ujar Louis terus meluru ke bilik senjata. Beberapa senjata diambil Dan dibagi kepada anak buah nya termasuk Haira Dan Farysha.
"Jay bunyikan pengera." Ujar Louis.
Tingg tingg.
"Baby boy bangun-bangun." Kejut Laressa pada Kashaff.
"Kenapa angel?" Tanya Kashaff terpisat-pisat bangun Dari tidur.
"Rumah kene serang cepat-cepat bangun turun." Ujar Laressa sambil menyelitkan pistolnya dibelakang.
Kashaff bangun Dari pembaringan lalu mengambil senjatanya Dan turun ke bawah.
Bang bang bang.
"CARL KANAN!" jerit Laressa. Carl membuat pusingan 360° lalu menyepak kepala lelaki tersebut.
Bang bang bang.
"Berapa ramai ni Hanif?" Tanya Louis.
"50 sir." Balas Hanif.
"Shit ramai sial." Kata Laressa. Dia sambung menembak musuh.
"Gary. Headshot 10." Kata Laressa.
"Peluru Ressa." Ujar Gary. Laressa melempar peluru ke arah Gary. Gary cekap menangkap.
YOU ARE READING
THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 1 [C O M P L E T E] (Follow tiktok luvie:@prettygirlluviee Any spoiler or info will update there.) "Always be mine angel." Siapa sangka ketua kumpulan mafia diketuai oleh seorang gadis bernama Laressa Arabella. Suatu Hari dia meninggalk...