🖤BAB 3🖤

11.8K 832 28
                                    

Laressa dan Namyra duduk dikerusi Yang disediakan dikedai family mart. Laressa makan bersama-sama dengan Namyra. Ramen Yang dibeli ditiup dahuly baru masuk ke Dalam mulutnya.

"Weyh Ressa." Panggil Namyra. Laressa mendongak memandang wajah Namyra.

"Ye pahal?" Tanya Laressa.

"Kau dah jumpa Zafran?" Tanya Namyra. Laressa sekadar mengangguk.

"So kau dah tahu dia dah kahwin?" Tanya Namyra. Sekali lagi Laressa mengangguk.

"Apa plan kau Lepas ni?" Tanya Namyra.

"Ambil balik hak Aku." Kata Laressa dengan selamba.

"Kau jangan nak jadi perampas ea. Aku lempang kangg." Kata Namyra.

"Hm bole buat apa lagi Kan. Move on laa." Kata Laressa.

"Ohok that's my bestieee." Kata Namyra.

"Hye girls." Tegur Carl lalu melabuh punggung disebelah Namyra.

"Hye Carl. You Okey ke?" Kata Laressa.

"I Okey jee nothing bad. But you so strong girl." Kata Carl. Laressa sekadar tersenyum kecil.

"So this girl la Yang berani cuit hidung Aku Tu Kan?" Kata Carl lalu merenung wajah Namyra.

"Erk hehe." Namyra mula terasa kekok.

"Ouh no. Namy kau settle la masalah kauu Aku nak balik Chaw." Pamit Laressa membuatkan Namyra terkedu.

"Weyh Ressa kau nak balik macam mana? Kau Naik Aku Kan?" Kata Namyra.

"Tak pee Aku bole Jaga diri bye gurl jumpa lagiiii." Kata Laressa lalu beredar bersama ramen Yang dibelinya.

Laressa berjalan sambil menyedut ramen Yang dibelinya. Dia duduk di sebuah cafe lalu memesan air kosong.

"Hye babyy." Kata seorang perempuan terhadap Salah sorang pelanggan disitu.

"Oliv kau nak apa? Kita dah break Kan? Dah jangan kacau Aku." Kata Kashaff dengan dingin.

"Hey apa ni marah-marah. Chill babe." Kata Oliv. Belum sempat dia duduk Di atas riba Kashaff, Kashaff sudah menolak tubuhnya jatuh.

"You ni kenapa?" Kata Oliv lalu bangun Dan menepuk bajunya Yang tak cukup Kain.

"Aku dah cakap Kan jangan kacau dah blah." Kata Kashaff.

Kashaff Yang terasa diperhatikan terus memandang ke arah Laressa. Dia seperti kenal wajah Laressa.

"Ehh sayang kenapa duduk situ? I kat sini laa." Kata Kashaff sambil tangannya melambai ke arah Laressa. Laressa Yang terasa bingung itu terus menoleh ke Kiri Dan Kanan.

"You panggil siapa?" Tanya Oliv.

"Tu girlfriend Aku. Laressa Arabella sini." Kata Kashaff. Tanpa Banyak Tanya Laressa bangun lalu menapak ke arah Kashaff.

"Ehh pompuan berani you rampas bf I Kan." Kata Oliv. Laressa memandang wajah Kashaff jelas kelihatan wajah Kashaff meminta pertolongan Laressa.

"So you dah tahu dia Ada partner Kan just go."kata Laressa lalu menyilang tangannya didada.

"Hm tak pela baru girlfriend belum suami isteri I still boleh rampas balik hak I " kata Oliv Dan sekali lagi Cuba duduk Di pangkuan Kashaff. Namun ditolak.

"I'm sorry Rasa nya miss dah Salah dengar. I'm his wife so please berambus."kata Laressa lalu melabuh punggung diriba Kashaff.

"What!? Wife?"kata Oliv.

"Ye ni wife Aku." Kata Kashaff sambil mengusap belakang badan Laressa.

"Bila you kahwin? Kenapa I Tak tahu ha?"Tanya Oliv dengan gedik.

THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)Where stories live. Discover now