🖤BAB 33🖤

6.6K 641 11
                                    

Laressa termenung ke luar tingkap. Bangun-bangun pencakar langit ditenung. Langit biru Dilihat dengan penuh ketenangan.

"I miss u baby boy. it being 1 week I live without you. where have you been?" Ujar Laressa perlahan.

Kini hanya Jay sahaja Yang tinggal. Hanif sudah berangkat ke luar negara. Hanif mengambil keputusan untuk keluar Dari dunia gelap. Dia Masih lagi sedih. Mayat Davis telah selamat dikebumikan.

Tok tok tok.

Ketukkan pintu menyentakkan Laressa. Daun pintu ditolak.

"Hye akak." Sapa Lauren dengan ramah. Laressa tersenyum.

"Hye."jawab Laressa.

"Akak dah makan?" Tanya Lauren. Laressa mengangguk.

"Akak teringat abang Kashaff ke?" Tanya Lauren.

"Isteri mana je tak rindu suami dia Kan?" Ujar Laressa lalu tersenyum hambar.

"Sabar la kak. Kita redha Okey?" Ujar Lauren.

"Akak Cuba." Ujar Laressa. Lauren tersenyum lalu mengusap perut Laressa.

"Due date bila kak?" Tanya Lauren.

"Minggu depan." Jawab jawab Laressa. Lauren meng'o'kan mulut nya.

"Ren." Panggil Laressa. Lauren mendongak memandang wajah Laressa.

"Kenapa kak?" Tanya Lauren.

"Kalau akak bagi kumpulan mafia akak kat kau. Kau nak tak?" Tanya Laressa. Jelas terkedu wajah Lauren.

"Tu Kan kumpulan akak kenapa akak nak bagi kat Lauren Pula." Ujar Lauren.

"Akak ni tak lama lagi nak Ada anak dah. Takkan akak still nak pegang kumpulan ni. So akak nak kau jadi leader seterusnya. Kau pun dah tak macam dulu. Kau dah pandai pertahankan diri kau. Lauren now lebih better Dari dulu. Aku tahu kau bole pegang kumpulan ni. Kau terima Kan?" Ujar Laressa. Lauren berfikir sejenak lalu mengangguk setuju. Laressa tersenyum Manis.

"Bagus la kalau setuju. Malam nanti ikut Aku pergi markas." Kata Laressa. Lauren mengangguk.
.
.
.
.
.
.
.
Malam menjelma kini Jay, Laressa Dan Lauren berangkat ke markas. Yang lain sudah sedia disana.

Sesampai dimarkas Jay,Laressa Dan Lauren keluar Dari perut kereta. Langkah kaki dibuka lalu menjalan masuk ke Dalam.

"Ma'am dah sampai." Jerit Salah sebuah anak buah Laressa. Terus mereka mengambil tempat masing-masing.

Laressa berjalan terus kedepan bersama Lauren. Jay sudah mengambil tempat bersebalahan dengan Carl.

"Okey Hari ni Aku Laressa Arabella. Leader of red evil. Aku nak kenalkan korang Lauren Arfabella. Adik Aku. Mulai Hari ni Aku berhenti dari jadi leader ni. Aku turunkan pangkat Aku pada Lauren Arfabella." Kata Laressa. Terus Namyra membawa Naik pedang berwarna putih ke arah Laressa. Laressa mengangkat pedang tersebut lalu menggores sedikit dilengan Lauren. Berkerut wajah Lauren apabila mendapat goressan tersebut.

Laressa mencapai tangan Yang sudah digores tadi lalu mengangkat ke udara.

"Our new leader. Miss evil. Lauren Arfabella." Ujar Laressa. Terus kesemua anak buahnya menunduk hormat pada Lauren.

"Aku bangga dengan kau." Ujar Laressa lalu memeluk tubuh Lauren. Tiba-tiba Laressa merasakan basah pada seluar Yang dipakai.

"Kak. Kak Okey tak?" Tanya Lauren. Laressa menunduk kebawah dapat Dilihat air ketumbannya telah pecah. Mereka semua mula cemas.

"I think this is the time. Sorry guys I have to go. Jay let's go." Ujar Laressa. Kaki melangkah turun Dari pentas itu.

"Ressa Okey tak ni? Nak dukung tak?" Tanya Louis pada Laressa.

THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)Where stories live. Discover now