🖤BAB 29🖤

6.8K 547 13
                                    

Lelaki itu tersenyum senget melihat keadaan buah hatinya.

"You look so cute with the baby bump." Ujar lelaki itu sambil mengusap gambar seorang wanita Yang sedang mengandung.

"Sikit masa lagi miss. Saya Akan ambil hak saya balik." Ujar Qiff dengan sinis. Gambar Laressa ditenung dengan senyuman.

"Verde bila Kita nak serang diaorang? Aku tak sabar nak ambil girl Aku." Ujar Qiff lalu mendongak memandang wajah Verde. Verde tersenyum sinis.

"Kau ready budak and weapon. We need go now." Ujar Verde dengan sinis. Qiff mengangguk.
.
.
.
.
.
.
.
Perut Yang kini sudah berusia 9 Bulan diusap. Alangkah bahagianya apabila dia pendapat tahu dia sedang menghamilkan 3 nyawa serentak.

Kashaff merapati tubuh isterinya Yang sedang duduk Ditepi kolam.

"Angel buat apa kat sini?" Tanya Kashaff lalu menyembamkan wajahnya dileher Laressa.

"Tak de pape saja duduk sini." Ujar Laressa.

"Angel." Panggil Kashaff. Terus Laressa memandang wajah tampan Kashaff.

"If anything happen to me today, I just want you to know that I'm always love you." Ujar Kashaff lalu mencium bibir Laressa sekilas.

"Kenapa cakap macam tu? Baby boy nak tinggal Kan I dengan babies ke?" Tanya Laressa dengan kerutan didahi.

"No. Kan I cakap if." Ujar Kashaff ingin menenangkan Laressa. Wajahnya kembali disembamkan pada leher Laressa.

"Woyy nak beromen jangan depan kolam. Malu Sama jiran-jiran." Tegur Davis Dari tingkat atas Yang memandang mereka Dari balkoni.

"KAU DIAM SETAN." jerit Kashaff.

"AAAAAAAAAA SAYANGG!" jeritan Haira memeranjatkan semua penghuni rumah. Terus mereka semua menghampiri Haira Yang berada diruang tamu. Louis Yang Dari tadi sebuk dengan kerja terus bergegas ke arah isterinya.

"Perghh Pontianak mana duk menjerit terpekik terlolong ni." Ujar Rayden sambil mengorek telinganya.

"Tu Bini Aku sengal." Ujar Louis lalu mengetuk kepala Rayden.

"SAYANGGG! SAYANGGG!" jerit Haira lagi.

"Yeee kenapa nii ya Allah." Tanya Louis lalu menenangkan isterinya.

"Tak Yang you ni Dari tadi terjerit sayang sayang cakap la kenapa?" Kata Gabriel dengan bengang.

"Jap Jap semput." Kata Haira lalu kembali mengatur nafas.

"Fuh okeyy. Apa tadi saya nak cakap?" Kata Haira. Yang lain sudah menepuk dahi.

"Bini kau ni orait tak orait nii? Sewel semacam je." Kata Hanif. Louis memandang tajam ke arah Hanif.

"Ouh yaa. SAYANGG!" Jerit Haira sekali lagi.

"Haira stop shout,calm down and talk slowly." Ujar Laressa dengan dingin. Haira Pula tersengih.

"I'm pregnant yeayyy!" Ujar Haira dengan teruja. Membulat Mata Louis mendengar kata-kata Haira. Terus Louis berdiri lalu menghadap ke arah Haira. Tangan Haira diraih.

"Are serious babygirl?" Tanya Louis. Haira mengangguk lalu tersenyum. Louis tersenyum lalu memeluk tubuh kecil Haira.

"Thank you so much babygirl." Ujar Louis laku mencium dahi Haira. Semua Yang berada disitu tersenyum lalu mengucapkan taniah pada Haira Dan Louis.

Tiba-tiba Farysha mencuit bahu Gabriel. Gabriel menoleh memandang wajah isterinya.

"Kenapa biy nangis?" Tanya Farysha lalu tergelak kecil.

THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)Where stories live. Discover now