🖤BAB 11🖤

8.8K 638 51
                                    

"Kashaff? Kau buat apa kat sini? Asal makan tepi jalan ni? Abang Aku dah bankrup ke?" Tegur lelaki itu dengan sinis. Serta-merta Laressa terkejut dengan gerangan Yang menegur Kashaff namun riak wajah dikawal.

"Kau buat ape kat sini?" Tanya Kashaff dengan dingin.

"Tak delaa saje jalan-jalan tetiba nampak kau dengan this pretty gurl." Kata lelaki itu.

"Hey girl why you diam jee. You tak ingat I ke?" Tanya lelaki itu dengan sinis.

"Siapa je Akan lupa dengan orang Yang telah hancur Kan hati dia Kan, Zafran Alif?" Tanya Laressa dengan sinis Pula.

"Well you ingat I. I fikir you dah lupa. Yela sebab dah nak berkahwin dengan abang I Kan." Kata Zafran lalu menepuk perlahan bahu Kashaff.

"Dah la baik kau blah. Semak tengok muka kau kat sini." Kata Laressa dengan dingin.

"Okeyy chill girl. I nak bertegur je dengan bakal kakak ipar I." Kata Zafran lalu beredar.

"Kau tak bagi tahu pun dia adik kau." Kata Laressa dengan dingin.

"Sebab dia tak penting." Jawab Kashaff.

Tak lama selepas itu, makanan Yang dipesan oleh Laressa telah sampai. Laressa mula menguyah makanan Yang telah dipesan itu.

Laressa memerhati wajah Kashaff. Jelas kelihatan lelaki itu kecur air liur melihat makanannya. Laressa tersenyum sinis lalu menyua sudu itu ke arah Kashaff.

"Nak?" Tanya Laressa. Terus Kashaff makan suapan Laressa. Laressa tersenyum sinis.

"Sedap?" Tanya Laressa. Kashaff mengangguk.

"Nak lagi?" Tanya Laressa lagi. Sekali lagi Kashaff mengangguk.

"Sini duduk sebelah Aku." Kata Laressa. Dengan pantas Kashaff duduk disebelahnya. Maka dengan itu mereka bergilir-gilir makan makanan itu.

"Urkk. Alhamdulilah." Kashaff sendawa kekenyangan.

"Ni ke Yang kata Tak makan makanan tepi jalan?" Tanya Laressa dengan sinis. Kashaff menjeling.

Kring kring

Telefon bimbit milik Laressa berbunyi lalu dia melihat Nama Yang tertera disitu.

Hanif sengal😌

Laressa menjawab panggilan tersebut.

"Hello"

"Hello miss. Markas kene serang miss."kata Hanif. Wajah Laressa serta-merta merah menahan amarah.

"Aku datang sekarang" kata Laressa lalu mematikan panggilan.

"Jom Kashaff." Kata Laressa lalu bangun. Kashaff mengikut langkah Laressa. Terus mereka masuk ke Dalam perut kereta.

"Nak pergi mana?" Tanya Kashaff.

"Markas." Jawab Laressa dengan tenang.

Sesampai mereka dimarkas,Laressa melihat anak buah mereka sedang bergelut dengan musuh. Langkah dibuka lalu masuk ke Dalam markas. Sebaik sahaj Laressa masuk semua Yang berada disitu berhenti bergelut.

"Well well well. Miss evil is here." Kata perempuan itu.

"Kau nak apa shima?" Tanya Laressa dengan geram.

"Tak banyak pun bestie-

"Don't called me bestie I'm not your bestie." Kata Laressa. Shima tersenyum sinis lalu mendekati Laressa.

"Ouh I'm sorry my old bestie." Kata shima dalam nada berbisik lalu tersenyum sinis.

"Kau cakap sekarang kau nak ape?" Tanya Laressa lagi.

THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)Where stories live. Discover now