Kashaff pulang ke rumahnya untuk membersihkan diri. Kashaff memakir keretanya Di perkarangan rumah. Terlihat Oliv sedang menunggunya sambil berpeluk tubuh.
Kashaff keluar Dari perut kereta lalu menuju ke pintu rumah. Langkahnya ditahan oleh Oliv.
"Kau nak apa lagi?" Tanya Kashaff dengan dingin.
"Awww baby kenapa nak marah-marah ni." Kata Oliv lalu memeluk lengan kekar Kashaff.
"Tch. Tak payah sentuh-sentuh laa. Aku dah Ada Bini. Kau lupa ke?" Kata Kashaff.
"Ye je. I dah siasat you tak kahwin lagi. Haih Kashaff sudah-sudah menipu I." Kata Oliv dengan sinis.
"Dah la semak la kau ni blah laa." Kata Kashaff lalu menolak Tubuh Oliv sehingga jatuh.
"Auch. Baby sakit laa. Baby I Tak bole bangun nii. Tolong la dukung I." Kata Oliv.
"Lantak la kau kat situ." Kata Kashaff lalu masuk ke Dalam rumahnya.
Dengan panas hati Oliv bangun lalu menghentak-hentak kakinya.
"Woyy jangan hentak-hentak laa. Berlubang simen rumah boss Aku." Jerit Rayden lalu tertawa bersama Gabriel.
Oliv masuk ke Dalam perut kereta. Panas dihati Masih belum reda. Telefon berdering menyentaknya.
"Sayang you kat mana?" Tanya pemanggil itu.
"Kat luar why?" Tanya Oliv dengan lembut.
"I need you now. Tak tahan ni sayang." Kata lelaki itu.
"Jap lagi I sampai." Kata Oliv lalu mematikan panggilan.
"Eyyy. Nak puaskan nafsu je Cari Aku bodo." Kata Oliv lalu menekan pedal minyak keluar Dari kawasan rumah Kashaff.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Miss Okey? Nak apa-apa ke?" Tanya Qiff. Laressa sekadar menggeleng."Miss. Saya dah lama nak cakap benda ni." Kata Qiff.
"Cakap apa?" Tanya Laressa.
" Saya rindu miss." Kata-kata itu cukup membuat Laressa tertawa.
"Macam-macam la Kau Qiff." Kata Laressa lalu membaringkan tubuhnya.
'gudnite my miss evil."
.
.
.
.
.
.
.
.
Keesokkan harinya Laressa siap-siap ingin pulang kerumahnya bersama Namyra."Miss. Dah siap ke?" Tanya Qiff pada Laressa.
Tiba-tiba pintu dikuak kasar oleh Kashaff.
"Kenapa kau kat sini?" Tanya Laressa dengan pelik.
"Abang kau busy dengan kerja kau balik Naik Aku." Kata Kashaff dengan dingin.
"Eh saya Kan ade Tuan Kashaff. Kenapa sir Louis suruh tuan pulak?" Tanya Qiff dengan tidak puas hati.
"Kau ingat Aku tahu ke? Dah si Louis Tu suruh Aku ambil Ressa. Dah cepat jangan banyak Tanya." Kata Kashaff lalu membawa beg Laressa. Laressa Yang terpinga-pinga itu segera mengikut langkah Kashaff.
"Kau Ada nak singgah mane-mane ke?" Suara Kashaff memecahkan kesunyian Di Dalam kereta.
"Balik terus jelaa." Kata Laressa.
"Aku nak Tanya kau something bole?" Tanya Kashaff.
"Tanya apa?" Jawab Laressa.
"Kenapa Hari Tu kau balik nangis-nangis?" Tanya Kashaff. Serta-merta air muka Laressa berubah.
"Nothing." Jawab Laressa.
"Hishh cite laaa." Kata Kashaff.
"Eyyy gedik la kau nii." Kata Laressa.
YOU ARE READING
THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)
Random𝑺𝒆𝒓𝒊𝒆𝒔 1 [C O M P L E T E] (Follow tiktok luvie:@prettygirlluviee Any spoiler or info will update there.) "Always be mine angel." Siapa sangka ketua kumpulan mafia diketuai oleh seorang gadis bernama Laressa Arabella. Suatu Hari dia meninggalk...