🖤BAB 18🖤

8.7K 887 67
                                    

"KASHAFF AMMARASH! BANGUN SEKARANG ATAU I TINGGAL YOU!" ugut Laressa sambil mendaki anak tangga.

"Baby boy bangun laa. Kata nak pergi honeymoon." Kata Laressa sambil menarik selimut tebal Yang dipakai oleh Kashaff.

"Ala angel kejap laa ngantok nii." Ujar Kashaff dengan Matanya Masih terpejam.

"Ha tak pela kalau baby boy tak nak bangun dah laa biar I pergi itali sorang-sorang." Ujar Laressa sambil menarik bagasinya untuk turun ke bawah.

"ANGEL!!" rengek Kashaff. Laressa Yang sudah berada dibawah tergelak kecil.

"Angel sampai hati nak tinggal I." Rengek Kashaff lalu memeluk tubuh Laressa lalu menyembamkan wajahnya pada leher Laressa.

"Haa nak ikut ke nak kene tinggal?"Tanya Laressa.

"Nak ikut." Jawab Kashaff perlahan.

"Pergi Mandi. I Tunggu cepat." Kata Laressa. Segera Kashaff Naik.

Setelah 10 minit Kashaff turun semula berpakaian kemeja hitam Dan seluar hitam. Lengan kemejanya disingkap Kan hingga paras siku.

"Ya Allah astaghfirullah. Hotnya yela suami Aku nii." Kata Laressa didalam hati. Kashaff menghampiri isterinya bersama tuala kecil lalu berlutut dihadapan Laressa.

"Angel Kering Kan rambut pastu sikat." Kata Kashaff. Laressa mengambil tuala Yang berada ditangan Kashaff lalu mengeringkan rambut Kashaff. Setelah keringkan rambut Laressa menyisir rambut Kashaff.

"Dah." Kata Laressa Kashaff bangun Dari melutut lalu membongkokkan badannya lalu mencium bibir Laressa sekilas.

"Thank you my angel." Kata Kashaff lalu Naik ke tingkat atas semula. Laressa memegang pipi nya Yang membahang akibat ciuman Yang diterima.
.
.
.
.
.
.
Laressa Dan Kashaff sampai dilapangan terbang. Kelihatan Kehadiran mereka ditunggu oleh manusia-manusia.

"Ma'am saya ingat tahun depan baru nak sampai." Sindir Davis.

"Yela ma'am ingat Kan tahun depan." Kata Hanif Pula.

"Boss. Boss honeymoon Dalam bilik ke tadi?" Usik Gabriel Pula.

"Dah diam karang Aku tembak korang kat sini Kang." Celah Louis.

"Ressa Jaga diri kat Sanaa. Kita ni pegi mana-mana pun musuh still Ada." Kata Louis lalu memeluk tubuh Laressa.

"Baik abang." Jawab Laressa.

"Kashaff Jaga adik akuu." Kata Louis pada Kashaff Pula.

"Ye tahu." Jawab Kashaff.

"Boss pegi Sana hati-hati Lepas Tu balik beli la saya ole-ole ha astu saya nak tuan muda ramai-ramai." Kata Rayden.

"Bye Ressa Jaga diri tauu sayang kauu. Aku nak anak buah banyak-banyak tauu." Kata Namyra. Laressa mencubit kuat lengan Namyra.

"Arkk! Sakit la Ressa." Kata Namyra.

"Bagus la kalau ikut Kan nak Aku terajang kau Kat sini." Ujar Laressa.

"Awakk sakit." Kata Namyra pada Carl. Carl senyum lalu mengusap bekas cubitan tadi.

"Euwww jijikk." Ujar Rayden.

"Kau single diam." Kata Carl dengan sinis.

Mereka semua terdiam.

"Bapak laa asal Aku terasa sial. Bodo la Rayden." Kata Hanif.

"Ya Allah menusuk betul kata-kata kau Carl." Balas Gabriel.

"Rayden ni bangang tauu." Kata Davis Pula.

" Dah pegi la Sana Kang terlepas flight Kang." Kata Louis. Laressa Dan Kashaff segera ke balai perlepasan.

THE MAFIA GIRL IS MINE (COMPLETE)Where stories live. Discover now