Прочитавши цей "лист", Україна трохи здивувалася. Насправді вона прекрасно розуміла, що з нею все в порядку. Але в будь якому випадку їй треба було зняти стрес.
Лисиця обережно і тихо піднялася зі стола. Тихими кроками вона дійшла до вхідних дверей. Взяла куртку, одягла чорні кросівки, взяла знову свою вишиту сумку, відкрила двері, та зникла з поля зору.
Спочатку вона навіть і не знала куди йти. Її ноги вели її кудись самі не розуміючи куди.
На дворі сильний вітер. Шкода, що Укра не взяла з собою шапку. Тепер вона може захворіти. Вітер дув на неї, здуваючи волосся з її обличчя. Дівчина добре знала місто та не знала де є підходяще місце, або пристановище для таких випадків. В місті не було нічого нового, перспективного. Так вона і шла все далі і далі. Дороги ставали гіршими, людей меншало, не було вже багато поверхових квартир.
В один момент українці стало ще гірше. Щоб не впасти вона підійшла і стала під деревом. Та закинула голову догори. Також здихаючи, дівчина по трохи покидала цей світ. Чи то через втому, чи ще чого? В її очах все ставало розмитим, але все таки вдалося побачити, як великі краплі дощу падають на листя. А ще за декілька хвилин став дощ сильнішати.
-Ну що ж, - подумала та, - вже , здається, мені пора.
Так вона й зробила. Невеликими кроками вона ішла додому. Дівчина доволі так далеко забрела, тому йти було не так уже й швидко.
З кожним кроком ставало все важче. Здавалося б, куди ще гірше? Та ні! Є куди! Як грім серед ясного неба з-за її спини з'явилася Білорусь. Вона, здається, також йшла додому і їй так пощастило побачити сестру. Вона одразу ж підбігла до українки.
-Сестро? - спитала Білка, - Україно!
-Щ-що? - Укра ледве стояла на ногах
-Що ти тут робиш?!
-Яка.... яка.. різниця?
-Тобі потрібно скоріше йти додому!
-Ч-чом-м-му?
-Ти жартуєш?! Ти ж хвора!
-З чого взяла?
-Мені тато дзвонив і сказав що ти хвора, тому я й вирішила поскоріше прийти додому, щоб тобі допомогти.
-Я НЕ ПСИХ! - крикнула лисиця майже на всю вулицю і вирвалася з рук сестри, - І МЕНІ НЕ ПОТРІБНА НІЧИЯ ДОПОМОГА!
Україна побігла, але не далеко. Вже за кілька кроків вона різко пошатнулася і ледь не впала. Про те, щоб лисеня не забилося подбала її сестра-собака. (для тих хто не пам'ятає, або не знає то - тотемна тварина Білорусь це пес породи Шит-цу). Білка підхопила дівчину. Їй довелося її довести до самого дому.
Нарешті, через як не пів години так годину, прийшли додому дівчата. Білорусь покликала тата. Він був не в захваті від того, що його дочка пішла геть від нього. Він попросив молодшу сестру піти геть. Так і зробила білоруска. І ось тепер вони вдвох залишилися в кімнаті. СРСР дивився на українку, а у тієї очі були заплющені. Він подумав, що це так Укра над ним жартує і вдарив з половину своїх сил її по щоці. Та у відповідь ні звуку. Просто тиша. Тоді він зрозумів що сталося.
Вона знову була в комі. Тепер Совок уже вів себе більш стримано. Він поніс дівчину у її кімнату. Накрив пледом, вимкнув світло, закрив штори і увімкнув, щось схоже на нічник. І не з проста. Річ у тім, що одним із найстрашніших її страхів була гроза. А за вікном уже був сильним град. І гроза блимала. Тому СРСР і вирішив включити нічник. Її батько востаннє зверхньо подивився на свою дочку, а потім пішов геть.
Гроза родила вспишки. Вітер сильно дув. Дощ див, як із відра. Холодно було надворі. Таку тяжку ніч доводиться проводити нашій головній героїні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Пам'ятай своє коріння
FanfictionІсторія написана на укр і може не всі події будуть сходитися з історичними фактами