evet arkadaşlar öğleden sonra okula gitmemeye karar verdim ve hemen gelip şunu yazayım derken yolda 2 kere düştüm kıçım çok acıyor AMA BİZ BİR AİLEYİZ SIKINTI YOK NMERWBGHVEROHPNFJWERBVG
*Atsushi'nin Gözünden*
O aptalı orda bırakıp gittim ve sınıfa girdim. Tam sırama oturacaktım ki Chuuya gelip sırtımı dürttü.
"Lan amk sushisi Dazaiyi gördün mü?"
"H-hayır chuuya-san görmedim ama sanırım tuvalettedir."
"Ne işi var lan tuvalette-"
"Ne bileyim aq sıçıyordur belki."
"Tamam o zaman hadi bay bay."
Bu garip diyaloglar geçtikten sonra sırama oturdum ve kafamı sırama koydum. Neden aniden böyle davranmıştı? Özgüvensizliğimden ona ne, bak yine sinirlendim o benim karşıma çıksın böyle çat çut dövücem. O sırada sınıfın kapısı açıldı ve içeriye vampir geldi. Vaaay beyimiz de gelmiş. Hoş geldiniz yürüyen cinselliik. Ona baktıktan sonra yine kafamı sırama yasladım ve gözlerimi kapattım.
*Akutagawa'nın Gözünden*
Al işte geldiğim gibi kafasını sırasına yasladı ve ne o uyuyor mu? "tch" dedikten sonra sırama oturdum ve okulun bitmesini bekledim. Uzun süre camı izliyordum canım çok sıkılıyordu neden yanıma gelmiyor, ne hata yaptım? Bu düşünceler gerçekten canımı sıkıyordu, hep aklımda o vardı bu yüzden çıkışta onunla konuşacaktım. Aradan 2 ders geçti ve çıkış saati gelmişti AMA NEDEN ŞU SİKTİMİN ZİLİ ÇALMIYORDU SADECE 1 DAKİKA KALMIŞTI ŞUNUN ÇALMASI 1 YIL FALAN MI?! Tam bunları dediğim sırada zil çaldı ve diğerlerinin sınıfı boşaltmasını bekledim. O sırada Dazai Atsushi'yi uyandıracakken Dazai'nin önüne geçtim.
"Atsushi benimle eve yürüyecek sen gidebilirsin, Chuuya seni bekliyordu."
"Haa öyleeee mi hadi o zaman iyi yiyi- eğlenceler."
"Görüşürüz."
Tamam Dazai de gitti. Artık yalnız kaldığımıza GÖRE YAPABİLİRİM! Atsushi'nin yanına gittim ve onun omzunu dürttüm. Yavaşça kıpırdadı ve kafasını kaldırıp bana baktı. Oldukça şaşkın görünüyordu.
"Ne var?"
"Bir şey olduğu yok okul bitti ve sen hala uyuyorsun hadi hızlıca toparlan."
"N-ne ha tamam Dazai'yi gördün mü?"
"Evet, Chuuya ile beraber gideceğini söyledi."
Özür dilerim Dazai ama bahane için lazımdın... O sırada Atsushi hızlıca toparlanmıştı ve benimle beraber koridorda yürüyordu.
"Hey."
"Ne oldu yine?"
"Neden bana yumruk attın ve böyle yanıma gelmemeye başladın, neden mesafelisin?"
"Sana ne çok mu önemli sanki senin bana yaptıklarını yapıyorum."
"Jinko, hayır Atsushi bak sadece senin böyle zayıf görünmeni kaldıramıyorum geçmiş acılarının seni kontrol etmesine izin verdiğin için aptal olduğunu düşünüyorum ve oldukça kendini kötülüyorsun sadece kendine güvenmelisin -anda kal abi- ve ben seni böyle görmek istemiyorum. Çünkü biliyorum ki bu senin moralini bozuyor."
"HUH?!?!"
"Sus işte daha nasıl açıklayabilirim?"
"Tamam, anladım şey sanırım ben de çok çıkıştım sanırım özür dilerim."
"Tamam sorun değil bir daha yapmazsın."
"SEN DE ÖZÜR DİLE!"
"Yo ne yaptım da özür dilemek zorunda kaldım?"
"Tamam by"
"TAMAM BEKLE BİR DUR İŞTE UÇMA HEMEN!"
"Özür dilerim, ama sen gittiğin için değil umrumda olmazdı sadece olgun biri olduğum için özür diledim yani."
"Pfft- tamam tamam affettim. AMA BANA GERÇEK TELEFON NUMARANI VER!"
"Lan- nasıl anladın?"
"Aradım ve telefonu biri açtı. Kimsiniz diye sorduğumda da asıl siz kimsiniz dedi. İşte sonra da soyadınız Akutagawa mı diye sordum hayır diyip kapattı. Sıçtın sushi diyip kendi kendime rezil oldum."
"Bu komik olmuş-neyse ryuu_.nosukeaku eklersin."
"Tamam da neden bu kadar resmi gibi böyle tam isim?"
"Ne koymalıyım jinko döven rashoumon mu?"
"OHA ÇOK İYİ LAN AHAWHHAYA"
"Tamam bunu açıklamama koyarım."
Biraz daha konuştuk ve bu konuşmalar sırasında okuldan çıkıp Atsushi'nin evine kadar yaklaştık. Evlerimiz çok yakın lan diye düşünüyordum ki sola döndükten sonra durduk.
"Ne oldu, niye durduk?"
"İşte bak geldik."
Bana baktı ve sırıtmaya başladı. Al işte yine şu ifadeyi yapıyor... Ona baktım ve öylece durdum.
"Kat 1 daire 8 bu arada istersen gelirsin falan yani öyle-"
"İyi zaten benimki de şurdan sağa döndüğünde ilk bina."
"Aaa yakınız o zaman."
"Aynen öyle neyse gidiyorum o halde."
"GÖRÜŞÜRÜZZZ!"
Bana el sallıyordu ve ona karşılık vermek istiyordum ama ŞU LANET EL KIPIRDAMIYORDU. İç çektim ve kendi evime gittim. Eve girer girmez kapımı kapattım ve odama gidip kıyafetlerimi değiştirdim. Hemen telefonumu elime alıp beklemeye başladım. Lan neden bekliyorum bu kadar- Neyse bildirim geldiğinde bakarım. İlk önce profilime girip hesabımı stalkladım ve tamam havalı dedikten sonra açıklamama jinko döven rashoumon yazdım. Ardından bildirim geldi ve elim titreyerek baktım, yazan kişi Atsushi'ydi.
--
--
Kısa oldu sanırım yani bilmiyorum ama bir bölüm daha atıcam bugün akutagawa adam olur mu bilmiyorum ama yaparız bir şeyler çokta kişiliklerinin dışına çıkmak istemiyorum ama hem kafa hem gerçek kişilikleriyle yapmak çok sarıyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek kusurun, kusursuzsun | Shin Soukoku/Soukoku
RandomAçıklama ne yazsam bilmiyorum ama ful dalgasına yazılı bu kitap- Shin Soukoku/Soukoku için yazılmış bir kitap -AKUTAGAWA SENİ DOMUZ?!?! +Ölmek mi istiyorsun jinko?