7

1.5K 122 184
                                    

*Atsushi'nin Gözünden*

10 yıldır ona takip isteği atmak için saygı duruşu yapıyordum. ARTIK ZAMANI ASKER YAPARSIN! Evet ona takip isteği gönderdim ve 5 saniyede geri takip geldi. Aslında buna oldukça şaşırmıştım pusuda mı bekliyordu diye düşündüm. Hemen mesaj yazmak için mesaj kısmına tıkladım ve elim titreye titreye yazmaya başladım. 

atsushiamasushisiz: Eve gelmişsin aferin bişiler öğreniyorsun 

ryuu_.nosukeaku: Burda bile boş yapabiliyormuşsun sanal

halin farklı olur sanmıştım-

atsushiamasushisiz: Hadi lan ordan felsefe yapma

he sey ya nasılsın iyi misin canım

arkadaşım *iletilemiyor*

ryuu_.nosukeaku:       

atsushiamasushisiz: LAN GÖNDERMİYOR UANALIŞ ANLAMA

UIANLIŞ

UNLUŞ

Yok abi ben yapamıyorum elim götüme dolaştı yazamıyorum çocuğa unluş ne of. Kafama vurmaya başladım ve bildirim gelince tekrar derin bir nefes alıp telefona baktım.

ryuu_.nosukeaku: Şimdi de farklı dil

mi üretiyorsun aq RNEWBHPFRNEWBH

atsushiamasushisiz: Hassiktir lan sanalda olsak bile random atmazsın

die düşünüodm

ryuu_.nosukeaku: Sıçma jinko neyse markete gidicem gelince yazmam

sen yaz uğraşamam

OHA LAN MARKET BİZİM ŞU ÖNDEKİ SADECE ORDA VAR ZATEN SOKAK SOKAK DAİRELERİMİZ ŞANS BU ŞANS YANLIŞLIKLA KARŞILAŞMIŞ GİBİ YAPICAM HADİ GÖREYİM SENİ KOÇUM. Hemen pijamalarımla dışarı çıktım ve masanın üstündeki paralarımı aldım. kapıya doğru koştum, açtım ve kapatıp dairemden ayrıldım. Soluk soluğa merdivenleri indikten sonra 2 merdiven inmemiş gibi ferahlamaya çalışıyordum. Tamam hazırım gidelim. Markete doğru normal bir şekilde yürümeye başladım ve içeri girdim. Abur cubur bölümüne baktım ve o burada değildi. Tabii ki gidip sebze yicek amk o sağlıksız besleniyorsa beni burda iki kere si- diyerek sebze bölümüne gittim. LAN NERDE BU BURDA DA YOK- Tam arkamı dönecekken arkamda dikilen Akutagawayı gördüm. 

"Jinko..."

"AaAaA aKuTaF-GaWa NE GARİP TARTIŞMA"

"Nece konuşuyorsun hiç anlamıyorum var ya-"

Diyerek noodle aldı, tavuklu almıştı. Ağzım açık bakakaldım. LAN ŞAKA MI GÖTÜ KOLLA SUSHİ.

"Ne oldu jinko biri birazdan götünü sikecekmiş gibi bir suratın var" 

"N-NE YOK LAN NE DİYORSUN"

"İyi öyle olsun-"

*Akutagawa'nın Gözünden*

NE OLUYOR LAN BU NİYE BURDA ŞİMDİ KEŞKE MARKETE GELECEĞİMİ YAZMASAYDIM- BU NE BÖYLE PİJAMALARIYLA GELMİŞ ŞU GÖREVLİ BAKIP BAKIP DURUYOR KAFASINI PATLATICAM. Kasaya gittim ve ödememi yaptıktan sonra Atsushinin elinden tutarak marketten çıkardım. 

"N-ne yapıyorsun Akutagawa?"

"Ne mi yapıyorum şu şekilde dışarıya çıkıyorsun ve bu senin umrunda değil mi?"

"Neden umrumda olsun ne olucak lan-"

Şu aptal canımı çok sıkıyor ya...

"Ne mi olucak hemen anlatayım senin için hani bu dünya bok götürüyor ya."

"Eeee?"

EeEeE diye cevap verdikten sonra yok bu mal sözle anlamıyor fiziksel olarak anlatıyım ben diyerek tuttuğum elini çekerek ara sokağa çektim ve onu duvarla arama aldım. Ve yavaş yavaş boynuna doğru kafamı yaklaştırdım. Şimdi ağlamaktan ölüyordur bu sulu göz diyerek kafamı kaldırdım ve ona baktım.

"Bak bu oluy-"

Yüzü kıpkırmızıydı ve gözleri dolmuştu hassiktir daha hiçbir şey yapmadım bile- Bu kadar korkacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. O sırada ben bunları düşünürken Atsushi yüzüme kocaman bir tokat yapıştırı. Lanet, acıdı lan. Ona bakmaya devam ettim.

"APTAL AKUTAGAWA B-BUNU YAPMAK BİR SUÇ BİLİYOR MUSUN?"

"O zaman bir daha şöyle çıkma."

"Nasıl ya üstümde ne var ki anlamıyorum."

"Üstünde bir şey yok üstüne karışmak aptallık... Sadece şu sinir bozucu yüzün, dağınık saçın YANİ YANLIŞ ANLAŞILMAYA ÇOK MÜSAİT TAMAM MI SADECE SENİ UYARMAK İÇİN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM."

O tokat attığı için ben de attım zaten her zaman bizim ilişkimiz böyleydi. Bana baktı ve "hmp" dedi. HMP MI HMP MI SALAK MAL TEŞEKKÜR ETSENE.

"Teşekkür ederim bu arada ama b-böyle ani bir şey yaparsan ben yanlış anlarım..."

"Ha-"

Onu bıraktım ve hemen apartmanıma doğru koşmaya başladım. Öksürecekken yüzümü kapattım ve içeri girdim. Hassiktir onun suratı ve onun söylediği şeyler. Hayır böyle şeyleri düşünmem ben kendine gel Ryuunosuke Akutagawa. O sadece bir aptal ben aşık olmam ya da birini sevmem benim için ya nefret vardır ya nötrlük sadece kardeşimi seviyorum. O da kardeşim yani bir zahmet amına koyayım- Neyse hayır Jinko böyle davranmaya devam ederse gerçekten kendimi tutabileceğimi sanmıyorum. Kapıma doğru yürüdüm ve kapıyı açıp içeri girdim ardından kapıyı kapattım. Yavaş adımlarla odama gittim ve telefonu elime aldım. Bildirim yoktu büyük ihtimalle Atsushi daha eve girmemişti. O sırada ona yazdım.

ryuu_.nosukeaku: Belki tekrar okuldan sonra yürürüz 

Chuuya bu aralar Dazai

ile birlikte zaman geçiriyor sanırım Pardon Dazai yani onunla beraber gidemezsin diye yazayım dedim yanlış fikirlere kapılma.

atsushiamasushisiz: Tamamdır akutagawa bu arada fotoğraf çekinip pp match yapalım sarar

ryuu_.nosukeaku: Fark etmez zaten pp arıyordum neyse görüşürüz o halde

ben çıkıyorum

atsushiamasushisiz:Baiİiİ

--

--

  

Tek kusurun, kusursuzsun | Shin Soukoku/SoukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin