*Atsushi'nin Gözünden*
Odaya vuran ışık ile birlikte uyandım ve gözümü ovuşturdum. Gözlerimi açıp etrafa baktım. Burası benim evim değil. Ha muhtemelen dün Akutagawa'nın evinde kalmıştık. Neyse Dazai'yi bulup onunla gideyim en iyisi. Yataktan kalktım Akutagawa bu kadar zahmete girdi bari onun için toplayayım diye düşünüp yer yatağını düzgünce katladım. Yorganları ve yastıkları üst üste koyup yandaki dolaba yerleştirdim. Kollarımı arkamda birleştirip esnedim. Ardından odadan çıkıp salonda ilerlemeye başladım. Mutfağa ve oturma odasına baktım fakat burada ne Akutagawa ne Dazai ne de Chuuya vardı. Herkes nerede?? Endişeye gerek yok diyerek tekrar odaya dönecektim ki banyonun ışığının yandığını gördüm. Kapıya tıkladım fakat "dolu" diye bir ses gelmedi. Muhtemelen evden çıkarken ışığı açık bıraktılar diye geçirdim aklımdan. Ardından elimi yüzümü yıkamak amacıyla banyoya girdim. Tam girdim ki duş alma sesi geldi. Kafamı kaldırıp duşakabine baktım. GİRMEZ OLSAYDIM. Duş alan kişi Akutagawa'ydı.
Neyse beni hala fark etmedi en azından. Biraz daha duş alır ben de 2 dakika içinde yüzümü yıkayıp giderim. Musluğu açtım ve yüzümü yıkadım. 6 kere su elime su doldurup yüzümü ıslattım ardından gözümü silip aynaya doğru baktım. Aynada bir yansıma daha vardı veya ben öyle görüyordum. DEMİŞKEN SUYUN SESİ DE KESİLMİŞTİ?!?! Ardından hemen arkamı döndüm. Kaşlarını çatmış bornozlu bir Akutagawa gördüm. AĞZIMA SIÇICAK BAK ŞİMDİ ! Özür dilemek için eğilecektim fakat onun yerine yüzümü kapattım.
"BAKMIYORUM BEN SEN DEVAM ET!!"
"Neye devam edeyim...?"
"DD-D-D-DUŞA GİRMEK, DUŞUNA GİRMEK!"
NE DİYORUM LAN BEN?! REZİL OLDUM! HEYECANDAN NE DEDİĞİMİ ŞAŞIRDIM!! Aniden Akutagawa yüzümü kapattığım elimi kendisine doğru çekti ve beni kendine çekip kulağıma fısıldadı.
"Dün geceyi ne çabuk unuttun."
"HASSİKTİR ŞAKA MISIN?!"
Piç gülümsemesi atıp banyodan çıktı. Işığı kapatmıştı ve ben karanlıkta kalmıştım. DÜN GECE NE YAPTIK LAN BİZ?! BEKARETİMMMMM...! Neyse Akutagawa'ya gittiyse sıkıntı yok- HAYIR SIKINTI VAR! HATIRLAMIYORUM! KESİNLİKLE BENİ KANDIRIYOR! Hızlıca banyodan çıkıp Akutagawa'nın odasına girdim.
"PİÇ AKUTAGAWA NE YAPTIN BENİM GÜZELİM VÜCUDUMA?!?!"
Kıyafetlerini çoktan giyen Akutagawa iç çekip bana baktı. Ardından yanıma yaklaştı.
"Hiçbir şey yapmadık sadece seninle uğraşıyorum aptal."
"Haa... Öyle mi?"
"Öyle."
"Peki ya Dazai ve Chuuya nereye gitti?"
"Onlar tapınağa gittiler ziyaret için. Dilek falan edecekler herhalde saçmalık. Sen kalkmadığın için gitmedim."
"BENİ NEDEN KALDIRMADINN?! HAYIR SEN NEDEN GİTMEDİNN?!"
"Güzel bir şekilde uyuyordun. Ayrıca ne dileği dileyeceğiz saçmalık."
"Ne kadar naziksin ya tatlı şey seni~"
"Bana kur mu yapıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek kusurun, kusursuzsun | Shin Soukoku/Soukoku
RandomAçıklama ne yazsam bilmiyorum ama ful dalgasına yazılı bu kitap- Shin Soukoku/Soukoku için yazılmış bir kitap -AKUTAGAWA SENİ DOMUZ?!?! +Ölmek mi istiyorsun jinko?