Bu bölüm soukoku için olucak çok boşladığımı hissettim diğer bölüm 5in devamı olacak shin soukoku isteyenler direkt 7.bölüme geçebilirler
*Dazai'nin Gözünden*
Akutagawa Chuuya bekliyor diyince gittim ve Chuuya'nın sınıfına gittim. Kapıyı açıp içeri baktım ve Chuuya'nın burada olmadığını gördüm. İç çektikten sonra sırtıma birinin vurduğunu fark ettim.
"LAN DAZAİİ NE İŞİN VAR BURDA?!"
Arkama döndüm ve başımı eğip ona baktım.
Aşağılar gibi söyledim. "Oooh ChUuYa bUrAdA MıYdIn?~"
"HaH!! NE DİYORSUN LAN SEN!"
"Akutagawa beni beklediğini söyledi geldim canım utanma utanmaa."
"Ne diyorsun öyle bir şey demedim ben-"
"Nasıl y- OoOOoO Akutagawa modemi söküp gidiyor o zaman."
"Ne diyorsun yine sen anlamıyorum."
Chuuya ile beraber sınıftan ayrılıp okuldan çıktık. Etrafa baktım ve Chuuya'nın elinden tutup diğerlerinin arasından direkt yola çıktık. Elini bırakmadan koşmaya başladım çünkü şu salak hocalar... Beni görürlerse azarlamaya başlayacaklar. Bunun sebebi bugün Chuuya ile kavga ederken bokunu çıkarıp ayağım götüme vura vura koşarken Kunikida hocaya kafa atmaktı-
"Lan Dazai ne kaçtık be dur artık okul çok arkada kaldı."
"Doğru-"
Aniden gülmeye başladım ama gerçekten komikti neden şimdi aklıma gelmişti ki bu ne?
"Neye gülüyorsun lan sargı bezi?!"
"Şey ya şu şapkan ÇOK KOMİK YA HEP MERAK EDİYORDUM NASIL BU KADAR SAÇMA ŞAPKALAR ALIP TAKABİLİYORSUN?!"
"DAZAİ SEN ASIL SEN KENDİNE BAK O TUHAF BANDAJLARIN FALAN, İLGİ İÇİN NELER YAPIYORSUN!"
O boş konuşurken etrafa baktım ve gerçekten insanlar yoktu büyük ihtimalle iş çıkışı falan olduğu için millet anca geliyordu. Hala Chuuya'nın elini tutuyordum.
"Chuuya, boyunu gizlemek için mi bu kadar gösterişlisin?"
"Dazai sen NİYE BENLE BÖYLE DALGA GEÇİYORSUN LANN!"
Ona dil çıkardım ve Chuuya bana oldukça güçlü bir şekilde karnıma doğru yumruk savurdu. Karşılama fırsatım olmamıştı çünkü dikkatim dağılmıştı. Karnıma gelen yumrukla sendelendim. Çok kötü bir durumdaymışım gibi gösterdim kendimi ve yere düştüm. Chuuya endişeli görünüyordu fakat rol mü diye teyit etti.
"Hop Dazai yine aklından ne geçiyor seni çok uzun zamandır tanıyorum."
"..."
"LAN SAÇMALAMA BEKLE DUR 155İ ARIYIM"
Gülmemek için kendimi zor tutmuştum. 155 ne alaka aptal Chuuya of sıçıcam şimdi şuraya. Ama 155i aramaması lazımdı bu yüzden elimi kaldırdım ve Chuuya'nın eline dokundum. O şaşkınlıkla telefonu bıraktı ve hemen dramaya bağladı.
"ŞİMDİ ÖLEMEZSİN DAZAİ DAHA SENİNLE DÖVÜŞMEDİK!"
"Chuuya..."
"Efendim Dazai."
"Benim yanağımdan öpüp bir küçük kız taklidi yapıcaksın ve öylece duracaksın... Görebiliyorum"
"SIÇMA DAZAİ- lan ya gerçekse ama sen hiçbir zaman yanılmadın."
"Chuuya bana inanmıyorsan çok geçmeden öleceğim ve mide öz sıvım ağzımdan çıkacak."
"OHA CİDDİ Mİ- BEKLE DAZAİ KURTARICIN OLUCAM. ÖLMEN UMRUMDA OLMAZ AMA KAHRAMAN DİYE ADIM ÇIKICAK OKULDA AHAHAYT"
Chuuya yanağıma doğru yaklaştı ve yumuşak bir öpücük bıraktı. Ardından benim kalkmama yardım etti.
"Oha ayaktasın bak ben sana yardım ettim Dazai bana borcun var artık ve bunu okulda yay popüler olucam bak gör."
"Son bir şey unutmadın mı Chuuya-"
Chuuya kendini hazırladı ilk önce öksürdü, saçlarını düzeltti ve dizlerini kırıp işaret parmağıyla beni göstererek.
"Ben Nakahara Chuuya seni kurtardım~"
Aynı bir lolita gibi söylemişti gülmeden ona bakıyordum sanırım fazla ciddi bakmıştım.
"GÜLMEN LAZIMDI LAN!!"
"Bu arada hepsi roldü Chuuya-"
"SENİ PİÇ KURUSU ŞİMDİ GERÇEKTEN SENİ BAYILTIP SOKAK KÖPEKLERİNE YEM EDİCEM"
Beni kovalamaya başladı ve ben de yine her zamanki gibi kaçmaya başladım. O sırada benim evime kadar koşmuştuk tamam tek sıkıntı şuydu ki Sushi salağı hepimizin evleri yakın olsun diye sokak sokak daire aldırmıştı. Yani Chuuya'nın kaldığı ev de tam karşımızdaydı. Soluk soluğa kaldım ve durdum.
"Tamam yeter bu kadar yoruldum Chuuya hadi bir kez daha beni affetttt bak hem köpek bile bakıyorum ben."
"Hadi lan ordan Dazai sen köpek bakar mısın?"
"Evet hatta ara sokakta ama hava kararmaya başladığı için gösteremem eğer beni bırakıp eve dönersen yarın sana onu gösteririm."
Chuuya uzun bir süre boyunca bu teklifi düşüncü elini çenesine koydu ve kararlı bir şekilde bana baktı.
"Tamam Dazai ama bu sözünü tutsan iyi edersin."
Diyerek sinirlice yanımdan uzaklaştı. O ve kısa boyu kendi evine gittiği sırada derin bir nefes alıp kendi daireme girip evime girdim. Kapıyı açtığım gibi odama girdim. Üstümü değiştirdim ardından telefonu açtım telefonu açar açmaz bir bildirim geldi...
--
--
Evet soukoku pek güzel yazamıyorum ama bu da bir tık eğlenceli oldu DİĞER BÖLÜMÜ ŞİMDİ YAZICAM SANIRIM AMA ÇOK ÜŞENDİM BANA DA BİRAZ MOLAAAA BİDE CHUUYA NE ZAMAN DAZAİ DESE ONUN SESİYLE OKUYORUM PSİKOLOG YARDIMI LAZIM MI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek kusurun, kusursuzsun | Shin Soukoku/Soukoku
RandomAçıklama ne yazsam bilmiyorum ama ful dalgasına yazılı bu kitap- Shin Soukoku/Soukoku için yazılmış bir kitap -AKUTAGAWA SENİ DOMUZ?!?! +Ölmek mi istiyorsun jinko?