*Hafta içini bitirdikten sonra bugün cumartesi günü hep okul okul olmaz*
atsushiamasushisiz: L
AN
D
A
Z
A
tuvalet.kağıdı: NE OLDU NE PLD
atsushiamasushisiz: SENCE BEN AKUTAGAWAYA AŞIK OLMUŞ MUYUMDUR
tuvalet.kağıdı: HADİ LAN ORDAN ÇOCUĞUN
SÜLALESİNİ BIRAKMIYORDUN
GEÇEN GÜN
atsushiamasushisiz: O GEÇEN GÜNDÜ ÇÜNKÜ BEN BU ÇOCUĞU NASIK TAVLARIM
tuvalet.kağıdı: Göt falan aç ne bileyim ben semeyim sen ukesin
tamam dur sövme-
şey yap dışarda durduğunuzda üşüdüm falan de belki ceketini falan verir
atsushiamasushisiz: TAMAM KOÇUM HADİ GÖRÜŞÜRÜZ CHU CHUYA SELAM SÖYLE
tuvalet.kağıdı: (chuuyayla olduğumuzu nerden biliyor lanb-)
*Atsushi'nin Gözünden*
Mumyaya yazdıktan sonra üstüme beyaz gömleğimi giydim ardından siyah kravatımı taktım. Klasik ben kombini ile dışarıya çıkmak için hazırdım. Dazai'nin söylediği taktiği deneyecektim hava her ne kadar 25 derece olsa bile... Ayakkabımı giydim ve kapıyı açtım. "Ben kaçtım." dedikten sonra kapıyı kapatıp merdivenlerden indim ardından apartmandan ayrıldım. Tamam şimdi ona mesaj atmicam çünkü götü havalara girer. YANİ BEN ONU BULUCAM. Etrafıma baktım ve iyice düşündüm. Nerde olabilir lan bu. Sokakta 2 tur attıktan sonra -aynı yerde- bulamadım diyip pes ettim ve ona mesaj attım. Mesajı özetlemem gerekirse nerdesin diye sordum niye napıcan dedi sonra ben de anan- şaka öyle merak ettim dedim. O da Ranpo'nun Tatlılarında olduğunu söyledi. Jet hızılıyla oraya ulaşmıştım. Soluk soluğa kaldıktan sonra hiç o kadar koşmamış gibi kendi nefesimi düzeltmeye çalıştım. 2 dakika sonra düzelince içeri girdim. Orada İŞTE BU BEE BULDUM ZA diye sevinerek öksürdüm.
"Akutagawa sen de mi burdaydınnn?~"
"Tesadüfe bak ya mesaj atmadan önce de buraya gelecektin sanki."
"Tabii yol üstündeyken bakıyım dedim."
"Tamam."
NEDEN BU KADAR SESSİZ OLMAK ZORUNDA YA ALICAM ŞÖYLE YERE YATI- Ardından Akutagawa elinde vanilya ve çilek aromalı dondurmalarla yanıma gelip dondurmayı bana uzattı. OUYSSS CİĞERİM BENİM YA NASIL BÖYLE DÜŞÜNCELİ.
"Ama kedilerin dondurma yiyemediğini duymuştum, ben mi yemeliyim?"
"DALGA GEÇME!"
"Tamam bağırma şurda dövülmek istemiyorsan."
"Şuna bak büyümüş beni dövücek."
"Başka ne yapmamı isterdin k-"
"A NE DİYORSUN SEN NELER DİYORSUN AKUTAGAWA?!?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek kusurun, kusursuzsun | Shin Soukoku/Soukoku
NezařaditelnéAçıklama ne yazsam bilmiyorum ama ful dalgasına yazılı bu kitap- Shin Soukoku/Soukoku için yazılmış bir kitap -AKUTAGAWA SENİ DOMUZ?!?! +Ölmek mi istiyorsun jinko?