21.rész

389 12 0
                                    

A nap folyamán filmet néztünk. Mivel a mai nappal megkezdődött a téli szünet, így nem kezdtük el tanulni. Az este elmentünk fürdödni. Jack-nek most sikerült vissza fogni magát. Fürdés után egyből elmentünk aludni. Szerda reggel van. Jack nem volt mellettem, de hallottam, hogy valaki nagyon nem bír csendbe lenni. Lassan kikelek az ágyból, halkan kimegyek meglesni, hogy mit csinál. Nem vett észre, így hátulról megölelem. Megfordul, mélyen a szemembe néz. Azok a gyönyörű zöld szemei. Rögtön szerelmes vagyok belé! Lehajol hozzám, és egy lágy puszit ad a számra.
- Mi jót csinálsz? - kérdem lassan elválva tőle, és a háta mögé pillantok.
- Neked reggelit! Foglalj helyett. - mondja egy mosoly keretében. Én is mosolygok, majd helyett foglalok. Pár perc múlva megterít nekem is meg magának is. Addig néztem, ahogy szenved, néha felmordult. Amikor kész lett, leült mellém.
- Hogy aludtál? - kérdi rám nézve.
- Nagyon jól! De ha mellettem ébredsz, még jobb a reggelem!
Egy mosolyt ereszt felém, én viszonzom. Reggelizés után elmentünk bevásárolni karácsonyra.
- Nálatok ünnepeljük meg a karácsonyt? - kérdi féloldalasan rám nézve, miközben vezet. Én is félig rápillantok.
- Felőlem. Ahol neked jól esik.
Az út nagy részét csendbe töltöttük. Megérkezve a boltba, külön váltunk. Én nagyjából tudom, hogy mit szeretnék a többieknek adni, de azt, hogy Jack-nek mit adjak, azt nem tudom. Megbeszéltük, hogy 1,5 órát kap mindenki arra, hogy bevásároljon. Mindenkinek az ajándéka benne volt a kosaramba, majd eszembe jutott, hogy Jack-nek egy doboz óvszert fogok venni. Anyámék nem tudnak, hogy mi folyik amikor mi kettesbe vagyunk, de most talán. Na jó! Ezt majd külön fogom neki oda adni. Vettem még csomagoló papírt is, mert tudom, hogy otthon nincs. Jack-nek még mindig nem tudom, hogy mit vegyek. Végül arra jutottam, hogy veszek neki valamilyen focis dolgot, hátha örül neki. Így hát vettem neki egy újságot, és mellé pár matricát.
A találkozót Jack kocsijánál beszéltük meg. Én majdnem kifutottam az időből, de szerencsére sikerült oda érnem. Ő már várt rám egy mosollyal.
- Mióta vársz itt? - kérdem én is mosolyogva. A cuccot közbe berakom a csomagtartóba.
- Nem olyan régóta. Pár perce talán, nem tudom pontosan. - mondja hátulról megölelve. Lassan megfordulok. Ő csak mosolyog, és egyre közelebb hajol hozzám. Egy apró puszit ad a számra.
- Na menjünk haza, mert be akarom csomagolni az ajándékokat! - mondom elhúzódva tőle. Ő benne van az ötletbe. Először mentünk Jack-hez, ő kirakta az én ajándékomat, majd mentünk hozzám. Amikor megérkezünk Jack bement a konyhába anyáékkal beszélgetni. Én addig gyorsan becsomagoltam az ő ajándékát, és elrejtettem anyámék szobájába. Lassan én is kimegyek a szüleimhez, és Jack-hez. Ők csak mosolyogtak rám, mintha tudnák, hogy mi folyik Jack-nél. Apa egyszer csak felszólal.
- Szűz vagy még? - kérdi nevetve.
- Igen! Szűz vagyok még! Miért? - kérdem én is nevetve.
- Nem tudom! Annyira mosolyogtok egymásra, és ránk, mintha egy olyan hírt akarnátok közölni..
- Nyugi! Nem vagyok terhes! - mondom közbe szólva.
- Na azért! - mondja anyám.
- Majd jövőre! - mondom egy perverz mosoly keretében Jack-re pillantva. Ő neki csak ragyogtak a szemei.
- Na menjetek! - mondja anyám egy mosoly keretében. Bemegyünk a szobámba. Közösen becsomagoltuk az ajándékokat.
- Az enyém? - kérdi oda bújva hozzám amikor befejeztük.
- A tiéd már kész! Eldugtam, ameddig te kint voltál.
- Haza kéne mennem, hogy a tiédet is becsomagoljam. Jó?
- Jóóó... - mondom kissé elhúzva, de közben mosolyogva. Mostanában nem is nagyon gondolok Jessica-ra. Jack kivezetett a sötétségből, amiért hálás vagyok neki. Örülhetek, hogy van egy ilyen jó barátom, nyilván Jessica után. De mivel ő már nincs, így Jack az első. Szerencsére Elenával is kezd alakulni köztünk a barátság, így lehet, hogy ő veszi át Jessica helyét. Egész délután ezen gondolkoztam, és észre se vettem, hogy Jack megérkezett.

A tesi tanárral [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now