18.rész (+18)

1K 12 0
                                    

Tanulás után elmentünk fürödni. Most kivételesen együtt fürödtünk. Félig öltöztem már előtte amikor el volt törve a kezem, de az más volt. Eleinte takargattam magam, ahogy Jack is. Nagyon lassan oldódott ő is és én is. Amikor már csak egy törölköző van rajtunk, Jack megszólal.
- Ööö... Lehet, hogy kiskorod óta ismerlek. De ennek biztos most jött el az ideje? - kérdi félve.
- Nagyon jó kérdés. Én bízok benned, és tudom, hogy te is. De szerintem igen. Már jó ideje együtt vagyunk, és elég jól ismerjük egymást. És amúgy is! Láttál már úgy is!
- De az kiskorodba volt. Azóta megváltoztál. - mutatott végig a testemen. Mélyen a szemébe nézek.
- Tudod mit? Leszarom! - ezzel a lendülettel ledobom a törölközőt. Ránézek Jack-re, aki meglepődő arccal figyelt engem. Egy picit közelebb lépett, majd mind a két kezét végig vezette az alakomon.
- Most te jössz! - mondom szemtelenül. Nem nagyon örült, de ő is levette a törölközőt. Látom, hogy a szerszáma elkezdett egy kicsit ágaskodni. Megfogom a kezeit és a mellemre rakom.
- És fürödni mikor fogunk? - kérdi megszakítva, és a kezét kikapja a kezeim szorításából.
- Hát jó! - szépen bele állok a zuhanyzóba, majd ő is. Elkezdük a vizet engedni magunkra. Elő veszem a tusfürdőt, majd oda nyomom Jack kezébe, aki csak csodálkozik.
- Azt akarom, hogy te fürdetnél meg, mert te biztos jobban csinálod. - csak ennyit mondok neki. Ő kinyitja a tusfürdős dobozt, majd nyom a kezébe egy kicsit.
- Bocsi, hogy kérdezősködök, de rég voltam már nővel. De biztos hogy akarod? - kérdi félve.
- Persze, hogy akarom! - mondom, amire ő össze dörzsöli a kezét, és elkezd bekenni. Szépen mindenem körbe keni. Picit lenézek, és látom, hogy megint kezd neki ágaskodni. Ezt úgy tudom fokozni még neki, hogy megölelem, és egy hosszú csókot adok. Nem mond semmit, csak átölel, és vissza csókol. Vagy két percig így voltunk. Lemostam magam vízzel, majd felöltözök. Jack is gyorsan megfürdik, majd ő is felöltözik. Kimegyünk a szobájába, és befekszünk az ágyba egymással szembe.
- Ez most jó volt. - mondja Jack.
- Örülök neki, hogy tetszett. - mondom egy perverz mosollyal, aminek nem tud ellenállni. Így magához húz és lágyan megcsókol. Jól esik most a csókja. Lassan elvál, rám néz.
- Figyelj! Tudom, hogy ez volt az első alkalom, de nem bírom tovább. - ahogy kimondja, a mellemhez nyúl, de mielőtt megfogná a szemeivel engedélyt kér. Én egy aprót bólintok. Nem tiltom el tőle, mert nem akarom őt emiatt elveszíteni.
Ahogy megadtam rá az engedélyt, lassan bele markol. Még párszor markol rajta, majd lassan benyúl a pólóm alá. A kezét lassan letolom, mert erre már nem kapott engedélyt. Rám is nézett, hogy miért nem engedem.
- Miért nem engeded? - néz rám cukin.
- Mert én csak a pólón keresztül engedtem meg, nem a póló alatt.
Közelebb bújok hozzá. Ő erősen megölelt. Ránézek, ő közelebb hajolt és megcsókol. Nem sok telt, hogy bealadjunk. Kedd reggel van, így nem tudtunk most sokáig aludni. Ahogy felkeltem egy darabig néztem Jack-et, ahogy alszik. Aztán rájövök, hogy nincs annyira sok időnk, ha még mást is akarna csinálni, így hát felkeltettem. Felkelt, feláll és elkezd felöltözni. Én is követem a példáját. A tegnap este után nem tarkargatom magam. Jack meg is lepődik. Éppen a pizsama felsőm veszem le amikor megérzem Jack meleg kezét az oldalamon. Elkezdi simogatni. Amire leveszem meglátom, hogy rajta sincs felső. Rám mosolyog, én is rá. Egy jó nagy ölelést adok neki. Direkt kínzom egy kicsit, hogy estére teljesen ki legyen készülve. Gyorsan észbe kaptunk és elkezdtünk készülődni. Amikor készen voltunk, bepattanunk a kocsiba és elindulunk a suliba. Mielőtt még kiszálnánk, Jack egy jó nagy csókot ad a számra.
- Este megint nálam? - kérdi egy aprót mosolyogva. Tudom, hogy mit akar.
- Persze! Ha anyám enged!
Ezzel a mondattal kiszállok a kocsiból és bementem a suliba.

A tesi tanárral [BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora