Jack-hez érve lepakoljuk a cuccunkat, és elmegyünk enni. Vacsorázás közben ránézek Jack-re.
- És azt, amit mondtál, az első csókot. - mondom két falat közt. - Azt mikor akartad elmondani?
- Nem tudom. Várni akartam még ezzel, és csoda, hogy nem emlékszel rá. Bár mondom, hogy lehet, hogy azért, mert bemagoltad, de ez így történt. A szüleid nem tudnak róla, eddig te se tudtál. Azóta várom azt, hogy együtt legyünk.
Még egy picit beszélgettünk, aztán elmentünk fürödni. Várok még egy pár percet a szobába, hogy biztosra menjek. Mivel együtt fürödtünk, így nem volt időm a fürdőben gondolkodni. Így már belekezdtünk a fürdésbe. Jack-nek még mindig kikerekedik a szeme amikor meglát semmi nélkül. Fürdés után csak egy törölközőt veszünk fel mind a ketten, de hogy minek, azt még mi se tudjuk. Bemegyünk a szobába, és heves csókcsatába kezdünk. Szépen a törölközőt ledobjuk magunkról. Lassan bedönt az ágyba, és tovább csókol. Az egyik keze felfedező útra idult, a másikkal pedig a fejem felett támasztja meg magát. Amikor a mellemhez ér, akkor rámarkol. Párszor meggyűri, majd halad lefele. A keze lassú volt, de mégis jól esik, ahogy simogat. Amikor az ágyékomhoz ér rám pillant. Én egy aprót pillantok, hogy mehet. Ő lassan belém vezeti az egyik ujját. A csókunkba muszáj volt bele nyögnöm, mert annyira jól esett. Egy pillanatra rám néz egy mosoly keretében, aztán lehajol az ágyékomhoz. Eleinte csak puszilgatja, aztán hirtelen belenyal. Én megmarkolom a takarót, és veszek egy jó nagy sóhajt.
- Mi az? Tán jól esik? - néz fel rám.
- Ne dumálj! Csináld! - mondom egy mosoly keretében. Ő vissza hajol, és folytatja. Én továbbra is nagyokat sóhajtok, és markolgatom a takarót.
- Figyelj! Elővehetem a gumit? - kérdi felém hajolva. Egy aprót bólintok, ő lehajol hozzám, és megpuszil. Feláll, a fiókból kiveszi az óvszert, kibontja, és lassan felhúzza az ágaskodó szerszámára.
- Mehet? - kérdezi amikor vissza térdepel felém.
- Mondom! Ne dumálj! Csináld! - mondom mosolyogva. Egyből viszonza. A derekam mellett megtámaszkodik, és lassan belém rakja. Egy aprót nyögök. Szép fokozatosan tolja belém, hogy szokjam meg. Egy kicsit fájt, de próbálom megszokni.
- Ha fáj szólj, és akkor abba hagyjuk, majd folytatjuk. - mondja mosolyogva.
- Mindjárt hozzá szokom. Kezdek már hozzá szokni, már nem fáj annyira.
- Szóval mozoghatok? - kérdi félve, de én csak egy aprót bólintok. Elkezdett mozogni bennem. Egyre hangosabban nyögtem, jelezve, hogy élvezem. Néha bele markolt a mellembe, hogy ő is érezze a gyönyört. Amikor majdnem elmentem, párszor lökött rajtam jó nagyokat. Az egész testem megfeszül. Rá pillantok, és látom, hogy neki is meg volt. Az óvszert szépen leszedi a szerszámáról, kidobja. Felvesszük a fehérneműt, és befekszünk az ágyba.
- Ez most jól esett! - szólal meg rám pillanatva egy mosoly keretében.
- Én is élveztem! Olyannal akartam elveszíteni, akit tényleg szeretek, és téged nagyon szeretlek! - nézek rá egy mosoly keretében. Bebújunk a takaró alá, és várjuk, hogy éjfél legyen. Rá pillantok az órára. Már 11 óra, szóval egy órát kell még kibírnunk. Addig beszélgettünk mindenféléről. Éjfél előtt 10 perccel szépen elő készültünk az újévre. Szóval pezsgős poharakat, meg pezsgőt raktunk ki az asztalra.
- Jól áll a sportmelltartó! - mondja egy perverz mosoly keretében.
- Köszi! - mondom viszonozva a mosolyát. - 1 perc!
Az órámat a telefonomon kikészítem, hogy mikor lesz éjfél. Hangosan vissza számoltunk, Jack közben kibontja a pezsgőt. Egymásra mosolygunk, és megcsókoljuk egymást. A keze a derekamra csúszik, és szorosan magához ölel. A pezsgőt kitöltötte Jack mind a két pohárba, koccintuttunk, és elkezdük kortyolgatni. A pezsgős üveg fele elfogyott, amire rájöttünk, hogy aludni is kéne, mert már hétfőn suli. Írtam még pár barátnőmnek, majd felvettem Jack egyik pólóját, majd befekszek Jack mellé. Nem kellett sok, hogy elnyomjon az állom. Reggel arra keltem, hogy valaki simogat. Kinyitom a szemem, és Jack-kel találom szembe magam.
STAI LEGGENDO
A tesi tanárral [BEFEJEZETT]
Storie d'amoreÚj év, új lehetőség meg ismerni új embereket. Heló! Sophia vagyok, 17 éves. Amerikában élek a szüleimmel és az egyetlen lány testvérremmel. A kapcsolatunk mondhatni elég jól kijön mindenkivel. Ebben az évben kaptunk egy új tesi tanárt. Viszonylag fi...