A suli most egy kicsit lassabban telt, mint eddig. Jessica se volt, akinek elmondhattam volna, hogy mi tötént tegnap este. A tanárok közül is csak Jack az, akiben megbízok, és egy ilyet simán elmondanék neki. Ma az utólsó óránk tesi volt. Nem tudom, hogy most Jack hogy fog bánni velem, mert tudom, hogy amikor egy nővel van együtt, és eljutnak arra a szintre, mint most mi. Akkor őt nem lehet leállítani. Max, ha szakítanak. Szóval igen! Lemegyek az öltözőbe, Jack a szertárba van, így elkerültük egymást. Ahogy átöltöztem, kimegyek a szertárba. Nem volt senki a folyosón, se a szertárba. Ahogy Jack meglát, elmosolyodik.
- Szia! - mondja egy mosoly keretében.
- Szia! - mondom én is mosolyogva. Jack lassan végig néz rajtam.
- Kérlek! - nyújtja a kezét, hogy meg akarja fogni a mellem.
- Inkább most ne! Suliba vagyunk, és már tényleg az állásoddal játszol. Max otthon. Jó?
- Jó! - mondja szomorú hangon. Mielőtt kimennék a folyosóra megölelem Jack-et, és adok neki egy puszit. Elvállok tőle, majd kimegyek.
- Na mi újság Jack-kel? - kérdi Elena.
- Húúú.. Hát sok minden történt azóta, amióta beszéltünk róla. - mondom kicsit halkan. - Bocsi, hogy halkan beszélek, de épp bent van a szertárba.
- Nem baj! Na mesélj! Meg volt már?- kérdi Elena egy perverz mosollyal.
- Nem teljesen! - ahogy kimondom, rám néz meglepődve. - Tegnap este együtt fürödtünk. És megengedtem neki, hogy letapizzon. De én nem nyúltam hozzá! - mondom mielőtt még bármit is reagálna, amit az előbb mondtam.
- És csak ennyi? - kérdi szomorúan.
- Miért? Mire számítottál?
- Nem tudom.
- Nem fogunk még lefeküdni. Szóval még nem lehetsz keresztanya.
Itt Elena egy szomorú fejet vág. Én még várni szeretnék. Nem szeretnék még lefeküdni senkivel. Ez is egy új dolog, hogy már együtt fürödtünk. Annyit beszélgettünk, hogy becsengettek. Bemegyünk a terembe. Jack szélesen mosolyog rám. Látom rajta a minimális szenvedést az arcán. Tudom, hogy a tegnap estét nagyon élvezte, de a mait jobban fogja. Tesi után egyből mentem öltözni, hogy Jack ne várjon sokat rám. Ahogy kiérek a kapun, megpillantom Jack-et. Odaérve hozzá megölelem. Beülünk a kocsiba. Egy jó nagy puszit adok neki. Elindulunk hozzá, gondolom én.
- Hívd fel anyádat, hogy ma is jöhetsz-e hozzám. - mondja Jack féloldalasan nézve.
- Oké! - ezzel a lendülettel előveszem a telom, és felhívom anyámat. Mondtam neki, hogy mit szeretnék. Ugyan azt mondta, mint tegnap. Tehát menjek haza a cuccomért, és mehetek hozzá. Ezt elmondtam Jack-nek is.
- Na és este mit fogunk csinálni? - kérdi Jack, amikor megérkezünk hozzám. Össze szedem a cuccom.
- Majd meglátod! Terveim vannak! - mondom egy mosoly keretében.
- De ahh.. Mond már el! - mondja, ahogy átkarolja a derekam.
- Nem! Titok! Aminek nagyon örülni fogsz. - egy nagy puszit adok neki. Elvállok nagy nehezen a karjaitól, majd folytatom a pakolást. Ahogy össze pakoltam, kimegyünk a kocsihoz, és elindultunk Jack-hez. Jack egész úton zaklatott, hogy mit akarok csinálni este. Meg egyfolytában a tegnapi estéről beszélt, hogy milyen jó volt. Megérkezve hozzá egyből bemegyünk a házba. Lerakjuk a cuccunkat. Heves csók csatába kezdtünk. Ő elkezdte a pólómat levenni, de próbálom leállítani.
- A ruhám még maradjon! - mondom halkan. Egy aprót bólint, majd folytatja a csókolózást. Amikor már teljesen átszellemültem, így átadtam neki magam. Ezt úgy tudadtam vele, hogy a felsőjét kezdtem leszedni róla. Ő vette a lapot, és ő is elkezdte levenni rólam a pólót.
- Annyira bírom amikor rajtad sportmelltartó van! - mondja kicsit lihegve. Rajtam már csak a sportmelltartó van és egy bugyi. Rajta már csak egy boxer. Lassan végig simít a testemen. Nagyon élvezem, és látom rajta, hogy ő is. Lassan felülök, és lehúzom róla a nadrágot. A szerszáma már kezd ágaskodni. Elkezdem a kezem segítségével játszadozni vele. Egy aprót pillantok az arcára és látom, hogy élvezi!A következő rész az december 22-éval fog tovább menni, mert az idő érzékem elveszett a sztori írásával. Ezért mindenkitől bocsánatot kérek!
YOU ARE READING
A tesi tanárral [BEFEJEZETT]
RomanceÚj év, új lehetőség meg ismerni új embereket. Heló! Sophia vagyok, 17 éves. Amerikában élek a szüleimmel és az egyetlen lány testvérremmel. A kapcsolatunk mondhatni elég jól kijön mindenkivel. Ebben az évben kaptunk egy új tesi tanárt. Viszonylag fi...