O AN!?

394 12 0
                                    

Ayaz'ın ağzından

Uçaktan indikten sonra bizimkilere sürpriz olsun diye araba da kiralamadım, takside çağırmadım..
Havaalanında araç gelsin diye beklerlerken karşılaştıkları volkswagen karavanla önce şaşırsalar da sonra mutluluktan havaya uçtular. İzmirden Bodruma karavan sürme keyfi de bana kaldı çünkü direksiyondan kaynaklanan yer sıkıntısı bizim oğlanları mutlu etmemisti :)
Bodrumda yer ayırttığım hotele yerlestik fakat bi okuldan rezervasyon yaptırılmış tam buna isyan edicekken Anjelic gelip beni çekiştirerek bir şeyler anlatmaya başladı. Odalarımıza yerlestikten sonra onlar yorgun olduklarını vurgularken benim ciğerlerimse memleket havası için çırpınıyordu. Bende biraz dolaşıp hava almak enazından Türkçe diyaloglar duymak istiyordum.
Havuzz..
İlayna, Eren'in kucağındayken göz göze gelmemiz hic iyi olmamıştı. Bu ne bana ne de ruh sağlığıma iyi gelicekti. Eren'in havuza atlamasıyla ordan koşarak uzaklaştım. Kız gibi koştum ve gözlerim yanıyordu. Mutlulardı.!?

************************

İlayna'nın ağzından

"Hayatım kızdın mı ya?"

"Ordan bakınca gercekten keyfim var gibi mi duruyor Eren! Ben yukarıya çıkıp bi duş alıcam eğlenmenize bakın."

Hepsi tepkime iri gözlerle bakarken ortamda az önceki kahkahadan eser yoktu. Bunu benim icin son zamanlarda zorlastıran onlardı ve biraz keyifleri kacsa o kadar da sorun olmazdı. Telefonumla gözlügümü alıp ilerliycekken Eren'in bana dogru ilerledigini fark ettim ve arkamdan geleceğine hic süphem yoktu ancak artık boğuluyordum. Arkamı dönmeli ve soğukkanlı bir tavırla ondan simdilikte olsa kurtulmalıydım.

"Nereye?"

"Seninle yukarı çı-.."

"Eren beni biraz yalnız bırakır mısın? Bu konuda oldukca ciddiyim suan huyuma giderek beni yumusatmaya calısacağın bir ruh halinde degilim ters tepmemesi icin burda kalman daha iyi olcak.!"

Ne Eren cevap verebilmisti ne de digerleri tek kelime edebilmisti. Eminim ki suan hepsi cok büyük bir tepki verdiğimi, sacmaladıgımı düsünüyordur. Fakat bu kez durum ciddi ben Ayaz'ı gördügüme eminim.

Saclarımı kurutup, giyindiğim gibi odadan fırladım. Duşla zaman kaybedemezdim. Resepsiyona inip kendinden emin bir sekilde sordum:
"Ayaz Adalı'nın oda numarası kaçtı acaba?"
"524 - 525 - 526 - 527 Ayaz Bey'in adına ancak kendisi hangi odada bir fikrim yok."

"Peki. Tesekkürler."

DELİRMEMİŞTİM. AYAZ BURDAYDI. YEHUU??

524 numaralı odayla baslıycaktım. Zaman kaybedemezdim.
Tam odanın olduğu kata geldiğimde 526dan cıkan bir kız gördüm. 526 da Ayaz'ın adına olduğuna göre ona sorabilirdim.

"Bakar mısınız?"

"Heyy!"

"What!?"

Yurt dısından gelen adamın yabancı bir kızla burada olması normaldi sanırım.

Anjelic ve İlayna arasında ki konusmalar İngilizcedir..

"Merhaba. Ben Ayaz'ı sorucaktım kendisi hangi odada kalıyor acaba?"

"Ayaz? Siz arkadası mısınız?"

Ya sabır ya sanane bee!

"Ah, evet. Malum yurt dısındayken görüsemedik. Aşağıda görünce bi ugramak istedim."

"Güzel. Odadadır umarım bi bakalım."

527'ye dogru ilerliyordu. Odaya yaklastıkca kalbim yerini yadırgıyordu. Önce kızın girmesini bekledim.Sonucta orada olmayadabilirdi.

"Ayaaz? Hayatımm burada mısın?"

HAYATIM mı dedi o az önce.! Tabii ya bunu nicin düsünememistim. Ben baskasıyla cıkıyorken o niye benim yasımı tutsun ki dimi? Şuan koşarak kacma istegimi bastıramıyordum ve koridorun basına dogru hızla kosmaya basladım..

Multi: Ayaz

LİSEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin