İlayna'nın çıkışı, sözleri, Eren'in onun peşinden gidişi..
Beni tamamen dağıtmıştı. Karşımda ki adamla, komik ama İlayna'nın abisiyle karşılaştığımızı bile hatırlamıyorken niye böyle bir şey yaptığını tahmin bile edemiyordum..
Sanırım sormadan da öğrenemiycektim.
A: İsim neydi?
U: Uğur.
İkimizde dağılmış vaziyette deri koltuklara yayılmıştık ama herif hala atarlı giderli konuşuyordu.
A: Lafı uzatmıycam senin benle alıp veremediğin ne?
U: Sen benden hesap mı soruyorsun lan!
A: Amk kardeşin az önce hepimizin belasını... Sen hala atarlanıyorsun anlatsana derdin ne?
U: Derdim mi? Bundan 3 yıl önce Esra vardı bilmem hatırlıyor musun? Ben burda ki işleri devraldığımda tanıştık Esrayla. Bir yıl konustuktan sonra hayatıma aldım ben onu, sevdim, sahiplendim.. Ama 6 ay çıktıktan sonra sen çıktın karşısına. Sevmedin bile onu eğer ona karşı bir şeyler hissetseydin belki derdim, belki hayırlısı böyleymiş.. Yine de ailem icin alıştım ben onun yokluğuna, sana bir şey yapmadım. Taa ki baban geçen ay ki ihale de karşıma çıkıp, binbir türlü hile hurdayla ihaleyi alana kadar. Hem senden intikamımı alıcaktım hem de babandan. Şimdi o, senin kullanıp attığın, benim ondan sonra kimseye dokunamadığım, kimseye bakamadığım kız yurt dışında niye? Hiç sordun mu lan kendine pezevengin oğlu!
İleriye gidiyordu ve benim de sabrımın bir sınırı vardı. Ayağa fırlayıp silahımı çektim. Ne yapıcağımı anlamış olucak ki o da aynı anda silahını çekti.
U: Tam da senden beklenen haraket. Babasının oğlu. Zorba, silaha güvenen, şerefsiz.
Silahı elimden atıp yumruğu suratının ortasına geçirdim. Kavga etmekten yorgun düşene kadar kavga ettik. Vurduk, kırdık.. Aslında şuan tek düşündüğüm İlayna'ydı ve Uğur da hem geçmişin acısını çekiyordu hem de İlayna'nın söylediği sözlerde gibiydi aklı. Şu an tek derdimiz fiziksel acı ile ruhsal acılarımızı dindirmekti. İkimizde odanın ortasında kaşı, dudağı patlamış olarak uzandık.
A: İlayna benim için önemli. Bunu senle beraber kendime de ilk itiraf edişim aslında. Esraya gelirsek.. O dediğini bir çok kıza yaptım fakat kardeşini öyle görmüyorum. Aslına bakarsan bu yüzden de ondan uzak duruyorum. Yaptıklarımı telafi edemem ya da babamın adına konusamam ama üzgünüm. Eğitimime yurt dışında devam ederim. Senden ve kardeşinden uzakta bir yerde. İstemeden de olsa hyatınızın içine etmişim zaten..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSEDE AŞK
Novela JuvenilLiseli olduğu halde hayat yüzünden erken olgunlaşmış odun ve psikopat bir adamın acı öyküsü... İhanet, dostluk, aile...