Hello selamat kembali!❤
Jangan lupa dikomen dan divote ya!💛🌻
.
.
.
.
(part sebelumnya)...Khao melepaskan dakapannya pada Win lalu berkata "Ibumu sakit Win"
Semua mereka sontak saking terkejutnya dengan ucapan Khao kecuali seseorang.
******
Bright yang tersontak tekejut akibat pernyataan yang dibuat oleh Khao,lalu pria tampan itu bangkit dari sujudnya.
"Mari kita kesana" ucap Bright.Khao dan Win terkejut.Tidak lupa Pod dan Luke yang tadi merasa aneh dengan tingkah Bright yang mulanya mula meminta maaf dan bersujud.Sekarang dia berjumpa langsung dengan mamanya Win.
"tidak usah repot-repot...saya bisa dihantar oleh teman saya"isyarat Win sambil menahan tahan tangisnya.Bright memandangkan Khao supaya menerangkan apa yang Win katakan barusan.
"Dia bilang...tidak usah repot..dia bisa pulang bersamaku..."terang Khao.Bright menautkan alisnya sambil memandang tajam ke arah mereka berdua.
"Tidak biarkan aku menemui ibumu dan meminta maaf padanya atas kesalahanku...Jangan menolak permintaanku...aku benar benar meminta maaf padamu dan ibumu" kata Bright sambil mengeluarkan air matanya dan melutut kembali pada Win.
Win memandang Bright dengan rasa serba bersalah dan dia yakin bahawa Bright benar-benar mengakui kesalahannya.Khao merangkul pundak Win lalu menganggukkan kepalanya menunjukkan tanda bahawa Win mesti memaafkan Bright.Win tersenyum dan memegang lengan Bright.
"Baiklah aku akan memaafkanmu dan ayuh kita ke rumah sakit sekarang" tuju Win pada Bright.
"Dia bilang bahawa dia sudah memaafkanmu dan mari kita kesana sekarang" terang Khao.Bright pun kembali tersenyum dan mengelap air matanya lalu mengambil kunci keretanya.Khao dan Pod tersenyum melihat kebaikan Win yang bisa memaafkan Bright walaupun pria itu pernah menculiknya.Kecuali Luke yang bersmirk seperti orang yang ingin menghancurkan kebahagian orang lain.
.
.
.
.
(setibanya di rumah sakit)
Mereka semua menggunakan kenderaan Bright untuk memecut laju ke rumah sakit dimana mamanya Win berada.Luke menggunakan motosikal berkuasa tinggi yang dibeli daddynya Bright untuknya.
*****
Mereka menuju ke ruangan bu Yangyi.Win mengalirkan air matanya sepanjang perjalanan dan sesekali dilap oleh Bright menggunakan jarinya dan itu membuatkan Khao dan Pod merasa pelik dengan tingkah Bright.
Setibanya mereka diruangan mamanya Win,Ibu Yangyi ternyata masih ditangini oleh doktor.Melihat perkara tersebut Win kembali menangis sepenuh hatinya dan berharap mamanya kuat melalui semua ini.
"Win harap mama kuat ma,Win udah pulang kok ma...ayo ma bangun...Win udah gak punya siapa siapa lagi di dunia ini selain mama hikss hikss.."ucap batin Win.
Bright yang menoleh kearah Win pun mengangkat Win supaya duduk di kerusi.
Setelah beberapa minit berlalu...
KAMU SEDANG MEMBACA
DIA MILIKKU (TAMAT)
Fiksi Penggemarbagaimana jikalau seseorang yang akan diperkerjakan dan tidak dapat bersuara untuk meminta bantuan? bagaimanakah nasib beliau? PENASARAN?...yuk baca❗❤ bacakan cerita penuh ya gais❤😄 bantu vote juga ya🐛❤ Warning:Slow Update