HAPPY READING KESAYANGAN!
*******************************
.
.
.
.
"DIMANA P'WIN?!"teriak Khao membuat seluruh hospital panik.Dengan pantas Khao menelfon Bright memberitahu kejadian tersebut.Dan tiba lama selepas itu,Bright,Pod,Gun dan Mike pun sampai ke tempat dimana kejadian berlaku.
"DIMANA WIN?!"Bright sangat marah.Dia memukul dinding dengan kuat dan Mike menahannya.
"Siapa orang terakhir yang melawatnya?"tanya Gun yang kini serius.
"Tadi ada P'Joss kesini dan aku ke pantry pengen buat kopi untuk P'Joss...setelah aku kembali kesini P'Win hilang...hiksss...hikssss...ak- aku ba- baru....hiksss...hikkss...."Khao dipeluk oleh sang pacar dengan erat.
"Sudah kuduga"percakapan Pod membuat semua memandang kearahnya aneh.
"SUDAHKU DUGA APA POD?!"Bright dengan amarah yang membuak buak menarik baju Pod dengan kasar.
"Aku sudah duga ini pasti akan Joss lakukan kerna Luke-"Pod menghentikan percakapannya.
Semua tertanya tanya ada apa dengan Luke dan Joss.Mereka memandang antara satu sama lain dan akhirnya semua memandang Pod kembali.
"Luke adalah orang yang selama ini Joss cinta tapi Joss tidak pernah mengatakannya"sambung Pod.
Semua mereka terkejut.Bright membesarkan matanya dan perlahan melepaskan genggaman baju Pod dari tangannya.
Dia tidak percaya bahawa orang yang selama ini dia percaya kini menipunya.
"WINNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!"teriak Bright
************************************
BRAAKKK!!!
Bunyi dentuman pintu yang tertutup membuat seorang pria imut yang sedang asyik terkejut.
"akh..maafkan P....P tidak memarahimu justru AKU MEMARAHI LUKE DAN BRIGHT!"kata Joss dengan tiba tiba.
"Ke...ke napa~?"tanya Win dengan bergetar.
"hahahahahhh kenapa suaramu bergetar?...apa kau takut aku membunuhmu atau Bright?Jangan khawatir aku tidak berdendam tapi......akh...aku...aku mencintai Luke dan memendam perasaanku selama bertahun tahun....tetapi apakan daya apabila si BRIGHT mengarahkan ku untuk membunuh Luke.....adakah cintaku akan sampai disini saja nong?...adakah orang masih mencintaiku?..."tanya Joss dengan sayu sambil meratap gambar Luke yang penuh diisi dikamar Joss.
Gambar tersebut banyak dan pelbagai seperti muka dizoom,dicoret love,kata kata cinta dan ada juga gambar bodynya Luke tanpa baju.
"Joss bukan sekadar cinta,tapi juga terlalu obses pada pria itu"kata Win dalam hati.
TLEKK Joss memetik jarinya melihat Win yang termenung.
"Eh!....maap...jadi kalo menurut Win...P pasti kok dapat pacar yang sempurna,baik dan bisa lebih dari yang P harapkan...tapi yah cuman nunggu P membuka hatimu untuk mereka"sahut Win membuat hati Joss luluh dan kembali berbunga.
"Ciya.....manis omongan lu nong....mau gak jadi pacar P?"tanya Joss dengan nada bercanda.
Win terkaku dan diam.Matanya membesar dan bergetar.
KAMU SEDANG MEMBACA
DIA MILIKKU (TAMAT)
Fanfictiebagaimana jikalau seseorang yang akan diperkerjakan dan tidak dapat bersuara untuk meminta bantuan? bagaimanakah nasib beliau? PENASARAN?...yuk baca❗❤ bacakan cerita penuh ya gais❤😄 bantu vote juga ya🐛❤ Warning:Slow Update