»Další dny, další závody«

148 10 0
                                    

Opět pohled Amelie:

„Clemente, co to jedou dneska za závod?" zeptám se po snídani, když se oblékám do teplého oblečení.

„Stíhací závody."

„Ehhh a to je co?"

„Prvních šedesát lidí ze sprintů pojede v těch rozestupech, jaké měli ve s-"

„Jo už vím. Díky za oživení paměti. Měl by ses taky začít oblékat. Za chvíli jdeme a mě už je vedro."

„Fajn."

Brácha se obleče a jdeme na stadion. Já si ještě fotím okolní krajinu, která je opravdu nádherná.

Na stadionu si vybereme tentokrát místo u tratě. No změna je život.

***

Přidáváme se k hromadnému pokřikování Pojď Pojď a Jeď Jeď na naše reprezentantky.

Jestli to bylo povzbuzováním naší velké a početné skupinky nikdo neví, ale Julia Simon dojela stříbrná a tak tady panuje taková úžasná nálada. Všichni se objímají, dělají si památné fotky a my nejsme výjimkou.

***

Po obědě nám přijdou e-maily, kam pojedeme a jestli vůbec.

,,Dnes večer musím odjet do Alta Badi," řekne Clement, když to dočte.

,,Takže zítra-"

,,Takže zítra si to budeš muset užít sama."

,,Ne ne ne! To není možný!!!" vykřiknu, ale kvůli něčemu úplně jinému.

,,Co?"

,,Jedu do Francie na Super obří slalom!!!!"

,,Gratuluji. To je úžasný!"

,,Asi budu muset jet vlakem. Nebo autobusem. Musím to naplánovat."

,,Pomůžu ti. Asi nejlepší bude, když pojedeš brzo ráno."

,,To mě taky napadlo. Ty vogo já jsem tak šťastná!!! A navíc pojedu i do Lienzu!"

,,To je úžasný!"

,,Já vím!!!"

Obejmeme se. Úplně z nás musí vyzařovat štěstí, které cítíme. Ale mě přece jen trochu mrzí, že brácha jede do Itálie.

***

Na závod mužů jdeme ale již zpět na tribunu.

Už od začátku to vypadá skvěle pro naše barvy. Po první střelbě sice vede Rus Eduard Latypov, ale hned za ním jedou Quentin Fillon Maillet a Émilien. Po druhé střelbě se stav nezmění, jen Émilien už dotahuje Latypova a na dalším mezičase už je skoro čtyři sekundy před ním. Pak ale udělá dvě chyby a vedení se ujme Quentin Fillon Maillet, který se tam drží až do konce a za hlasitého povzbuzování tribun dojede s vlajkou do cíle.

***

Večer mi přijde zpráva od Émiliena.

Čau kámoško. Jdeš ven? É.

Lyžařka a biatlonista // JacquelinKde žijí příběhy. Začni objevovat