Sevgi ne demek?
İnsan oğlu gerçekten sevginin ne olduğunu bilmiyor mu acaba, sevginin nasıl bir his olduğunu biliyor mu yada yaşamadan da sevginin ne olduğunu anlar mı acaba.
Bence ne bilir ne de anlar çünkü artık eski sevdalar kalmamış bu hayatta.
Kaldıysa da nadir...
Ey aşk
Sevginin tanımını galiba ben yapa bilirim çünkü Leylama mecnun olduğumu düşünüyorum, nasıl diye sorarsan
Sana yazdığım saate bak 5:27 uyumadım, daha doğrusu uyku girmiyor gözüme, uykusuzluk aşkın kanıtı değil mi sence ,
İçimde bir kor ateş yanarken nasıl uyuya bilirim , seviyorum hemde çok mahsumca, seviyorum Hemde çocukça, biliyormussun her zaman olgunlaştığı mı hissediyordum, çevremdekiler de beni olgun görüyorlardı ama sonra nolduysa içime bir aşk ateşi düştü işte herşey ozaman başladı, meğer içimde bir çocuk varmış. Çocukça seviyorum Leyla'mı...
Ey aşk
Hani dedim ya eski sevdalar kalmamış diye,
Artık ne mecnunlar gerçek mecnun nede Leylalar gerçek leyla. Sevdayı oyuncak ettiler ellerinde sevdanın adını kirlettiler. Seven insan sevdiğine ihanet edermi, gönül yarasına kıyarmı, yada kalbi kırılmasın diye bir tek kötü kelam edermi hiç?
Malesef ediyormuş hemde öyle bir ediyor ki ne seven kalıyor ne de sevilen, ne de ortada aşk kalıyor...
Off! Cidden bilmiyorum acaba biz mi bir hata ettik, sevmekte kusur mu ettik yada sevgiyi hak etmeyenlere mi verdik, her ihtimal ola bilir, ama bir ihtimal gerçek ki
Kime çok değer verirsen onu kaybedersin bu hayatta ben bunu anladım...
Ey aşk
Neşet Ertaş'ın da dediği gibi "ne zaman aşk biterse o zaman yorulur insan eğer ben ölürsem Neşet yoruldu desinler"
İşte benim de durumum Neşet Ertaş'ın söylediği sözden ibaret, yoruldum ben. Benim içimdeki aşkı bitirdiler aşka dair hiç bir güvenim kalmadı artık. Artık aşka falan da inanmam, içimde aşk ateşime dair sadece kıvılcımları kaldı, eğer o ateş sönerse birdaha asla yanmaz...
Ama eminim o ateşi de söndürürler.Ben mahsumca sevmekten başka ne yaptım ki bunca şey yaşıyorum, deli gibi bağlanmaktan başka ne yaptım ki, aşkıma sahiplenmekten başka ne yaptım.
Ama suç bende, benim suçum;
Mahsumca sevmek
Deli gibi bağlanmak
Aşkıma sahiplenmek
Bunlar benim en büyük suçum en büyük...EY AŞK
Senmisin, gönülleri yakıp kavuran.
Senmisin, uykuları kaçıran.
Senmisin, gören gözleri kör eden.
Senmisin, göz yaşlarını sele çeviren.
Senmisin, Ferhat'a dağları deldiren.
Senmisin, Kays'ı Mecnun'a çeviren.
Senmisin, aşıkları acılar ile yaşatan.
EY AŞK! SEN KİMSİN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN DİLİ
Romancebu hikâyeyi oluşturma amacım başlıkta da yazdığı gibi sizinle aşkın diliyle konuşup ve aşkın en güzel tarifini sizinle kendi şiirlerim, sözlerim ve makalelerim ile paylaşmak istiyorum. Aşkın insana neler öğrettiğini neler kaybettiğini bu yazdığım...