EY SEVGİLİ...

55 14 3
                                    

Ey sevgili
Hani dünyayı ısıtan ve dünyaya aydınlık olan  o güneş var ya işte sende benim karanlık dünyama aydınlık olan güneştin
Sen geldin dünyam ısındı dünyam aydınlık oldu karanlıklar çökmüştü dünyama aydınlık oldun ama sen gidince o dünyam karanlıkta kaldı, bir daha da hiç aydınlanmadı. Artık gelsende aydınlanmaz dünyam. Çünkü artık bir kere darılmıştı  güneşe...
Ey sevgili
Hani kaysı mecnuna çeviren ve onu çöllerde yalnız bırakan aşkı var ya acaba düşünüyorum da o aşk hak etmişmiydi bunca fedakarlığı.
Yada Ferhatın aşkı için dağları deldiği zaman o aşk için değmişmidir acaba.
Bana kalırsa aşk için değer ama hak edene...
Ey sevgili
sen benim için  bir umuttun sen hayatıma girdin ben o zaman mecnunun dert ortağı oldum ferhata yoldaş oldum, senin bir kelamın dünya mallarına bedel oldu içimde, güzel bir sözün gönlüme ilaç oldu, senin bir bakışın hayatıma umut oldu, hele birde o gülüşün işte o gülüşün beni sarhoş etti.
İşte ben seni böyle sevdim ama sevgime karşı bir beklenti içinde olmadım karşılık beklemeden sevdim seni ama sen sevildikçe benden uzaklaştın, sen sevildikçe benden koptun, sen sevildikçe beni unuttun gönlün başka arayışlar içine girdi. gönlünde ki aşkı başka aşklara değiştin...

AŞKIN DİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin