GÖNÜL YARAM💔

50 11 2
                                    

Gönül yaram
Dinlediğim her şarkı benim için anlam kazanıyor, o besteleri ben ve senin için yazmışlar gibi ve her dinlediğim de eskiler aklıma gelir eskiden çok güzel günlerimiz vardı. Hani hep her gece uyumadan  "seni seviyorum" mesajları atardık nereye gitti o geceler yada kim elimizden aldı o geceleri. Mutluluk ile girdiğim yatağa şimdi senin acın ile  giriyorum. Benim içimde açtığın yara her gece kanıyor ve bir türlü kabuk tutmuyor...
Gönül Yaram
Hatırlarmısın seninle ne güzel evlilik hayalî kurmuştuk ne güzel di be ama sana bir şey söylüyeyim mi,
Adı üstünde HAYAL maalesef ki gerçekten hayal oldu, hayali bile güzeldi.
Belki sen beni unutmuşsundur eminin hiç bile yaşanmamış gibi hayatına devam ediyorsun dur, aşıkmış şuymuş buymuş umurunda da değildir.
Keşke bende senin gibi olsam,  senin gibi hiç birşeyi takmaya bilsem  aslında yaparım ama gönül sana nasıl bağlanmışsa çözülmüyor. Yanlış kişiye bağlandığının farkında değil, ee hâliyle aşk bu kime tutulacağı belli değil...
Gönül yaram
Sen leyla ile mecnun meselesini bilirmisin hani aşkından çöllere düşen Mecnun.
Birgün sormuşlar  sen neden bu Leyla'yı bu kadar seviyorsun güzel  değil sana güzel bir kız bulalım diye söylemişler, aşık Mecnun cevap olarak demiş ki; Siz bir de benim gözümle bakın
Benim de o mesele, ne kadar kötü olsa da , ne kadar aşkına sahip çıkmasa da gönül tutulmuş bir kere vaz geçer mi hiç. Eğer seni gönül Yaram olarak kabul ediyorsam sana olan sevgimden değil sadece yaşadığımız onca güzel şeylerin hatrı içindir.
Seni asla eskisi kadar sevemem artık. Benim içimde sadece bir yara olarak kalacaksın ve sonsuza kadar da öyle olacak. Haa unutmadan tabi yine kimi zaman seni gördüğüm de kalbim heyecanla atacak seni gördüğüm zaman elim ayağıma dolanacak ama bu sonsuza kadar sürmez. "Gönül  kapısını açar eğer içinde yaşamayı bilmez isen o kapıyı kapatmasını da bilir ve birdaha asla açmaz".

Bedenler ayrı olsa dahi
Gönül aşkından ayrı kalmaz.
Düşünceler aşkından ayrı kalmaz.
Hisleri aşkından ayrı kalmaz.
Ve en önemlisi ruhu asla aşkından ayrı kalmaz.
Aşıklar hiç bir zaman ayrı değildir ve samimi aşklar elbet kavuşur.

AŞKIN DİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin