Sevgili aşk

40 12 7
                                    

Bugün günlerden yine o, kim diye sorarsan içimdeki aşk güvercinim. Her zaman aklımda aslında sadece bugün aklımda olduğu kadar değil, bugün çok farklı bir şekilde seviyorum onu, aslında içimde çok kötü bir his var ne yapacağımı bilmiyorum, gönlüm yaralı, bağrım yanık bir şekilde öylece elim kolum bağlı duruyorum, yine dinlediğim şarkılar anlam kazanıyor ve sanki benim için yazılmış gibi...

İçimde ki kötü hissi sana anlatmak istiyorum,
Aslında ne düşünüyorum biliyormusun hani gönlümün güvercini ile zor zamanlar geçirdik ya onunla ikinci birleşmeden sonra güzel anılarımız olmadı acaba beni unutup başka birini mi bulmuştur dersin, bu düşünce beni Mahf  etti ve düşündükçe kafayı yemek üzereyim.
Hep aklımdan şu geçiyor,  ben onu başkasıyla el ele görürsem ne olur acaba yada ne yapabilirim.
2 ihtimali var
Ya gidip ona hayır dileklerimi dilerim
Yada içime gömüp  onun açtığı yarayı sarmaya çalışırım...

Sen söyle,  onu ne kadar sevdiğim bu satırlardan belli olmuyor mu eğer o düşündüğüm şeyi yaparsa aşkına ihanet etmiş olmaz mı, zaten öyle bir şey yapsa demek ki beni gerçekten sevmemiş derim. Mesela ben asla ondan başkasını sevemem şuanlık, çünkü gönlüm onun ateşiyle yanıyorken başkasının ateşini yakamam gönlümde ama böyle yapmaya devam ederse ne aşk kalır ne de sevgi içimdeki merhamette gitti gidecek yani insanın kaderini bir başkası çıkıp kolay bir şekilde değiştire bilirmiş ben bunu anladım...

AŞKIN DİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin