Hoofdstuk 3.

2.2K 105 8
                                    

Brooklynn's P.o.V

(volgens mij de eerste keer :p haha als je een pov wilt van iemand laat het weten! ;) - )

Ik vind het superlief dat Niall dat zei. Maar ik kan best voor mezelf zorgen, toch? Ik bedoel, ik ben 20 en ik kan dit allemaal wel aan, toch?

Ik glimlach naar Niall. ''Thanks.'' zeg ik en kus hem. Hij glimlacht, ''Ik kan gewoon niet zonder je Brookie.'' antwoord hij, ik glimlach. ''Ik kan ook niet zonder jou, dan heb ik niemand meer.'' Hij geeft me een klein glimlachje.

''We kunnen ook alles samen doen?'' Zeg ik. ''Wat?" ''Ik bedoel, ze hebben mijn hulp nodig Ni! Waar moet Darcy anders heen?'' En dan denk ik ineens aan iets, nouja iemand. Okay dit is echt het domste idee dat ik ooit heb gehad, maar ik moet het doen. Voor Darce.Ik laat Niall los en draai me om, ik loop onze kamer in en pak snel een jogging broek, een witte top en Niall's Mickey Mouse sweatshirt. Ik loop de badkamer in en stap snel in de douche.

Als ik eruit kom doe ik snel wat make-up op en trek mijn kleding aan, ik doe mijn lange haar in een messy knot en trek mijn Uggs aan. Ik stap de badkamer uit, Niall kijkt op en kijkt me gek aan. Ik pak mijn tas en geef hem een kus op zijn wang voordat ik de kamer uitloop.

Ik loop naar beneden en naar Niall's Range Rover. Ik stap in de auto en rijd weg. Ik hou van Niall's Range Rover, het is echt Niall's auto. Als ik erin zit dan voelt het gewoon zo, Niall. I dunno. Ik stop voor ons huis. Goed, de auto staat er. Ik adem in en stap uit de auto. Ik loop naar de voordeur en open hem.

Harry zit op de bank, drie meiden dansen door de woonkamer op de harde muziek. Één meisje zit met Harry op de bank te zoenen, 2 meisjes liggen op de andere bank te slapen en overal staan flessen alcohol. Harry is nog niet dronken, hij drinkt niet. Het is alcohol om de meiden dronken genoeg te krijgen dat ze alles voor hem doen.

''Harry.'' zeg ik, mijn handen op mijn heupen als ik in de deur opening sta. Hij laat het meisje los en kijkt op. ''Wat?!'' ''Heb jij niet iets beters te doen ofzo?'' ''Zoals?'' Vraagt hij. ''Geez Hazz! Ik dacht dat je van haar hield. Van Anna?'' hij zucht, ''Wat zou jij doen als je hoort dat Niall iemand heeft vermoord.'' Ik snak naar adem. Wat?

''Wat?!'' ''Ze heeft iemand doodgeschoten!" schreeuwt hij. ''Ja en heb je gehoord waarom?!'' ''Nee..'' ''Oh dus je laat zomaar je vriendin en dochter in de steek?! Je bent echt serieus een fucking klootzak hea!'' schreeuw ik kwaad, Harry staat op en gaat voor me staan.

''Oh ja?!''

''JA! Spoor je wel ofzo?! Je vriendin ligt in coma, en niemand weet of ze het zal halen! Je dochter heeft je nodig en je bent er neit eens voor haar! Je zit hier gewoon hoeren te zoenen!'' ''Ze zoenen mij ook hoor!" ''Harry dat komt omdat je ze dronken maakt! En dat is nog steeds geen verklaring voor deze, deze shit!''

''Wat zou jij doen dan, Huh?!" Schreeuwt hij. ''Ik?! Wat ik zou doen?! In het fucking ziekenhuis zitten in plaats van zoenen met mensen die ik 10 minuten ken!" schreeuw ik en sla hem.

''Oh en Harry, als er iets gebeurt met Anna, komt Darcy naar mij en Niall! Waag het eens om haar dan nog op te komen zoeken!" schreeuw ik. Hij staat verbaasd naar me te kijken. Eindelijk.

Ik draai me om en loop het huis uit. Ik stap in de auto en rijd terug naar het ziekenhuis. Als ik aankom loop ik terug naar Anna's kamer.

''Zayn, Char gefeliciteerd.'' zeg ik. Charlotte glimlacht naar me en geeft me haar kleine meisje. ''Hoe heet ze?'' ''Bella.'' ''Dawh.'' Ik knuffel met het meisje in mijn armen.

Niall's P.O.V.

 Ik glimlach als ik Brook en Bella zie. Ze ziet er altijd schattig uit als ze met kinderen speelt.

Ik vind het niet erg als ze El en Char helpt, of met Darcy bezig is. Maar ze is gewoon te druk bezig, 24/7. 1 maand geleden was ze 18 uur per dag bezig met Tommy. Eleanor zat bij haar, maar ze hadden allebei rust nodig.

Daarom zei Brook dat ze het wel voor Eleanor zou doen. Brook dacht dat ik lag te slapen en kwam naast me op het bed zitten, Tommy in haar armen, maar ik was nog wakker. Ik heb de hele nacht wakker gelegen.

Toen ik die nachtmerrie kreeg, was het niet de eerste. Ze gaan allemaal over het zelfde onderwerp. Brook's dood. Maar ze zijn allemaal anders, sommige gebeuren hier in het zieken huis, als ze ineens een hartaanval krijgt, bij andere eindigt ze in een coma.

Ik zucht en ga op het bed zitten, Darcy klimt op het bed naast me en pakt mijn hand vast. ''Ome Ni, komt alles goed met mama? En waarom is papa niet hier?'' Ik zucht en kijk naar onze handen.

''Tuurlijk komt alles goed met mama.'' antwoord ik, maar de waarheid is niemand weet of het goed komt met Anna.

Liam's P.O.V.

Anna. Anna, is alles voor me. Waarom? Omdat ik verliefd ben op haar.

Hoe ze haar ogen opent. Hoe ze glimlacht naar Darcy. Hoe ze haar haar achter haar oor doet. Hoe ze haar haar over haar schouder gooit. Hoe ze praatte over Tequila. Toen ze ziek was was ze zelfs de mooiste vrouw.

Waarom werd ik verliefd op het vriendinnetje, wacht scratch dat. Ex-vriendinnnetje, van mij beste vriend.

_________________

Dun-dun-dun...

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu