Hoofdstuk 2.

2.4K 103 6
                                    

Zayn's P.o.V.

 Nadat Darcy met Bella heeft geknuffeld wil de rest haar ook vast houden. Niall ligt met Brooklynn op bed, ze hebben nog niks gezegd sinds we terugkwamen. Ik denk dat ze liggen te slapen.

Het zou niet gek zijn als Brook moe is, ze doet alles. Eleanor ligt nu ook op bed te slapen, samen met Darcy. Ik kijk op de klok 23:21 Ik zucht en leg Bella in het kleine bedje naast Charlotte. Ik loop het kleine badkamertje in en poets mijn tanden. Ik doe mijn pyjama broek aan en trek mijn shirt uit.

Als ik de kamer weer inloop ligt Louis bij Eleanor, Tommy ligt tussen hen in. Darcy ligt nu bij Brook en Niall in bed. Ik glimlach en maak snel een foto van Elounor en Tommy.

'@zaynmalik; Zijn ze niet schattig?! :P pic.twitter.com/chwo234cn '

Liam zit in de stoel naast Anna's bed, hij rust met zijn hoofd op de rand van het bed. Harry zou daar moeten zitten. Harry zou degene moeten zijn die wacht op de dag dat ze wakker wordt.

''Zayn?'' Charlotte haalt me uit mijn gedachten. ''Hi babe!'' fluister ik en ga naast haar in bed liggen. ''Waar is Bella?'' vraagt ze. ''In bed. Naast je.'' ze kijkt naar rechts en ziet ons kleine prinsesje .Ze glimlacht en draait haar gezicht weer naar mij.

''Ik hou van je.'' mompelt ze en kust me. ''Ik ook van jou.'' antwoord ik en sla mijn arm om haar middel heen. Ze legt haar hoofd tegen mijn borst en zucht.

''Zayn?'' vraagt ze zachtjes na 10 minuten. Ik open mijn ogen en zie haar staren. ''Wat is er?''''Zou Hazz ooit terugkomen?'' vraagt ze. Ik zucht, Harry. Wie weet waar hij nu kan zijn? Amerika, Australië? Hij kan overal zijn. ''Ik weet het niet baby.'' mompel ik.

Niall's P.o.V.

''Brooklynn!'' Roep ik. Geen antwoord. Ik ren de trap op en zie haar lichaam op de grond liggen. ''Brook!'' Geen reactie. Ik bel 112. Als de ambulance er is heb ik Brook al naar beneden gedraagd. Ze onderzoeken haar en besluiten haar mee te nemen.

''Komt alles goed met haar?'' vraag ik als we in de ambulance zitten. De man haalt zijn schouders op, ''We zullen er alles aan doen om het te proberen.'' Ik knik.

Als we aankomen in het ziekenhuis word Brook meegenomen, ik word naar een wachtkamer geleid. Er komt een zuster naar me toe na 2 uur. ''Erm, Meneer Horan?''' Ik knik.

''Uw vriendin, Brooklynn. Ze ligt in coma. Ze heeft zichzelf te erg uitgeput de laatste maanden.'' Er rollen tranen ovcer mijn wangen. ''We weten niet zeker of ze het gaat halen.''

Ik schrik wakker. Brooklynn ligt in mijn armen te slapen. Ik zucht. Damn. ''Ni, gaat het?'' Hoor ik en ik ga een beetje omhoog zonder Brook wakker te maken. ''Ja,'' antwoord ik, Eleanor glimlacht naar me en gaat weer tegen Louis aanliggen.

Ik trek Brooklynn wat dichter tegen me aan en kijk naar haar terwijl ze slaapt. Zo relaxt. Iets wat ze overdag de laatste maanden niet meer kan doen. Ik zucht en sluit mijn ogen.

~~~~~~

''Brook!'' ik wordt wakker, en Brook schrikt ook wakker. ''Wat?'' vraagt ze meteen en gaat rechtop zitten. Ik trek haar naar beneden. ''Kun je even met Darcy naar huis gaan?'' voordat ze kan antwoorden antwoord ik. ''Nee.'' Brook kijkt me geschrokken aan.

''Wat?'' vraagt iedereen. ''Brook gaat helemaal niets meer doen! Ze is jullie freakin' sloofje niet! 'Brook kun jij even naar Tequila?' 'hey Brook kun je even met Darcy naar buiten?' 'Brook kun je helpen met Tommy?' 'Brook ben je al naar Dizzy geweest?' Stop daar mee! Ze heeft haar eigen leven! En jullie zorgen er dalijk nog voor dat mijn vriendin hetzelfde eindigt als Annabella!'' roep ik kwaad en spring uit bed, ik loop kwaad de gang op.

Ik hoor de deur dicht gaan na mij en voel een zachte hand op mijn boven arm. ''Ni..'' Zegt Brook zachtjes. Ik draai me om en zie haar bezorgde gezicht. ''Waarom zei je dat?'' vraagt ze als ze mijn hand vast pakt, ze legt haar linkerhand op mijn bovenarm en duwt die tegen paar buik aan terwijl we verder lopen.

''Omdat.. erm.. als je zo doorgaat er erge dingen kunnen gebeuren.'' antwoord ik. ''Je hebt een nachtmerrie gehad, hè?'' zegt ze, ik knik. ''Je ging bijna dood Brook! Dat laat ik niet gebeuren!'' ze glimlacht naar me en kust me.

''Ik hou van je!'' zegt ze. En kust me nog een keer.

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu