Hoofdstuk 6.
Brooklynn's P.o.V.
''Dus...?" vraagt Niall ongeduldig. Ik bijt op mijn lip. Liam wil opstaan maar ik duw hem terug in de stoel naast me.''Brook!'' Zegt Niall. ''Wat?'' ''Vertel me wat ik niet mag weten verdomme!'' roept Niall kwader. Ik zucht en schud mijn hoofd. ''Dat kan ik niet.'' Niall komt naar me toe lopen en gaat intimiderend voor me staan. ''Vertel het me verdomme!'' Ik heb hem nog nooit zo boos gezien, Hij maakt me.. bang.. denk ik.
''Er..eh..er..'' ''NIALL! Stop je maakt haar bang!'' zegt Liam. ''Bemoei je er niet mee!''
''Dat doe ik wel Niall!''
''Brook, vertel hem wat je mij vertelde.'' zegt Liam. ''Ik.. Ik.. Ik..''
''Ik was zwanger.'' zeg ik zachtjes en kijk naar mijn handen, op mijn schoot. Niall kijkt op van mijn handen, op het zelfde moment dat ik naar hem kijk.
''Was?'' vraagt hij met tranen in zijn ogen, ik begin ook te huilen. ''Ik heb het weg laten halen.'' ''Wat?!" schreeuwt Niall boos. ''Wat heb je gedaan?! WAAROM?!'' ''Het spijt me.''
''NEE! DAN HAD JE HET NIET GEDAAN VERDOMME!'' schreeuwt hij, er komt een zuster naar binnen gerend, ''Zachtjes! Er zijn patiënten aan het slapen!'' ''Hou je mond!'' schreeuwt Niall naar haar, als ze omdraait en wegloopt.
''Niall doe normaal!" zeg ik, Niall draait weer naar mij en slaat me. Ik begin harder te huilen.
''Blijf uit mijn buurt Brooklynn Valentine. Ik hoef je niet meer te zien. Het is over!'' roept hij als hij omdraait en weg loopt. Ik begin nog harder te huilen, bijna schreeuwen. Liam slaat zijn armen om me heen en laat me in zijn armen huilen. ''Shh..''
Ik voel iets nats op mijn hoofd en kijk op. Liam huilt. Ik veeg de tranen van zijn wangen af en kijk in zijn ogen. Liam heeft echt mooie ogen. Ik sta op. ''Nou, dit was het dan, de berg van mijn achtbaan, zoals Zayn zou zeggen.'' Zeg ik zachtjes, Liam staat ook op en we lopen samen de kamer in. Niall zit op het bed met zijn telefoon.
Ik kijk nog een laatste keer naar hem. Ik kijk naar anna en loop naar haar bed, ik doe mijn armbandje uit, degene die ik ooit van mijn oma gehad heb, ik doe heb om haar pols. ''Ik zal altijd bij je blijven Anna.'' fluister ik, zodat niemand het hoort.
Ik draai me om naar de andere die me raar aankijken, Liam begint te snikken waardoor ik weer begin te huilen. ''Li stop.'' zeg ik zachtjes, hij knikt en veegt zijn tranen weg. Alsof dat veel helpt. Darcy komt naar me toe lopen.
''Wat is er tante Brookie?" Ik zak door mijn knieën en veeg de haren uit haar schattige gezichtje. ''Ome Niall, erm.. Ome Niall vind Brooklynn niet meer zo leuk omdat ze iets doms gedaan heeft. Iets waar ze heel veel spijt van heeft maar waarvan ze weet dat het het beste was. Maar Tante Brookie en Niall zijn nu niet meer bij elkaar. Dus gaat tante Brookie weg.'' zeg ik, Darcy begint heel hard te huilen. Ik kijk naar Harry. Hij tilt haar op en knuffelt met haar.
''Geef tante Brookie nog een knuffel.'' zegt Harry. Darcy knikt en Harry zet haar neer. Ze rent naar me toe en knuffelt met me. Eleanor komt daarna, daarna Louis, Zayn en uiteindelijk Charlotte.
''Gaan jullie het redden zonder mij?'' vraag ik en giechel. Ik hoor en 'tsk' geluid achter me van Niall, ik begin weer te huilen. Hij heeft dus al die tijd tegen me gelogen.
''Moet je niet gaan ofzo?" vraagt hij. Ik draai me kwaad om. ''Weetje dat je echt een eikel bent!'' roep ik Harry loopt naar buiten met Darcy. ''Zegt de slet!" roept Niall.
''OH JA?! NOU IK HIELD VAN JE! IK HOU VAN JE MAAR JIJ, JIJ LAAT ZIEN DAT JE HEEL GOED KUNT ACTEREN! IK WEET NU DAT ALLES GEWOON EEN DAMN ACT WAS! DAT JE NIET ECHT VAN MIJ HIELD MAAR VAN.. MIJN LICHAAM? OF HAD JE GEWOON IEMAND NODIG OM MEE TE SPELEN?!" Schreeuw ik kwaad. Ik pak de foto die al een paar weken in mijn tas zit, eruit en gooi hem naar het bed.
''DAT WAS JE GODDAMN KIND! MAAR JE GEEFT ME NIET EENS DE KANS OM HET UIT TE LEGGEN! OMDAT JE TEVEEL AAN JEZELF DENKT!'' schreeuw ik, ik pak snel mijn koffer, gelukkig zaten al mijn spullen erin. ''Eleanor, jij mag die goddamn parfum die Niall me ooit gaf hebben ik hoef hem niet meer.'' zeg ik. Ik trek de ketting, die Niall me ooit gaf, van mijn nek af en gooi hem tegen Niall's hoofd aan. Ik pak mijn tas en koffer en loop de kamer uit.
Onderweg naar beneden kom ik Harry en een huilende Darcy tegen, ik loop naar Darcy toe en pak het lintje dat ook om mijn arm zat, ja ik heb heel veel om mijn arm, van mij arm af. Het hartjes hangertje hangt eraan vast met een knoopje.
''Darcy, dit moet je voor mij bewaren,'' zeg ik en knoop het lintje vast om haar arm. Ze knikt.
''Ik hou van jullie.'' zeg ik en kus ze allebei op hun voorhoofd.
''Wij ook van jou.'' antwoorden ze en ik glimlach naar ze voordat ik het ziekenhuis uitloop.
Een ander hoofdstuk wat ik zo snel mogelijk zou willen vergeten..
Duss...
Moeten Brookie en Ni weer bij elkaar komen?
En team Liam? Of team Hazza?
Kort I know, sorry xxxxx
JE LEEST
My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)
FanfictionDeze keer gaat het over Zayn en Charlotte, wat zal er gebeuren als Charlotte bevalt van hun lieve, schattige baby? En wat zal er gebeuren als Zayn te horen krijgt dat hij op tour moet? Zal Annabella ooit wakker worden? En Harry zou hij ooit slim g...