Hoofdstuk 1.

2.7K 108 14
                                    

Ik hoop zo damn erg dat jullie deze leuk gaan vinden :)

Love you all!

En lees eerst My Baby Girl als je dat nog niet gedaan heb, dan snap je meer van dit verhaal.. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hoofdstuk 1.

Charlotte's P.o.V.

We zitten allemaal in het ziekenhuis, 5 maanden na het vreselijke nieuws dat Annabella in coma ligt.

Ik ben nu hoogzwanger, 9 maanden. De baby kan elk moment komen. Zayn let op alles wat ik doe, hij laat me nooit alleen, zelfs niet als ik naar het toilet moet.

Eleanor heeft haar kleine baby al. En raad eens? Een kleine Tommo Boy! Hij is echt het allerschattigste wat ik tot nu toe heb gezien! Tot nu toe, hè. Want Mini Malik gaat het record breken! Hihi.

Oh ja, Louis en Eleanor hebben hun zoontje Tommy genoemd. Best orgineel, haha Tommy Edward Tomlinson. Super leuk.

Ineens voel ik een pijn in mijn beuk, ik snak naar adem. ''Oh god!'' zegt Eleanor en legt Tommy in het kleine bedje dat in de kamer gezet is. Ze rent naar de hal en schreeuwt voor een dokter. Ik kijk naar beneden. Holy Shit! Ik ga bevallen.

''Zayn!'' schreeuw ik, hij staat in shock naar mij te kijken. Niall en Brooklynn nemen Darcy mee naar buiten, Brooklynn komt de kamer inrennen en tilt Tommy op, ze rent weer weg.

Brooklynn doet alles, ze zorgt voor Darce, Tequila en Dizzy. Ze helpt El met de baby omdat ze een opleiding kraamverzorgster gevolgd heeft. Ze zorgt voor eten en alles wat we nodig hebben. 

op dat moment komt er een zuster binnen.

Ze helpt me in een bed.

Zayn houd mijn hand de hele tijd vast, we komen een kamer in en de zusters onderzoeken alles. ''Zayn ik haat je echt op dit moment. Jij met je fucking zaad!'' Kreun ik.

''Het spijt me.'' zucht hij en kust me op mijn voorhoofd. ''Nee! Ik hou van je!'' zeg ik en schreeuw weer van de pijn.

~~~~~~~~~

Als ik mijn huilende kindje hoor, vergeet ik alle pijn die ik net gehad heb, ik kijk naar Zayn terwijl hij naar onze kleine baby kijkt als het weggebracht wordt. Er rolt een traan over zijn wang waardoor ik ook begin te huilen.

Zayn draait zich naar me toe en glimlacht. Hij geeft me een kus en ik leun mijn hoofd tegen het kussen. Zayn's glimlach is zo schattig! Ik blijf naar hem kijken totdat ik de zuster iets hoor zeggen, ik kijk op en zie haar met onze baby in een roze dekentje.

''Gefeliciteerd het is een meisje!" zegt ze. Ik glimlach als ze ons meisje aan mij geeft. ''Hi Bella!'' zeg ik, en gebruik het spaanse woord voor mooi. Zayn kijkt op, met grote ogen. ''Wacht zeg dat nog eens.'' Ik kijk hem vreemd aan.

''Ik zei Hi Bella.'' ''We moeten haar helemaal geen Chanel noemen! Jij noemde haar Bella, Char! Dat betekent dat we haar Bella moeten noemen!'' zegt Zayn, alsof het 1+1 is. ''Erm.. Okay.'' zeg ik en glimlach weer naar ons kleine meisje. Bella. Dat is wel echt een mooie naam.

''Wil je Bella Elise Malik vasthouden?'' vraag ik, Zayn's glimlach wordt echt veel groter en hij knikt, hij pakt haar van me aan en er rolt een traan over zijn wang, ik glimlach.

Bella begint te huilen, Zayn begint te zingen en ze stopt, ze valt inslaap. Zayn kijkt op en glimlacht, ''Ze houdt van je stem.'' mompel ik slaperig. Zayn glimlacht en kust me op mijn voorhoofd. ''Jij ook.'' zegt hij, en grinnikt. Ik knik en val langzaam inslaap.

Zayn's P.o.V.

Ik hou Bella vast, terwijl ik naar haar kijk. Ze is prachtig, net als haar moeder. Ik kijk naar Charlotte en zie dat ze in slaap gevallen is. Ik glimlach naar allebei, mijn meisjes. Ik ga Charlotte binnenkort ten huwelijk vragen.

''Mr. Malik. zullen we een extra bedje in Annabella's kamer zetten?'' vraagt een zuster. Ze ziet er uit als iemand van Charlotte's leeftijd, 21 dus.

Ik knik. Ze glimlacht. En kijkt naar Charlotte. ''Ze lijkt erg op jullie allebei.'' zegt ze zachtjes. Ik knik, ''Ja..'' ''Hoe heet ze?''

''Bella.'' Zeg ik en glimlach. ''Dat is echt een naam die bij haar past, ze is echt heel mooi. Ze wordt echt een prachtige vrouw.'' ''Kon ze maar voor eeuwig klein blijven.'' zeucht ik, het meisje giechelt.

''Zal ik jullie naar Annabella brengen?'' Ik knik. Ze rijdt Char's bed de gang op en ik volg haar naar Annabella's kamer, onderweg komen we dokters, patiënten en bezoekers tegen. Ze feliciteren me allemaal.

We komen de drukke kamer in, Louis en Eleanor zitten met hun kleine Tommy en Darcy te spelen.

Brooklynn ligt samen met Niall op een van de bedden te knuffelen.

En Liam? Liam heeft de stoel naast Annabella's bed bijna nooit verlaten. Hij is de eerste die opkijkt. Hij glimlacht naar mij als hij me ziet en staat op. ''Gefeliciteerd, een meisje?'' Ik knik. Eleanor staat ook op met kleine Tommy in haar armen.

''Wauw!'' zegt ze, Darcy komt aanrennen, ik zak door mijn knieën naar haar hoogte en laat haar, haar nieuwe nichtje ontmoeten.

''Hallo nichtje! Ik ga jou opmaken als je groot bent en we gaan prinsesje spelen! En dan is Tommy de prins.'' Ik glimlach. ''Prinses Darcy en Prinses Bella. En de dappere Prins Tommy.'' zeg ik. Darcy knikt en pakt mijn hand, ze sleept me mee naar het bed naast die van Charlotte en klimt erop, ''Mag ik knuffelen met Bella?'' vraagt ze. Ik knik en ga bij haar zitten.

Ik leg een kussen onder haar armpje en leg Bella in haar armpjes. Ik glimlach en maak een foto. Ik open de twitter app.

'@zaynmalik; Kleine Darcy met haar pasgeboren nichtje, Bella Elise Malik. Is ze niet prachtig? Net als haar moeder @CharlotteX pic.twitter.com/cwhcc213ed '

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Woohooo!!!!!!!!!!!

Eerste hoofdstuk van het 2 book uit de My Baby serie!

Ik kwam er net dus achter dat Niall en ik een jaar samen zijn vandaag ;)

Op 27-01-12 had ik mijn eerste one direction foto op mijn telefoon, van Niall. haha altijd al mijn lievelingetje geweest! :p

1 Jaar Directioner nu :D

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu