Dit hoofdstuk zal waarschijnlijk heel veel over Hazzaboo gaan.
Hoofdstuk 4.
Harry's P.o.V.
Toen Brook zo tegen me schreeuwde, ging ik pas nadenken. Ik kan Darcy niet verliezen! Maar wat Brook zei, ze had wel gelijk, Ik zou het zelfde gedaan hebben met Louis kind.
Zou Eleanor trouwens al zijn bevallen?
Of Char? Ik heb ze al maanden niet meer gezien, de laatste keer was toen ik met dat meisje naar het ziekenhuis ging. Ik had denk ik ent een week iets met haar. Nou ja.. I dont care. Ik zucht. Ik wil wel naar het ziekenhuis gaan, maar dan zou het alleen voor Darcy zijn.
Ik wil geen vriendinnetje die tegen me liegt, of dingen voor me verbergt. Ik wil geen vriendinnetje die mensen neer kan schieten. Maar toch, toch hou ik van Anna, right?
Ik stuur de meisjes weg en begin met opruimen. Als ik mijn telefoon zie liggen twijfel ik of ik Louis zou bellen. Ik zucht en pak mijn telefoon. Ik bel Louis.
''Harry?"
''Lou! Ik-Ik... ik wil naar het ziekenhuis komen..'' zeg ik zachtjes. ''Dan kom je toch?'' ''Ben je niet meer boos dan?'' ''Tuurlijk niet Hazz!'' antwoord hij. Ik zucht, gelukkig. ''Oke, Ik kom eraan.'' Ik hang op en trek snel nieuwe kleren aan. Ik spring in mijn auto en rijd naar het zieken huis.
Als ik op de parkeerplaats stop zie ik een aantal paps. Ik zucht en kijk naar de grond.
''HARRY!"
''Harry is het waar dat je vreemd gegaan bent terwijl je vriendin in coma ligt?!''
''Harry is het waar dat Darcy niet meer bij jullie blijft?!''
Ik loop ze voorbij en ga meteen naar de liften, ik weet in welke kamer Anna ligt. Ik adem diep in als ik de leeft een paar minuten later weer uitloop. Ik sta voor de deur en klop erop, ik open hem en sluit hem achter mij. Ik kijk naar iedereen in de kamer.
Er staan twee bedden aan de linkerkant.
Op het eerste bed zit Niall, Hij speelt op zijn gitaar. Brooklynn zit aan het voeten eind en leert Darcy een liedje.
Annabella ligt op het bed daarnaast, Liam heeft haar hand vast. Zijn hoofd hangt omlaag. Hij slaapt denk ik.
Dan is er tegenover mij een raam, met twee stoelen en een klein tafeltje. De tassen van de meiden liggen erop en nog wat andere spulletjes.
Eleanor zit in een van de stoelen met een klein babytje in haar armen. Louis zit in de andere stoel op zijn telefoon te spelen.
Rechts staan ook twee bedden, bij allebei staat een klein baby bedje.
Op het eerste bed zit Charlotte met Zayn. Zayn heeft een baby in zijn armen.
Het achterste bed is leeg.
Zayn en Louis kijken op als ik de kamer inloop. ''Ik, het spijt me.'' zeg ik, Brooklynn draait zich om en kijkt me aan. Ze staat op en tilt Darcy op, ze loopt naar me toe en geeft mij een knuffel, Darcy giechelt omdat ze tussen ons in hangt. Ik pak haar over van Brook en knuffel met haar.
''Papa.'' giechelt ze, ik glimlach en kus haar op haar voorhoofd. Brook geeft me een kus op mijn wang en gaat dan weer naast Niall zitten.
Ik staar naar Anna, haar levenloze lichaam. Ik kijk dan naar Louis. ''Dus? Hoe heet jullie kind?'' ''Tommy.'' Dan glimlach ik en ga op het achterste bed zitten met Darcy. ''En jullie kind?'' vraag ik aan Zayn en Charlotte. ''Bella.'' Ik glimlach naar hen.
Ik speel een tijdje met Darcy en praat met de rest. Ik vertel hen alles. Liam wordt later pas wakker maar zegt niks tegen me.
Waarom niet?
JE LEEST
My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)
FanfictionDeze keer gaat het over Zayn en Charlotte, wat zal er gebeuren als Charlotte bevalt van hun lieve, schattige baby? En wat zal er gebeuren als Zayn te horen krijgt dat hij op tour moet? Zal Annabella ooit wakker worden? En Harry zou hij ooit slim g...