Liam's p.o.v.
"Kijk vind je die mooi?" Vraagt Angela aan Rose, terwijl ze naar een een licht roze tapijt wijst. Rose knikt. Violet danst voor ons uit. "Violet!" Roep ik. Ze draait zich om en komt naar ons toe. "Wat vind je hiervan?" Vraag ik. "Mooi!" Zegt ze, ik glimlach.
Ik schrijf het op het blad. Het is net zoiets als die lijstjes die je bij de Ikea kunt pakken om de productnamen op te schrijven.
We lopen langs het behang. Er is er eentje die wit is met rozen erop geprint. Ik zie de tweeling kijken en schrijf het op.
We lopen nu bij de slaapkamer afdeling. De tweeling rent rond opzoek naar mooie bedden. Ik kijk naar Angela. Zoals de eerste keer ben ik weer aan het staren, ze is zo mooi. ''Liam, staren is onbeleefd.'' giechelt ze. ''Je bent gewoon.... iemand waar ik graag naar staar.'' antwoord ik. Ze giechelt weer. ''Liam! Liam!" de tweeling komt aanrennen en trekt aan mijn armen. ''Mogen we die?'' Ik knik en schrijf de naam op. het zijn 2 witte bedden met mooie bewerkte framen.
Als we alles hebben lopen we met 2 uitgeputte kinderen naar de balie. Je geeft je kaartje af en de werknemers laadden alle spullen die je koos op karren en die krijg je dan terug. De rijen zijn dus superdruk. Violet en Rose hangen allebei tegen Angela aan. Rose's ogen vallen steeds dicht, wat nogal schattig is. Ik til haar op en laat haar rusten. Ik hoor haar zachte rustige ademhaling en glimlach naar Angela.
Angela is een onzeker meisje. Dat merk je meteen als je haar ziet. Ze is verlegen. Het tegenovergestelde van de 2 hyperactieve meisjes. Violet trekt aan Angela's shirt en Angela tilt haar op. Gelukkig zijn ze pas 5, dus nog best klein en helemaal niet zo zwaar.
We komen bij de kassa aan en ik geef het briefje af, de meiden slapen ondertussen. Angela kijkt met een frons en bijt haar lip. ''Zal ik ze naar het Busje brengen? Dan kan ik zo helpen met de karren.'' Ik knik en geef haar de auto sleutels. Ze pakt Rose over en loopt naar de uitgang.
10 minuten later komt ze terug, ondertussen heb ik al 1 kar teruggekregen, met het behang, tapijt (wat we zelf gaan aanleggen), een tafeltje en 2 stoeltjes, en een kastje voor het speelgoed. Angela komt naast me staan. Zo dicht mogelijk tegen me aan. Ze pakt met haar linkerhand mijn linkerhand en legt haar rechterhand op mijn bovenarm. ze trekt mijn arm tussen haar borst. ik voel haar snelle hartslag.
''Gaat het?'' ''Liam, er is paparazzi buiten, ze vroegen me allemaal dingen over jou. Ze hebben ons vast op het vliegveld gezien.'' Shit.
''Het komt goed beloofd.'' antwoord ik en kus haar op haar voorhoofd.
We hebben uiteindelijk 3 karretjes met spullen. Angela pakt de minst zware, omdat ik haar dat verteld heb, ik pak de eerste kar en er loopt een werknemer met ons mee. Ik zie de Paparazzi al staan en ga naast Angela lopen. We lopen zo snel mogelijk tussen de schreeuwende paparazzi door. We zeten alles achterin en de werknemer neemt de karren mee. Angela klimt voorin en ik ga achter het stuur zitten.
Anna's P.o.V.
Ik zit op de bank. Met mijn knieën opgetrokken. Ik denk aan Harry, natuurlijk, dat is iets wat ik blijf doen sinds hij weg is. Ik mis hem. Iedereen, mist hem. Liam is eerder teruggekomen, hij is ook een tijdje weggeweest. Zayn, Charlotte en Bella zijn net teruggekomen van hun vakantie. Liam is doorgereden naar een soort ikea/woon winkel. Zayn vertelde dat hij een meisje heeft gevonden, gelukkig dan hoef ik hem geen pijn te doen.
Brook en Niall zitten in de loveseat. Brook zit zijwaards op Niall's schoot. Zayn en Charlotte zitten links van mij, Charlotte met Bella in haar armen. Ik zit in de hoek van de hoekbank die we hebben. Darcy zit naast me tv te kijken. En naast Darcy zitten Louis en Eleanor, knuffelend met Tommy. ''Mama, wil je Dora opzetten?'' ik kijk naar Darcy en knik. Ik pak de afstandsbediening naast Eleanor vandaan en zap naar Nickelodeon. Diego is op, maar dat maakt voor Darcy niks uit.
''Dit is de kitten Harry..'' hoor ik Diego zeggen en kijk op. Uit mijn ooghoeken zie ik iedereen's ogen op mij gericht, bezorgd. Ik zucht en kijk omlaag. Ik leun mijn kin op mijn armen, die op mijn knieen liggen. Zuchtend kijk ik naar Darcy. Ze is gisteren 3 geworden. Ze word zo groot. Ze kijkt op en legt haar kleine handje op mijn bovenarm.
Ik hoor de voordeur dichtslaan en denk dat het Liam is. Ik hoor voetstappen naar de opening van de woonkamer komen, en als ik zie wie het is rollen er tranen over mijn wangen, ik spring van de bak af en vlieg in zijn armen.
''Harry!''
hij slaat zijn armen om me heen en houd me stevig vast.
''Ik hou van je Anna, het spijt me dat ik niet altijd even eerlijk tegen je geweest ben, het spijt me dat ik niet trouw ben geweest, dat ik er niet voor je was. Het spijt me dat ik het 2 jaar geleden verpest heb. Het spijt me. Voor alles. Ik hou zoveel van je Anna, ik wil je echt nooit meer kwijt. Jou niet, en Darce niet.'' Hij zucht diep en laat me los, hij zakt op een knie.
''Lieve Anna, ik weet dat ik niet perfect ben voor je. Maar voor jou zou ik alles aan mezelf veranderen. Anna ik hou van je, wil je met me trouwen?" Ik glimlach en knik ja.
''Ja Harry!'' Hij glimlacht en doet de gouden ring met een klein diamantje in het midden om mijn ringvinger.
Hij staat op en ik spring weer in zijn armen, ik kus hem en als we elkaar loslaten fluister ik in zijn oor,
''Je bent wel perfect voor mij Hazz, voor mij en voor Darce.''
Brook's P.o.V.
Ik glimlach als ik Darcy naar Harry zie rennen. Ik knuffel meer in Niall en sluit mijn ogen. Eindelijk is Harry terug. Ik glimlach en open mijn ogen weer, ik kijk de kamer rond, als Liam thuis komt met het nieuwe meisje, is de familie weer compleet.
Niall legt zijn hand op mijn buik en glimlacht, "Ooit.." Fluistert hij in mijn oor. Ik knik. Ooit zullen Niall en ik nog een kindje krijgen, een gezonde. Hij geeft me een kus op mijn wang.
Ik hoor de deur opnieuw openen en Liam komt naarbinnen met 2 slaperige kinderen aan allebei zijn handen, achter hem loopt een verlegen meisje. Ik sta op en loop naar ze toe, ik zak door mijn knieën. ''Hey, Ik ben Brook.'' ''Ik ben Rose en dit is Violet.'' Ik glimlach naar ze. Ik sta op en loop naar het meisje toe, ''Hey, ik ben Brooklynn, maar iedereen noemt me Brook.'' ''Hey, ik ben Angela, maar je mag me Ange noemen.'' Antwoord ze, ik geef haar een knuffel en loop dan naar Liam toe terwijl de rest zich voorstelt aan de drrie zusjes.
''Ze is lief Li.'' ''Ze is zo mooi, en lief. Ik moet je toch vertellen hoe ik haar heb ontmoet maar dat doe ik vanavond, wil je me helpen met de kamer voor de meisjes?'' Ik knik.
~~~
''Brook! is de kamer al klaar?'' Vraagt Rose. De tweeling zit naast Darcy op het aanrecht, ze zitten alledrie op een rijtje. Ondanks het leeftijds verschil zijn ze nu al goede vriendinnen. Ik ben net met ze naar de stad geweest terwijl Angela en Liam aan de kamer werken. Ik heb kleren voor ze gekocht en wat speelgoed.
''Welke kamer tante Brookie?'' vraagt Darcy als ik haar een bakje tomaatjes geef. ''Rose en Violet komen toch bij ons wonen Darce, Ome Li is nu een kamer aan het maken met tante Ange.'' We noemen Angela nu al tante voor de kinderen, zodat ze aan haar wennen. ''Oh ja.''
''Rose, Violet!'' roept Angela. Ze springen van het aanrecht af en rennen naar boven. ''Mag ik ook?'' vraagt Darcy. Ik knik en zet haar op de grond, ik pak de tomaatjes van haar en loop naar de woonkamer om ze aan Anna te geven, die met Hazz zit te knuffelen. ''Darce heeft er maar 1 op Anna, dus je moet haar vanavond nog even geven.'' ze knikt en antwoord, ''Toch bedankt vor hetr proberen.''
~~~~
Okay dus ik denk dat de volgende hoofdstukken verschillende Epilogen worden, voor elk koppel 1.. Not sure.. Anders wordt het 1 hoofdstuk met alle koppels erin als epiloog.
xoxoox
het spijt me echt dat jullie zo f*cking lang hebben moeten wachten, voor degene die toch gewacht hebben superbedankt! ik hou van jullie! xoxoox
JE LEEST
My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)
FanfictionDeze keer gaat het over Zayn en Charlotte, wat zal er gebeuren als Charlotte bevalt van hun lieve, schattige baby? En wat zal er gebeuren als Zayn te horen krijgt dat hij op tour moet? Zal Annabella ooit wakker worden? En Harry zou hij ooit slim g...