Hoofdstuk 7.

2.2K 108 7
                                    

Okay, dus.. Dit boek zal ook veel over Niall en Brook gaan denk ik :P.. Ik dacht dat het meer over Zayn en Char zou gaan, maar ik weet niet.. Ik denk dat het ook veel over Brook en Ni zal gaan. :)..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~<3~~~~~~~~~~~~~~

Hoofdstuk 7.

Charlotte's P.o.V.

Zayn zit naast me met Bella op schoot, terwijl ik naar buiten staar. What the hell is er net gebeurd.

''Kan iemand misschien vertellen wat er net gebeurd is?'' Niall kijkt op van de foto en kijkt dan naar Liam. Liam zucht en legt het allemaal uit. Na zijn verhaal snap ik Brooklynn misschien niet helemaal.

Maar, Brooklynn zal er vast wel een hele goede reden voor gehad hebben, Brooklynn zou niet zomaar haar kind laten weghalen toch? Ik pak mijn telefoon en stuur Brooklynn een sms.

'Aan; Brookie

Brook? Waarom heb je je kind laten weghalen? wil je er met me over praten? x'

'van; Brookie

Char, ik wil het je wel uitleggen,, ik kom om 2 uur naar het ziekenhuis, kom naar het cafetaria. xx'

'Aan; Brookie

Oké. zie je dan x'

Ik leg mijn telefoon weg, Zayn geeft Bella aan mij. Ik kijk naar het kleine meisje. Ze heeft Zayn's ogen, en mijn blonde haren. ''Hey Bella!'' Ze kijkt om zich heen, Zayn is de kamer uit. Harry en Darcy komen naar binnen. 

Darcy springt bij mij op bed en komt naast me zitten. ''Tante Char, wordt Bella ook groot?'' Ik knik, ''Ja. Net zo groot als jij!" Ze giechelt en valt achterover op haar rug. I glimlach en lach met haar mee.

Na een tijdje giechelen, zegt Darcy dat ze honger heeft. Ik kijk op de klok, 10 voor 2. Wacht, 10 voor 2. ''Zayn!'' Zayn komt naar me toe en ik geef hem Bella. Ik sta op van het bed, ik heb een jogging broek aan met een wit shirt en Zayn's vest.

I loop naar de deur en trek mijn uggs aan voor ik naar buiten ga, ik loop de trappen af en ga aan een tafeltje in het cafetaria zitten.Brooklynn komt het zieknhuis ingelopen en kijkt om zich heen, als ze me ziet zitten komt ze naar me toe en gaat bij me zitten.

''Hey.'' zeggen we allebei tegelijk waardoor we moeten lachen.

''Dus..'' zeg ik. ''Dus,, nou als ik het kind had laten zitten enzo.. Het had geen grote overlevingskans. Het had na 8 maanden alsnog dood kunnen gaan, en als het al de 9 maanden had overleefd en misschien geboren was dan zou er van alles mis aan het kind zijn geweest. Dat vertelde ze me.'' zegt ze, ik kijk op en zie haar rode ogen.

''Gaat het wel?'' vraag ik als ze haar verhaal afgerond heeft. Ze schudt haar hoofd.

''Ik ga dood zonder Niall.'' ''Ahw, Brookie.'' ''Het schuldgevoel is vreselijk! De buikpijn is nog erger. En dan is er nog de hele 'Niall'-situatie.'' zegt ze. 

Ik knik. ''Wil je mee naar boven? Darcy, Tommy en Bella halen? En misschien een stukje wandelen of naar de speeltuin ofzo?'' Brooklynn knikt een beetje twijfelend. We staan op en Brook loopt naar de liften, ''Nee. Ik moet met de trap, kilo's eraf.'' zeg ik lachend. Brook giechelt.We lopen met de trap naar boven.

We praten over de manier waarop ik wil gaan afvallen en hoe Eleanor het heeft gedaan. Als we boven komen stopt Brooklynn voor de kamer. ''Ermm..'' zegt ze nogal ongemakkelijk. Ik opende deur en trek Brooklynn mee naar binnen.

Brooklynn's P.O.V.

Niall ligt op bed, Liam en Harry zitten bij Anna, Louis en Eleanor zitten op de 2 stoelen bij het raam, Zayn zit op bed met Bella, Tommy en Darcy is met haar barbies aan het spelen.

''Tante Brookie!'' Darcy rent naar me toe en springt, letterlijk, in mijn armen. Ik knuffel met haar en geef haar een kus op haar wang. Eleanor kijkt op en komt ook naar me toe.

''Wat doe jij nou hier?'' ik kijk naar Harry en glimlach, hij glimlacht en kijkt dan weer naar Anna. ''Ik erm, ik kom voor Darce, Belle en Tommy.'' mompel ik.

Niall..

Ik kijk naar zijn bed, hij ligt onder de dekens, maar ik weet dat hij wakker is.

Ik mis hem, maar hij mist mij niet.

''Erm, kunnen we gaan Char? Please.'' Ze knikt snel en loopt naar Belle toe om haar aan te kleden.

''We gaan een rondje lopen met ze. Als het mag?'' Eleanor en Harry knikken. ''Darcy trek je jasje en je schoentjes maar aan dan mag je met tante Brook en tante Char mee.'' zegt Harry, Darcy knikt en pakt haar jasje en schoentjes.

Ze trekt haar schoentjes aan en daarna help ik haar met haar jasje.

Eleanor heeft Tommy al aangekleed en in de kinderwagen gelegd. Ik pak Darcy's hand en de kinderwagen en loop alvast met haar de kamer uit, we wachten op Charlotte en gaan dan met de lift naar beneden.

My Baby Boo. - Dutch One Direction Fanfiction. (Vervolg op My Baby Girl)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu